0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

راهنمایِ همکاری بهتر
نویسنده:
آلن دوباتن
درباره چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم به نویسندگی آلن دوباتن کتابی‌ست سرشار از آموزش‌های کاربردی که به شما کمک می‌کند روابط سازنده‌ای با همکاران خود بسازید و از کار کردن در کنارشان لذت ببرید. واقعیت این است که تقویت هوش عاطفی یک امر مهم برای حضور در محل کار است و شما به‌عنوان مدیر یا کارمند، باید به ابزارهای رفتاری مناسب مجهز باشید تا بتوانید در موقعیت درست، رفتار درست را انجام دهید.

امروزه موفقیت در محل کار فقط به کسب درآمد یا ارتقای شغلی محدود نمی‌شود و بیشترین مهارت شما در موقعیتی سنجیده می‌شود که در کنار همکاران خود قرار می‌گیرید. رفتار شما با موجود جذاب اما همواره‌ پیچیده‌ای به‌نام همکار، نشان‌دهنده رشد شخصیتی و آمادگی شما است. شما در رفتار با مدیران یا کارمندان دیگر، چه خودتان مدیر باشید چه نه، باید سطح هوش عاطفی و هیجانی خود را تقویت کنید. اگر در موقعیتی قرار بگیرید که کسی از شما انتقاد کند، یا شما از کسی انتقاد کنید، احتمال دارد نتیجه‌ای که مد نظر دارید را نبینید و به این‌صورت، دل‌سرد شوید. اما با استفاده از آموزش‌های این کتاب، یاد  می‌گیرد در چنین موقعیت‌هایی، چگونه رفتار کنید.

کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم (How to get on with your colleagues) شما را با موقعیت‌های بسیار مهمی در محل کار روبه‌رو می‌کند و شیوه حل مسئله را به شما آموزش می‌دهد. همه افراد در محل کار، قبل از آن‌که یک نیروی انسانی در خدمت شرکت باشند، انسان‌هایی هستند که احساس دارند و با مجموعه‌ای از خصایص خوب و بد، در کنار هم جمع شده‌اند. شاید زندگی امروزه این موضوع مهم را از یاد ما برده که ما همان کودکانی هستیم که در موقعیتی که ازمان تعریف شود احساس شکوفایی و در موقعیتی که کلام تهدیدآمیز بشنویم، احساس سرخوردگی پیدا می‌کنیم. رفتار حرفه‌ای در محل کار، ابدا به معنای آن نیست که ما احساسات‌مان را نادیده بگیریم و فکر کنیم از دایره اثرِ روان‌شناسی دور هستیم.

این کتاب توسط «افسانه قره‌داغی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

درباره آلن دوباتن، نویسنده کتاب

آلن دوباتن (Alain de Botton) نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیونی محبوب جهانی، در سال ۱۹۶۹ در زوریخ سوئیس به‌دنیا آمد. او تلاش دارد تا به مسائل مختلف زندگی از دید فلسفه نگاه کند و رابطه فلسفه را با زندگی روزمره مورد بحث قرار دهد. دوباتن موسسِ مدرسه زندگی است که به مسائل مهم زندگی می‌پردازد و با آموزش مهارت‌های مهم، به افراد کمک می‌کند تا کار و زندگی بهتری داشته باشند. از مجموعه مدرسه زندگی تاکنون آثار بسیار مهمی منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

سه دلیل برای مطالعه کتاب چگونه با همکاران خود کنار بیاییم

چگونه با همکاران خود کنار بیاییم یکی از بهترین کتاب‌های رهبری است. مطالعه این اثر می‌تواند راه‌گشای شما باشد تا در محیط کار و در موقعیت‌های متفاوت، رفتار مناسبی با دیگران داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از راه‌کارهای این کتاب، با همکاران خود کنار بیایید و:

  • هوش هیجانی و اجتماعی خود را تقویت کنید
  • رفتار حرفه‌ای سازمانی داشته باشید
  • در موقعیتی که از شما نقد می‌شود، واکنش درستی داشته باشید

بخشی از کتاب را بخوانیم

علی‌رغم صحبت‌های گفته‌شده تا اینجا، اگریک اصل کلی قابل تعمیم در مورد انسان‌ها در محیط کار وجود داشته باشد که باید از آن بترسیم، پیچیده بودن‌شان است: آن‌ها یا بیش از حد به یک موضوع توجه می‌کنند یا توجه کافی به آن ندارند؛ یا خوب به صحبت‌ها گوش نمی‌دهند یا به‌طور دائم در حال صحبت کردن هستند؛ یا در انجام کارها تعلل می‌کنند یا بی‌دلیل، کارها را سریع انجام می‌دهند؛ یا به شکلی غیرکاربردی عصبانی می‌شوند یا اعتمادبه‌نفس ندارند؛ یا نارو می‌زنند یا مرددند، ترس دارند یا رؤیاپردازی می‌کنند و این تازه اول فهرست است. ما اغلب در برخورد با مشکلاتی که موارد بالا به وجود می‌آورند تنهاییم. وقتی کامپیوتر ما خراب می‌شود گزینه‌های بسیاری داریم؛ اما وقتی کسانی که در کنارشان کار می‌کنیم آرامش ذهنی ما را بر هم می‌زنند، گزینه‌هایمان بسیار اندک است. در حالت استیصال، یک منبع اصلی برای تسلی‌خاطر داریم: غیبت می‌کنیم. ما متحدی را در گروه پیدا می‌کنیم و به شکل خصوصی ناراحتی‌های انباشت‌شده‌ی خود را در مورد رفتار همکاران‌مان نزد او خالی می‌کنیم.

پینشهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست داشتید در زمینه رهبری و توسعه فردی، اطلاعات بیشتری کسب کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم را در لیست مطالعاتی خود قرار دهید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهآلن دوباتن
مترجم افسانه قره داغی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to get on with your colleagues
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
37,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۶ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب به من که سر دوراهی انتخاب بین استعفا و ادامه همکاری هستم کمک کرد خشمی که نسبت به محل کار و همکاران داشتم کمتر بشه و با همدلی بیشتری مشکلات و نارضایتی‌هایی که دارم رو بازنگری کنم. هنوز هم برسر دوراهی‌ام اما دلایل ناراحتی‌ها و اضطراب‌هام الان شفاف‌ترن برام.

4

جالب بود

4.5
(2)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم؟
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم؟
آلن دوباتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
راهنمایِ همکاری بهتر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(2)
45,000
تومان