0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمرین نیروی حال

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال

درباره تمرین نیروی حال

کتاب‌های زیادی در دنیا وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند حال بهتری داشته باشند. کتاب صوتی تمرین نیروی حال یکی از همین کتاب‌هاست. کتابی که اکهارت توله آن را نوشته است و راه‌های متنوعی را برای دستیابی به روزگاری بهتر در اختیار افراد گذاشته است.

«practicing the power of now: essential teachings, meditations,and exercises from the power of now»  کتابی است که اولین بار در سال ۱۹۹۷، در ادامه‌ی کتاب نیروی حال که مشهورترین کتاب نویسنده است منتشر شد. با وجود اینکه سال‌های زیادی از انتشارش می‌گذرد هنوز هم خوانندگان خودش را دارد و افراد از سراسر دنیا از آن استقبال می‌کنند. این کتاب درباره‌ی اهمیت زندگی کردن در لحظه نوشته شده است و نویسنده معتقد است اگر بتوانیم درک خوبی از شخصیت درونی خودمان به دست آوریم می‌توانیم از این نیرو استفاده کنیم. تله نیتجه‌ی ده سال تلاشش را در این کتاب جمع آوری کرده است تا به دیگران کمک کند ذهن خود را در خدمت خودشان درآورند.

این کتاب تا کنون به بیش از سی زبان مختلف برگردانده شده و  چندبار به فارسی ترجمه شده است. یکی از ترجمه‌های خوب آن ترجمه فرناز فرود است. انتشارات کلک آزادگان این اثر را به شکل کتاب صوتی و با صدای مجید حمیدا در بازار عرضه کرده است. اگر ترجیح می‌دهید به جای خواندن کتاب آن را در موقعیت‌های مختلف بشنوید می‌توانید نسخه صوتی را در دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید.

موضوع کتاب صوتی تمرین نیروی حال چیست؟

اکهارت تله در کتاب تمرین نیروی حال از روش‌هایی می‌گوید که به افراد کمک می‌کند در لحظه به خوبی زندگی کنند. این کتاب سه بخش اصلی با نام‌های دست یابی به نیروی حال، رابطه، تمرین معنوی و پذیرش و تسلیم نوشته شده است و در هر بخش چیزهای زیادی را به خوانندگانش یاد می‌دهد. او از خوانندگانش می‌خواهد به درون خود توجه کنند و آگاهی را به سوی درونشان ببرند. همچنین باید با منفی بافی و خشم و ... مبارزه کنیم و در ادامه به آرامش درونی دست پیدا کنیم. آنچه تله در نهایت می‌گوید این است بیشتر احساسات، اتفاقات و حتی بیماری‌هایی که تجربه می‌کنیم در ذهن ما وجود دارند و با کنترل ذهن می‌توانیم آن‌ها را هم کنترل کنیم.

اکهارت تله، نویسنده معناگرا

Ekhart tolle نویسنده‌ی آلمانی متولد سال ۱۹۴۸ است. او در آغاز کودکی آرامی داشت اما بعدها والدینش جدا شدند و باعث شد چند سال پرتنش را بگذراند. این شرایط تا زمانی که اکهارت به دانشگاه رفت ادامه پیدا کرد اما سرانجام به لندن رفت و در رشته‌ی فلسفه و روانشناسی مدرک خود را گرفت. او کارشناسی ارشد خود را هم از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است.

اکهارت توله نوشتن را در پایان دهه‌ی بیست سالی شروع کرد و به نویسنده‌ی موفقی هم تبدیل شد. او چندین کتاب نوشته است که می‌توان آن‌ها را کتاب‌های خوبی در حوزه‌ی راهنماهای معنوی دانست. او به‌عنوان یک مربی معنوی هم شهرت بسیار خوبی دارد. در ادامه تعدادی از کتاب‌های الکهارت تله را معرفی می‌کنیم:

سه دلیل برای شنیدن کتاب صوتی تمرین نیروی حال

  • انسان همیشه نمی‌تواند به تنهایی در مسیر سعادت گام بردارد و گاهی نیاز به راهنمایی و همراهی دارد، کتاب صوتی تمرین نیروی حال کتابی است که می‌تواند این نقش را ایفا کند.
  • شنیدن کتاب صوتی راحت‌تر از کتاب خواندن است. کتاب صوتی را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف در راه، یا در حال انجام دادن کارهای روزانه هم بشنوید و از کتاب بهره ببرید.
  • کتاب تمرین نیروی حال پر از راه‌حل‌های عملی است که به شما کمک می‌کنند واقعاً پیشرفت کنید.

در بخشی از کتاب صوتی تمرین نیروی حال می‌خوانیم

بدن دردمند نیاز دارد تا از شما تغذیه کند همۀ تجاربی که با انرژی او هماهنگ باشند هر عاملی که به هر شکلی درد بیشتری تولید کند، خشم، ویرانگری، نفرت، غم ماجراهای عاطفی خشونت یا بیماری این بدن را تقویت می‌نماید، بنابر این هنگامی که بدن دردمند شما را تسخیر کند، شرایطی را در زندگی برایتان پدید می‌آورد که بازتاب ارتعاش انرژی خود اوست تا بتواند از آن تغذیه کند. درد فقط می‌تواند از درد تغذیه شود.

