0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ف زندگی ات را در دست بگیر
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب ف زندگی ات را در دست بگیر

درباره ف زندگی ات را در دست بگیر

لیزا دُسیلوا در کتاب فرمان زندگی‌ات را در دست بگیر به شما یاد می‌دهد که چگونه در مسیر زندگی حرکت کنید و مثل یک راننده ماهر، فراز و نشیب‌های زندگی را به خوبی پشت سر بگذارید. این کتاب ارزشمند به شما کمک می‌کند در سفر زندگی لذت ببرید و مسیرهای درستی را انتخاب کنید.

فرمان زندگی‌ات را در دست بگیر (The Drive of Your Life) کتابی انگیزشی است که با کمک آن می‌توانید در فراز و نشیب‌های زندگی، به مسیر خود ادامه دهید. نویسنده از شما به‌عنوان راننده‌ای یاد می‌کند که فرمان را در دستش گرفته و ماشین را در مسیر هدایت می‌کند. برای هدایت درست ماشین، لازم است آگاهی خود را افزایش دهید و بدانید سر هر دوراهی، به کدام سمت بروید.

بعد از مطالعه این کتاب به‌صورت شهودی می‌توانید تصمیمات درست‌تری اتخاذ کنید و مسیرهای مهم‌تر را تشخیص دهید؛ همچنین می‌توانید با استفاده از استعدادهای درونی خود، به زندگی مطلوب نزدیک‌تر شوید. این کتاب حاوی یکسری تمرین‌های کاربردی است که با مشارکت در آن‌ها می‌توانید مهارت خود را در زمینه تصمیم‌گیری و زندگی بهتر، تقویت کنید.

نویسنده معقتد است که در دست گرفتن فرمان زندگی به معنای پیدا کردن راهی برای ارتباط با بخش روحی و روانی است و اگر کسی به این بخش از وجودش بی‌اعتنا باشد، به مرور دچار عدم رضایت و کسالت می‌شود. ذهن و روح روان، دو بعد مهم وجود انسان و پشتیبان او هستند. ذهن همان بخش منطقی و روح و روان، همان بخشی است که به شما انگیزه می‌دهد و از طریق حس شهودی و الهام با شما در ارتباط است.

کتاب فرمان زندگی‌ات را در دست بگیر با ترجمه «نفیسه معتکف»، توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شده و نسخه الکترونیکی آن در وب‌سایت و اپلیکیشن فیدیبو موجود است.

سه دلیل مهم برای مطالعه فرمان زندگی‌ات را در دست بگیر

مسیر زندگی مثل یک سفر است که فراز و فرودهای خود را دارد؛ در بعضی از لحظات با مشاهده منظره بیرون لذت می‌برید و لحظه‌ای ممکن است خسته و کسل شوید و فکر کنید ادامه مسیر غیرممکن است. در تمام این لحظات باید بدانید که فرمان زندگی در دست شماست و شما می‌توانید آن را به سمت دل‌خواه هدایت کنید. این کتاب برای علاقه‌مندان به حوزه خودشناسی و خودسازی و توسعه فردی و کسانی که مایل هستند با شکوفایی استعدادهای ذاتی خود زندگی بهتری داشته باشند، مناسب است. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • ابعاد معنوی زندگی خود را درک و تقویت کنید
  • برای تصمیم‌گیری‌های کوچک و بزرگ به درک شهودی برسید
  • زندگی خود را به سمت دل‌خواه هدایت کنید و از مسیر لذت ببرید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

وجود روح و روان برای نشان دادن هم‌دردی، عشق، محبت، خنده و بخشش اهمیت فراوانی دارد. اگر به پند و اندرز روح و روان خود گوش کنی و به آن اعتماد داشته باشی، آن می‌تواند هر آنچه را که واقعا برای تو مناسب است و یا تو را غصه‌دار و معذب می‌کند، به تو بگوید. ارتباط با روح و روان خودت و این که اجازه دهی راهنمای سفرت باشد، از این لحاظ می‌تواند تو را به سوی سرنوشت و رسالت واقعی‌ات هدایت کند. در ضمن می‌تواند انرژی بی‌حدوحصر و انگیزه کافی برایت تدارک ببیند و به تو کمک کند که به مقصد برسی. ذهن و روح و روان ما بزرگ‌ترین سیستم پشتیبانی‌مان هستند؛ اما عده ی زیادی از ما مردم بیش از حد به روح و روان خود فکر می‌کنیم، ولی بسیار کم به آن اعتماد داریم. به قدری ذهنمان بر ما غلبه کرده است که اغلب روح و روان خود را لگدمال می‌کنیم. بعضی از ما مردم به خاطر ارتباط برقرار کردن با روح و روان خود دچاراشکال می‌شویم که برای ایجاد این تماس، نیاز به آرامش کامل داریم. یعنی باید در آسودگی خاطر کامل باشیم تا بتوانیم ندای درون خود را بشنویم و یا هر آنچه را که به دلمان برات می‌شود، به وضوح حس کنيم. اگر ذهن ما دچار فشار روحی و ناراحتی باشد، پیام‌هایی که از روح و روان ما مخابره می‌شود، درهم و آشفته به ما می‌رسند و مسدود می‌شوند. اگر این مورد پیش بیاید، ایجاد جوی توأم با تمدد اعصاب امری ضروری است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

تقویت مهارت‌های زندگی و توسعه فردی با استفاده از کتاب‌هایی که در این حوزه نوشته‌شده‌اند، یک راه سریع و مطمئن است که به شما کمک می‌کند زندگی بهتری را تجربه کنید. فرمان زندگی‌ات را در دست بگیر با تکیه بر فردیت و قدرت فرد در تغییر زندگی نوشته شده است و به خوانندگان این جسارت را می‌دهد که فرمان زندگی خود را در دست بگیرند و آن را به سمت درست بچرخانند. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و مایل هستید آثار بیشتری را در این حوزه مطالعه کنید، کتاب‌های زیر مناسب شماست:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
983.۹۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
156 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۲:۰۰
نویسندهلیزا دُسیلوا
مترجمنفیسه معتکف
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The drive of your life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۳.۹۷ کیلوبایت
۱۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
39,500
٪40
23,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ف زندگی ات را در دست بگیر
٪40
ف زندگی ات را در دست بگیر
لیزا دُسیلوا
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
39,500
٪40
23,700
تومان