0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وقتی غمگینی به یاد آر
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وقتی غمگینی به یاد آر

راهنمای روزهای اندوه،خشم و جنون
نویسنده:
مگی فان ایک
درباره وقتی غمگینی به یاد آر

کتاب وقتی غمگینی به یاد آر (Remember This When You're Sad) مجموعه‌ای از تجربیات مگی فان ایک را روایت می‌کند که از سن 27 سالگی با آن مواجه بوده است. این کتاب درباره اضطراب و افسردگی و حملاتی عصبی است که ممکن است برای هر شخصی در دوره نوجوانی اتفاق بیفتد. کتاب وقتی غمگینی به یاد آر کتابی شجاعانه، تأثیرگذار و مهم است که واقعیت واقعی بیماری روانی را آشکار می‌کند، به این امید که بتواند به دیگران در گذر از آشفتگی‌هایشان کمک کند. مگی فان ایک پژوهش‌هایی در مورد افسردگی را بررسی کرده و بخشی از نتیجه را در کتاب وقتی غمگینی به یاد آر آورده است. مگی با اشاره به اتفاق‌هایی مانند تمام شده یک رابطه چندساله، اخراج‌های مداوم از محیط‌های کاری و از دست دادن اطرافیان که موجب تنهایی می‌شود، احتمال بیشتری داره افسرده بشوید. خانم مگی به طور خاص به نقش نیازهای طبیعی روانشناختی–اجتماعی ما در ابتلا به افسردگی توجه می‌کند. او اعتقاد دارد که انسان‌ها نیاز دارند احساس تعلق کنند، نیاز دارند احساس کنند که زندگیشون معنا و هدفی مشخص دارد.

درباره مگی فان ایک، نویسنده کتاب وقتی غمگینی به یاد آر

مگی فان ایک (Maggy van Eijk)، روان‌درمانگر و نویسنده مشهور هلندی است که روان‌شناسی را از منظر سلامت روان و بیان مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کرده‌ است. مگی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی برای تئاتر و تلویزیون است و پیش از اینکه در شرکت رسانه‌ای بازفید استخدام شود فهمید استعداد و مهارت خوبی در نویسندگی دارد. با نوشتن کتاب‌هایی که موضوع‌های روان‌شناسانه دارند، در بین مخاطبان بسیار محبوب است. این نویسنده در کنار ارائه تجربیاتش در بحث روان شناسی، توانست جایگاه خوبی در زندگی اجتماعی بدست آورد همکاری با بی بی سی و حالا در نتفلیکس مشغول به کار است. فان ایک در سال 2018 درباره خودآزاری و رفتارهای آسیب‌زا به روان و جسم کتابی به نام چگونه از هم نپاشیم را منتشر کرد که توانست مورد توجه علاقه‌مندان متعددی قرار گیرد.  نسخه‌ی صوتی کتاب وقتی غمگینی به یاد آر در دسته‌بندی کتاب‌های سلامت و رژیم درمانی در سايت فيديبو موجود است و خرید آن به علاقه‌مندان كتاب‌های روانشناسی توصیه می‌شود.

کتاب وقتی غمگینی به یاد آر با ترجمه‌ی منصوره وحدتی‌احمدزاده از سوی انتشارات کتاب‌سرای نیک راهی بازار نشر شده است. گوینده این کتاب شهره روحی است.

چرا باید کتاب کتاب وقتی غمگینی به یاد آر را بشنویم؟

چالش‌ها و مشکلات روانی در زندگی روزمره هر شخصی به‌اندازه‌ای وجود دارد. به‌خصوص در دنیای امروز که پر از چالش‌ها و درگیری‌های متعدد است ممکن است هر فردی را درگیر کند. صحبت در خصوص مشکلات روانی تصمیم بسیار سختی بوده درصورتی‌که با گرفتن این تصمیم مواجهه بهتری با مشکلاتی ازاین‌دست خواهید داشت.

برای مثال رفتن به سراغ درمانگر یا صحبت با افرادی که چنین مشکلاتی دارند می‌تواند احساس بهتری به شما بدهد احساسی مانند درک شدن یا بهتر فهمیده شدن. خواندن کتاب وقتی غمگینی به یاد آر هم چنین حسی به شما خواهد داد و تأثیر زیادی بر زندگی شما خواهد گذاشت. خواندن این کتاب به شما یادآوری می‌کند که تنها فرد دچار مشکل در دنیا نیستید و افراد بسیاری هرروزه با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در بخشی از کتاب وقتی غمگینی به یادآر می‌شنوید

با اینکه ذهن هر انسانی منحصر به فرد است و درعین حال که ممکن است سوابق و تشخیص های ما شبیه به هم باشد، داستان من نمی تواند کل تجربه شما را در بر بگیرد. در حقیقت، تشخیص ممکن است چیز عجیبی باشد. در هفده سالگی به من گفته شد که اختلال افسردگی یک قطبی دارم. بعد، در اوایل دهه بیست زندگی ام، پزشکی پیدا شد که به آن اختلال دو قطبی را هم افزود، پزشک دیگری به نتیجه اول رسید و در نهایت، در بیست و هفت سالگی، به من گفته شد که اختلال شخصیت مرزی دارم. هر بار که تشخیص جدیدی می دادند، تصور می کردم همین که از مطب پزشک خارج شوم تمام زندگی ام تغییر می کند، اما هرگز چنین نشد. درعوض، سلامت روان من همان روایت هرچند شعاری بود که باید از موانع بگذرم و پیش بروم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب وقتی غمگینی به یادآر

کتاب وقتی غمگینی به یاد آر مانند راهنمایی است که در زمان مناسب به شما یاد می‌دهد مواجهه با موضوع اصلی و مهمی مانند سلامت روان، تا چه اندازه می‌تواند مهم و اساسی باشد بعد از خواندن این کتاب با موضوعات روان‌شناسی ارتباط بهتری پیدا خواهید کرد. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روان‌شناسی می‌توانید در همین صفحه به جست‌جوی این دسته از کتاب‌ها بپردازید. کتاب‌های زیر هم در این دسته قرار دارند و ممکن است برای شما جذاب باشند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
378.۳۹ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۵۰:۳۹
نویسنده مگی فان ایک
مترجم منصوره وحدتی احمدزاده
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۸.۳۹ مگابایت
۰۶:۵۰:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
68,000
٪40
40,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
وقتی غمگینی به یاد آر
وقتی غمگینی به یاد آر
راهنمای روزهای اندوه، خشم و جنون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وقتی غمگینی به یاد آر
٪40
وقتی غمگینی به یاد آر
راهنمای روزهای اندوه،خشم و جنون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4
(2)
68,000
٪40
40,800
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر