0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
365 قدم به سوی اعتماد به نفس
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

درباره 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

هیچ‌چیز مانند اعتمادبه‌نفس در زندگی یک انسان تأثیرگذار نیست و ۳۶۵ قدم به‌سوی اعتمادبه‌نفس این هدیه را به شما تقدیم می‌کند. هیچ‌کس را نمی‌توانید پیدا کنید که به کسی که سرش را موقع حرف‌زدن پایین می‌اندازد، نگاهش را می‌دزدد و جویده‌جویده حرف می‌زند اعتماد کند. یکی از مهم‌ترین چیزها برای ارائه‌ی خودتان داشتن اعتمادبه‌نفس است. ابتدا باید خودتان چیزهایی که می‌گویید را باور داشته باشید تا دیگران هم این امکان را پیدا کنند

کتاب 365 steps to self confidence  اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و توانست افراد زیادی را به خود جلب کند. این کتاب یک راهنمای ۳۶۵ روزه است که در قالب ۵۲ بخش که تعداد هفته‌های سال هستند بخش‌بندی شده است و در هر بخش می‌توانید نکات و تمرینات قابل تأملی را ببینید. ازآنجایی‌که دستیابی  به عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس چیزی است که در طول زمان اتفاق می‌افتد این کتاب می‌تواند همراه خوبی برای یک سال باشد. به‌خاطر داشته باشید مهم‌ترین چیز برای دستیابی به اهداف این کتاب این است که پایبند باشید. استمرار را در کارتان فراموش نکنید و اهمیت ندهید که چند بار به مشکل برخورده‌اید. روی هر مورد از ۳۶۵ مورد آنقدر کار کنید تا داشتن اعتمادبه‌نفس به بخشی از وجودتان تبدیل شود. خبر خوبی که برای شما دارم این است که هرچه بیشتر پیش بروید این کار آسان‌تر خواهد شد.

دیوید لارنس پترسون کیست؟

David Lawrence Peterson یکی از مربیان توسعه فردی در دنیاست که بیش از بیست سال است به مردم در سراسر جهان کمک می‌کند خودشان را پیدا کنند و در زندگی پیش بروند. او از روان‌شناسی عملی، طب مکمل و فلسفه غرب و شرق استفاده می‌کند تا مخاطبانش را راهنمایی کند. از این نویسنده چند کتاب به‌جامانده است:

  • لندن در وقت ناهار
  • ۳۶۵ قدم برای اینکه راهنمای زندگی خود شوید
  • ۳۶۵ قدم به‌سوی معنویت کاربردی

چرا باید کتاب ۳۶۵ قدم به‌سوی اعتمادبه‌نفس را بخوانیم؟

بگذارید ساده بگویم، اعتمادبه‌نفس یک ثروت است. ثروتی که در سختی‌های زندگی شما را پیش خواهد برد و گاهی حتی بیشتر از پول به کارتان خواهد آمد. بدون اعتمادبه‌نفس هر سختی و مشقتی در زندگی تبدیل به یک ضربه‌ی جبران‌ناپذیر می‌شود و ممکن است با آسیب‌های روانی جدی مواجه شوید؛ اما اعتمادبه‌نفس این فرصت را ایجاد می‌کند که خودتان را بهتر پیدا کنید. تا اینجا به اهمیت اعتمادبه‌نفس پی بردید؛ اما درباره‌ی کتاب ۳۶۵ قدم به‌سوی اعتمادبه‌نفس باید بگویم هیچ راهنمایی به اندازه‌ی این کتاب جنبه‌های مختلف اعتمادبه‌نفس را در نظر نگرفته است و راه‌حل پیش روی مخاطبان نگذاشته است. از یک نوجوان ۱۵ساله تا یک فرد بزرگسال مخاطب این کتاب هستند. اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مند هستید صادق خسرونژاد این کتاب را برای انتشارات کتابسرای نیک به فارسی برگردانده است. نسخه الکترونیک ۳۶۵ قدم به‌سوی اعتمادبه‌نفس در همین صفحه از فیدیبو در دسته‌بندی خودشناسی و خودسازی در دسترس است.

در بخشی از کتاب ۳۶۵ قدم به‌سوی اعتمادبه‌نفس می‌خوانیم

۱۹۷. نگاه تازه‌ای به فهرست اهدافی که در دفتریادداشت خود نوشته‌اید داشته باشید. آیا این اهداف هنوز مربوط به نظر می‌رسند؟ چیزی باید به آن‌ها اضافه شود؟ چه موارد دیگری وجود دارند که علاقه‌مند به دست‌یافتن به آن‌ها هستید؟

درصورتی‌که مناسبت دارد می‌توانید در اهداف خود تجدیدنظر کنید. بار دیگر این اهداف را بنویسید. با حروف درشت آن‌ها را یادداشت کنید (تمرین ۶۷ را برای یادآوری دلیل این امر مرور کنید.) از نثری شفاف استفاده کنید و از به‌کاربردن واژه‌ها و عبارات مبهم مثل «دوست دارم به مردم خدمت کنم»، خودداری کنید. دقیقاً اشاره کنید که به چه صورت قصد خدمت به مردم را دارید؟

۱۹۸. هدف خود را بلند در نظر بگیرید، ولی این نکته را هم در خاطر داشته باشید که بسیاری از آدم‌هایی که از ضعف اعتمادبه‌نفس برخوردارند انتظارات غیرواقعی و نابجایی از خود دارند و در نتیجه به علت شکاف بین آرزوهایشان و دست آوردهای واقعی‌شان بسیار سرخورده می‌شوند.

به‌عنوان‌مثال ممکن است شما به حال افراد بی‌خانمان احساس تأسف کنید، ولی به‌تنهایی قادر نیستید همه آنان را صاحب‌خانه کنید یا اینکه پول کافی برای حل مشکلشان فراهم کنید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس

موضوع اعتماد به نفس موضوع بسیار مهمی است و همین باعث شده است مربیان انگیزشی و متفکران زیادی در دنیا به این مقوله بپردازند و تلاش کنند راه‌هایی برای کسب و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در اختیار مردم بگذارند. در همین راستا ریچل هالیس کتابی نوشته است که به زنان کمک می‌کند باورهای غلط درباره‌ی خودشان را کنار بزنند، خودت باش دختر یک کتاب خوب برای هرکس است. کتاب‌های زیر هم انتخاب خوبی برای مطالعه‌اند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده دیوید لارنس پرستون
مترجمصادق خسرونژاد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
365 Steps To Self _ Confidence.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.7
(3)
50,000
٪40
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
365 قدم به سوی اعتماد به نفس
365 قدم به سوی اعتماد به نفس
دیوید لارنس پرستون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
365 قدم به سوی اعتماد به نفس
٪40
365 قدم به سوی اعتماد به نفس
دیوید لارنس پرستون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.7
(3)
50,000
٪40
30,000
تومان