0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی پس از مرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی پس از مرگ

درباره زندگی پس از مرگ

کتاب صوتی زندگی پس از مرگ نوشته جی.پی. واسوانی، به خواننده و شنونده خود راه‌هایی را برای برقراری ارتباط با پروردگار و جهان هستی معرفی می‌کند. این کتاب صوتی بی‌تفاوت به دین و مذهب، اصول و روش‌هایی را برای برقراری ارتباط با خدا و جهان هستی ارائه می‌دهد. نویسنده با احترام به دردها و اندوه‌های زندگی، از درون دلهایی که پناهی جز خدا ندارند، سخن می‌گوید. با آگاهی از رنج‌ها، ما را به پذیرش حضور خداوند در زندگی‌امان و درمان دردهایمان دعوت می‌کند. او تأکید می‌کند که پناهگاه و آرامش در درگاه خداست و به ما نشان می‌دهد که با شکرگذاری برای برکات زندگی، می‌توانیم از راه‌های رهایی از دردها استفاده کنیم. این کتاب با توجه به مفاهیم عمیق زندگی و ارتباط با معنی وجود، به ما راه‌هایی را برای تجربه نیکی و پذیرش وجود آموزش می‌دهد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره جی.پی. واسوانی

جی. پی. واسوانی، معروف به دادا جی. پی. واسوانی، در سال 1918 در هند متولد شد و تا پایان تحصیلات خود در همانجا ماند. او به عنوان یک متفکر، فیلسوف و معلم، ارزش‌های معنوی و آموزه‌های هندو را در آثار خود به اشتراک گذاشته است. جی پی واسوانی در سازمان ملل متحد و همچنین در مجلس نمایندگان انگلیس سخنرانی‌های معنوی متعددی را ارائه داده و تجارب و دانش خود را در اختیار دیگران قرار داده است. او با استفاده از اصول خودشناسی و خداشناسی، همواره تلاش کرده تا مردم را به سوی رشد روحی و زندگی معنوی هدایت کند. دادا جی. پی. واسوانی در سال 2018 و در سن 99 سالگی، از دنیا رفت، اما تأثیرات و آثار ارزشمند او همچنان در ذهن‌ها و اندیشه‌ها زنده است و ارزش‌هایی که او به ما آموخت، به عنوان یک میراث معنوی باقی خواهند ماند.

از دیگر آثار جی.پی. واسوانی به کتاب صوتی با خالق هستی می‌توان اشاره کرد که در آن کارنو به این موضوع اشاره می‌کند که منظور از پدر غایب نه تنها از نظر فیزیکی و روحی بلکه از نظر عدم وجود رابطه‌ای دلچسب میان پدر و فرزند است. او این کتاب را در رابطه با افرادی نوشته که ارتباط خوب و خوشایندی را با پدر خپد تجربه نکرده‌اند و در عین حال خود می‌خواهند پدرانی خوب برای فرزندانشان باشند.

چرا باید کتاب صوتی زندگی پس از مرگ را بشنویم

اگر در زندگی احساس درماندگی می‌کنید و با رنج‌ها و سختی‌های بیشماری روبرو هستید، اگر احساس می‌کنید که از چرخه‌ منفی زندگی بیرون نیامده و به خوشبختی راهی نمی‌بینید، به شما توصیه می‌کنیم که به کتاب صوتی زندگی پس از مرگ گوش کنید. این کتاب به نویسندگی جی. پی. واسوانی با آموزه‌های فرهنگی و معنوی هندو، راه‌حل‌های مهمی را برای مواجهه با تحولات و چالش‌های زندگی ارائه می‌دهد. با خواندن این کتاب، شما به یک سفر عمیق در دنیای بازنویسی معنی زندگی دعوت می‌شوید و این کتاب صوتی می‌تواند برای شما به عنوان یک راهنمای انسانی بهترین مواجهه با امور زندگی را فراهم کند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی پس از مرگ می‌شنویم

مرد جوانی را به یاد می آورم که در بمبئی به کسب و کاری بزرگ مشغول بود. در عین حال به امور معنوی روی آورده بود. بنابراین کسب و کار خود را به معاونان مورد اعتمادش واگذار کرده بود، اما آن ها درستکار نبودند و به ارباب خود خیانت کردند. بدین ترتیب مرد جوان گرفتار بحران شدید مالی شد و در آستانه ورشکستگی قرار گرفت . او کار و کسب خود را پایان بخشید و به آمریکا رفت. در آن جا فروشگاهی گشود، اما بداقبالی او را دنبال می کرد. یک روز عصر دو مرد مسلح وارد فروشگاه او شدند و هرچه را که داشت سرقت کردند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی زندگی پس از مرگ

اگر شما هم به خواندن کتاب های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ نویسنده استفان گایز

ü    کتاب چرا تابه‌حال کسی این‌ها را به من نگفته بود؟ نویسنده جولی اسمیت

ü    کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها نویسنده رابین شارما


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
164.۰۹ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۵۹:۱۰
نویسنده جی پی واسوانی
مترجمفریبا مقدم
راویمیلاد تمدن
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5.۹۹ دلار
قیمت چاپی
37,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۴.۰۹ مگابایت
۰۲:۵۹:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب‌هایی با موضوعاتی در مورد زندگی و مرگ از ديدگاه ادیان مختلف رو دوست دارم معنا و امید به زندگی رو برای من قوی تر میکنه ای کاش چنین مطالبی برای نوجوانان در سنین پایین تفهیم میشد مطمئنا جامعه ای قوی تر از انسانها ساخته می‌شد بارها و بارها با انسان‌هایی روبرو می‌شویم که مرگ گریزی شدیدی دارند که تحمل رنج وسختی رو برای خود و اطرافیانشان غیر ممکن می‌کند غافل از اینکه اگر به جهان ابدیت اعتقاد پیدا کنیم خیلی از چیزهای این دنیا را بیش از حجمشان مهم نمی‌کردیم صدای گوینده متناسب با موضوع کتاب هست

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

من سوگ رو به تازگی تجربه کردم این مطالب برای من عالی و مفید بود. جالبه که این موارد در انسانها با هر اعتقادی یکسانه. من دستش داشتم. خوانش آقای تمدن عالی بود. فقط فکر میکنم میتونست بهتر تدوین بشه. شروع بعضی فصلها صدا مشکل داشت.

1

کتابی بدرد نخور و غیر مفید در این کتاب هیچ چیز مورد تحلیل قرار نگرفته و برگرفته از باور های شخصی آقای واسوانی هست وقتتون با این کتاب هدر ندید کتاب صوتی ۳ ساعته نزدیکه یک و ساعت نیمش حرف های تکراری اپیزود های قبلشه

4

نسخه چاپی کامل تر بود اما نسخه صوتی گوینده بسیار توانایی داشت کتاب فوق بااحترام به تمام ادیان سعی در ایجاد حس مشترک در خصوص مرگ بین همه ادیان دارد من این کتاب را دوست دارم وبارها مطالعه کردم

3

خوبه برای مسیحیت .. به نظرم توی دین سلام بهتر توضیح داده شده

5

بی‌نظیر

5

عالی

5

عالب

3.9
(11)
پربار 🌳 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
زندگی پس از مرگ
زندگی پس از مرگ
جی پی واسوانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی پس از مرگ
٪50
زندگی پس از مرگ
جی پی واسوانی
کلک آزادگان
3.9
(11)
پربار 🌳 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان