0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
علم و دانش زیبایی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب علم و دانش زیبایی

نویسنده:
ستاره کاوسی
درباره علم و دانش زیبایی

زیبایی و سلامتی پوست، یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی بسیاری از افراد است و در کتاب صوتی علم و دانش زیبایی می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی درباره این موضوع به دست آورید. این کتاب که نوشته خانم ستاره کاووسی است، به صورت چاپی در سال ۱۳۸۶ توسط انتشارات کتاب سرای نیک منتشر شده است. در سال 1401 هم کتاب صوتی علم و دانش زیبایی با گویندگی نسترن نجاران، منتشر شد.

در این کتاب، ابتدا ویژگی‌های هر نوع پوست بررسی می‌شود و سپس، نویسنده به سراغ تاثیر آفتاب روی سلامتی و زیبایی پوست می‌رود. از دیگر مسائلی که در کتاب صوتی علم و دانش زیبایی مورد توجه قرار می‌گیرد، انواع بیماری‌ها و مشکلات پوستی است. همچنین نویسنده کتاب در مورد انواع جوش و آکنه، انواع چروک‌های پوستی و محصولات زیبایی هم نکات بسیار مهم و اساسی را مطرح می‌کند.

در طول سال‌هایی که از چاپ این کتاب می‌گذرد، افراد زیادی از موضوعات مطرح شده در آن بهره برده‌اند. به همین دلیل انتشارات هم به سراغ تولید و توزیع کتاب صوتی علم و دانش زیبایی رفت تا افرادی که فرصت مطالعه کتاب چاپی را ندارند هم بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند. شما می‌توانید این کتاب صوتی را از همین صفحه در دسته بندی سبک زندگی فیدیبو دانلود کنید و در موقعیت‌های مختلف به آن گوش کنید.

ستاره کاووسی کیست؟

ستاره کاووسی، نویسنده‌ای در حوزه مسائل بهداشتی و زیبایی است که در سال ۱۳۸۶ کتاب علم و دانش زیبایی را بر اساس اطلاعات و مقالات علمی روز،‌ به نگارش درآورد.

چرا باید کتاب صوتی علم و دانش زیبایی را شنید؟

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به زیبایی و سلامتی پوست خود اهمیتی ندهد. در این کتاب، ستاره کاووسی به سراغ مشکلات مختلف پوستی رفته و درباره روش‌های مراقبت از پوست و حفظ سلامت و زیبایی آن نکاتی را ارائه کرده است. بررسی انواع مختلف پوست و ویژگی‌های آنها باعث شده که شنونده به خوبی مشکلات و نیازمندی‌های پوست خود را بشناسد و بر این اساس محصولات مورد نظر خود را تهیه کند.

گوش دادن به کتاب صوتی بهترین روش مطالعه برای افرادی است که زمان کافی در اختیار ندارند. کتاب علم و دانش زیبایی، به ریشه و علت مشکلات پوستی و زیبایی می‌پردازد تا شما بتوانید به شکل اصولی و از پایه این مسائل را درمان کنید.

در بخشی از کتاب صوتی علم و دانش زیبایی می‌شنوید

شناختن نوع پوست‌تان به شما کمک خواهد کرد که التهاب، حساسیت و اکنه‌های مرتبط با مواد آرایشی را کمینه می‌کنند. پس قبل از هر کار نوع پوست خود را مشخص کنید. بدین طریق محصولات مناسب برای مصرف را انتخاب کنید. صورت خود را با صابون‌های فاقد مواد نرم‌کننده بشویید و با ملایمت خشک کنید. چند تکه rice paper یا دستمال پاک‌کننده لنز را بر نقاط مختلف پوست خود فشار دهید. اگر پوست شما چرب است، کاغذ چسبیده و چربی‌ها را جذب‌کرده در نتیجه پوست‌تان حالت براق حاصل از چربی را از دست خواهد داد. در صورتی که دستمال به صورت‌تان نچسبید و هیچ چربی را جذب نکرد، پوست‌تان خشک است. در صورتی که به ناحیه t صورت‌تان (پیشانی، بینی و چانه) چسبید ولی بر گونه‌ها نچسبید، پوست‌تان معمولی است. اکثر زنان (حدود ۷۰ در صد)، پوست نرمال دارند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

کتاب علم و دانش زیبایی با بررسی انواع پوست و مشکلات آن از جمله جوش و چروک، کمک می‌کند به صورت همزمان سلامتی و زیبایی پوستتان را حفظ کنید. در ادامه درباره کتاب‌های دیگری که می‌توانید بشنوید صحبت می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهستاره کاوسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۹ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
٪40
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
علم و دانش زیبایی
علم و دانش زیبایی
ستاره کاوسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
علم و دانش زیبایی
٪40
علم و دانش زیبایی
ستاره کاوسی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
45,000
٪40
27,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر