0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تبدیل دشمن به دوست

معرفی، خرید و دانلود کتاب تبدیل دشمن به دوست

چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
نویسنده:
باب برگ
درباره تبدیل دشمن به دوست

کتاب تبدیل دشمن به دوست: چگونه ديگران را با خودمان همراه كنيم کتابی فوق‌العاده در زمینه روانشناسی و روابط اجتماعی است که در سال 2013 به چاپ رسید. تحت تاثیر قرار دادن مردم و کسب موافقت و علاقه آن‌ها برای انجام کاری که از آن‌ها می‌خواهیم، معمولا کاری دشوار است. خیلی از ما برای اینکه به نتیجه مطلوب خود برسیم از چرب‌زبانی و حقه‌بازی استفاده می‌کنیم. با اینکه این کار نتیجه‌ای کوتاه مدت برای ما دارد و کارمان را راه می‌اندازد، باعث ایجاد احساسات منفی در مخاطبمان می‌شود. این مسئله رابطه بین ما و آنان را ضعیف می‌کند.

کتاب تبدیل دشمن به دوست (Adversaries Into Allies) به خواننده روشی را آموزش می‌دهد که علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن مردم و جلب نظر آنان برای انجام کارها، حس مثبتی در آنان به وجود آورد که در نهایت باعث می‌شود این ارتباط برای طرفین سودمند باشد. نویسنده در کتاب حاضر خواننده را دعوت می‌کند که در موقعیت‌های مختلف، احساسات خود را کنترل کنند، تفاوت‌های افراد در باورهایشان را درک کنند، برای مخاطب خود ارزش و شخصیت قائل شوند و با دلسوزی با دیگران صحبت کنند. در این کتاب اصل نفوذ از کتاب بلند پرواز باب برگ نیز بررسی می‌شود.

این کتاب توسط « نگار عربلو» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

معرفی باب برگ

باب برگ (Bob Burg) نویسنده موفق آمریکایی است که در سال 1958 متولد شد. کتاب‌های برگ درس‌هایی کاربردی به تاجران و صاحبان کسب و کار ارائه می‌کند ولی درس‌های برگ فقط برای این گروه طراحی نشده‌اند و تمام افراد با بکارگیری این آموزه‌ها در زندگی خود می‌توانند موفقیت‌های فراوانی کسب کنند. پیش از کتاب تبدیل دشمن به دوست، باب برگ کتابی پرفروش به نام بلند پرواز نوشته بود که 700000 نسخه از آن در جهان به فروش رسید، به 21 زبان ترجمه شد و 25 هفته در لیست کتاب‌های پرفروش جا خوش کرد. کتاب‌های باب عموما در زمینه فروش، بازاریابی و روابط انسانی است و آمار مجموع فروش آثارش به رقمی بالغ بر یک میلیون نسخه می‌رسد. از بین کتاب‌های دیگر این نویسنده می‌توان به هنر متقاعد کردن، بلند پرواز، و مسئله تو نیستی اشاره کرد. 

3 دلیل برای خواندن کتاب تبدیل دشمن به دوست

در دنیایی که اکثر کارها با روابط بینافردی جلو می‌روند، دانستن رموز برقراری ارتباط موثر برای اینکه دیگران را وادار کنیم که کاری برای ما انجام دهند بسیار مهم است. خواندن کتاب حاضر به ما کمک می‌کند تا:

  • رابطه اجتماعی موثر و مفیدی داشته باشیم که برای هر دو طرف سودمند باشد.

  • در هر موقعیتی بتوانیم تاثیر واقعی روی افراد بگذاریم.

  • دامنه روابط اجتماعی خود را گسترش دهیم.

در بخشی از کتاب تبدیل دشمن به دوست می‌خوانیم

آیا قصد دارید از رئیس خود درخواست افزایش حقوق کنید؟ گفتن اینکه در پرداخت مخارج خانه به مشکل خورده‌اید و واقعاً نیاز به پول دارید احتمالاً انگیزه‌ای در او برای موافقت ایجاد نخواهد کرد۔ اگر به او این مسئله را توضیح دهید ‎که،‏ براساس عملکرد گذشته، می‌توانید به او کمک کنید تا در پروژه‌ی بعدی به طور قابل توجهی هزینه‌ها کاهش یابد، بسیار بهتر با شما برخورد خواهد کرد۔ این کار البته باعث می‌شود که او هنگامی که به دنبال افزایش حقوق خود است در دید افراد مافوقش عالی به نظر برسد۔ آیا می‌خواهید مشتری از شما خرید کند؟ این اتفاق به این دلیل که شما باید سهم فروشتان را انجام دهید نخواهد افتاد؛ اگر بتوانید خواسته‌ها و نیازهای او را با مزایایی که محصول یا خدمات شما ارائه می‌دهد گره بزنید، احتمال فروش بسیار بیشتر است۔

و آیا می خواهید شخص ناکارآمد پشت میز خدمات مشتری تمام تلاشش را برای شما به کار گیرد، درصورتی که این چیزی نیست که در شرح وظایف او آمده باشد؟ پس بهتر است به نوعی اطمینان حاصل کنید که او آن را به نفع خود می‌بیند تا بر سکون و بی‌علاقگی معمول خود غلبه کند۔ نکته‌ی مهم: انگیزه‌ی همه لزوماً پول نیست۔ اکثر اوقات این طور نیست۔ احساس خوب به خود داشتن اغلب قدرتمندترین انگیزه است! به ویژه افراد بدقلق و ناسازگار غالباً تصویری ضعیف از خود دارند؛ بنابراین به آن ها علاقه‌ی واقعی و شخصی داشته باشید۔ به آن‌ها احترام بیشتری از آنچه معمولاً برایشان قائل می‌شوند نشان دهید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تبدیل دشمن به دوست

دوست‌یابی و گسترش روابط اجتماعی همیشه از موضوعات مورد علاقه افراد است، چراکه افزایش دامنه ارتباطات فردی می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای ما به ارمغان آورد. اگر دوست دارید راز دوست‌یابی آسان را بیابید و یا بدانید چطور باید با افرادی که برای روان و زندگی شما آسیب‌زا هستند رفتار کنید، می‌توانید کتاب‌های زیر را مطالعه کنید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۱ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهباب برگ
مترجمنگار عربلو
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
adversaries into allies
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۱ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
تبدیل دشمن به دوست
تبدیل دشمن به دوست
باب برگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تبدیل دشمن به دوست
تبدیل دشمن به دوست
چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(1)
55,000
تومان