درد نمیتواند شادی را فرو ببرد چون برایش غیر قابل هضم است. پس از آن که بدن دردمند بر شما غلبه کرد شما خواهان درد و رنج بیشتری می‌شوید، شما مظلوم یا مقصر می‌شوید، این میل در شما پیدا می‌شود که درد ایجاد کنید، درد بکشید یا هر دو در واقع تفاوت چندانی بین این دو وضعیت نیست. البته شما نسبت به این امر آگاه نیستید و با جوش و خروش ادعا می‌کنید که طالب درد نمی‌باشید، اما به دقت نگاه کنید و ببینید که افکار و اعمال شما چنان طراحی شده‌اند که به درد خود و دیگران تداوم ببخشند، اگر به راستی نسبت به این وضعیت آگاه شوید این الگو از بین می‌رود، زیرا درد بیشتر خواستن دیوانگی است و هیچ کس آگاهانه، دیوانه نیست.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تمرین نیروی حال

اگر کتاب‌های از این دست که با موضوع خودیاری و موفقیت است نظرشما را جلب می‌کند، نمونه‌های زیر نیز می‌تواند برای شما جالب توجه باشد:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
228.۲۶ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۱:۲۳
نویسندهاکهارت تله
نویسنده دوماکهارت تُله
مترجمفرناز فرود
راویمجید حمیدا
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
قیمت ارزی
6.۹۹ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۸.۲۶ مگابایت
۰۳:۵۱:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 50 مخاطب
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من تا فصل سه کتاب خوندم و اگر کتاب همینجا تموم می‌شد به اندازه کافی منو تغییر داده بود و به اندازه کافی ازش یاد گرفته بودم. پس نظرمو می‌گم. کتاب عالی، ترجمه عالی، و راوی عالی. راوی با صدای آرامش‌بخش، با توجه به معنی و با درک واقعی کتاب رو می‌خونه، مکث‌های به جا، و شمردگی که کاملا از آگاهی به نیاز شنونده ناشی می‌شه. با تمام وجود لذت می‌برم. ممنونم.🌷🤍

5

کمی برای تمرکز سرعت راوی را افزایش دادم. اما به طور کلی بسیار بیار به دقت و توجه احتیاج دارد. درک عمیق مفاهیم این کتاب نیاز به یک ذهن کامل متمرکز دارد. گاهی لازم است متوقف کنید و چند لحظه به گفت ها فکر کنید. حتی گوش دادن به مفاهیم آن نیز ارام بخش است. این کتاب واقعا نیاز بهدچندین بار مطالعه دارد تا واقعا بتوان از عمق وجود درک کرد.

5

خوشحالم که نسخه‌های شنیداری کتابای اکهارت تله با بهترین ترجمه‌هاشون توسط ناشر دارن تولید می‌شن. قطعا همون دقت و نکته‌بینی که در کتابای کاغذی انتشارات کلک آزادگان دیده می‌شه، در تولید کتابای شنیداری هم هست و لذت شنیدنش رو دو چندان می‌کنه.

5

این کتاب را باید هر کسی سالی یک‌بار بخواند.زندگی خیلی از آدم‌ها با این کتاب به دو بخش تقسیم میشه.قبل از این کتاب و بعد از آن.چه خوب که نسخه ترجمه خانم فرود با صدای استاد حمیدا با صدای گیرای ایشان صوتی شد. کلک آزادگان همیشه در این سبک کتاب‌ها پیشروترین است. ممنون

5

از این کتاب خوشم اومد. به نظر من عرفانی بود. جالبه که دقیقا زمانی سر راه زندگیم قرار گرفت که به سمت مفهوم هیچ شدن در سفر بودم. این کتاب رو در قطار در مسیر مشهد شیراز تموم کردم و تصمیم دارم چند بار دیگه هم دوره اش کنم. با تشکر از راوی و انتشارات.

5

بسیار عالی ظبط شده و باشنیدن این مجموعه درک بهتری از محتوای کتاب دریافت میکنم. من این کتاب را سالهاست که میخوانم و با گروه های مختلفی تمرین نیروی حال کرده ام. نتایج قابل ملموسی داشته ام. سپاس از سرکار خانم فرود و سایر دست اندرکاران این مجموعه

4

اولش برام سخت و نامفهوم بود اما هرچی بیشتر ازش گذشت برام جالب تر و قابل درک تر شد،و چه قدر خوب که در مورد روابط با همسر هم توضیحی داده بود که هیچ وقت هیچ جا به اینصورت که اینجا توضیح داده بود نشنیده بودن و توجه نکرده بودم.در کل عالی بود

5

این کتاب بهمون کمک میکنه که هیولای درونمون رو بشناسیم هیولایی که تمام تلاش خودش رو میکنه تا اتفاقاتی رو برامون پیش بیاره تا اون حال بد، رفتار بد و تجربه بد رو داشته باشیم تا اون بتونه از ما تغذیه کنه. پیشنهاد میکنم حتما کتاب رو چندین بار بخونید

5

شنیدن کتاب‌های اکهارت تله با صدای استاد حمیدا! ای جانم! خیلی خوشحالم از این اتفاق خوب. مرسی فیدیبو مرسی کلک آزادگان 😍😍😍

5

چرا من این کتاب زودتر نخوندم؟ شاید این احساس اضطرار که چیزی در من درست نیست باعث شده که انقدر این کتاب برام مفید باشه و قبلا درکش نمیکردم! جوینده یابنده است

نمایش 20 نقد دیگر
4.4
(51)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
تمرین نیروی حال
تمرین نیروی حال
اکهارت تله

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمرین نیروی حال
تمرین نیروی حال
اکهارت تله
کلک آزادگان
4.4
(51)
20,000
تومان