0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سکون سخن می گوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سکون سخن می گوید

دست یابی به آرامش درونی و رهایی از تفکر شرطی و تکراری
درباره سکون سخن می گوید

اکهارت تله، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در این کتاب سعی کرده خواننده را باقدرت دگرگون‌کننده زندگی در زمان حال آشنا کند و او را به آرامش درونی و رهایی از تفکر شرطی و تکراری برساند.

اکهارت تله در کتاب سکون سخن می‌گوید عناصر اساسی آموزش خود را روشن می‌کند و با اقتباس از تمام سنت‌های معنوی به نیازهای سالک مدرن می‌پردازد. هسته اصلی کتاب چیزی است که نویسنده آن را «سکون سخن» می‌نامد، زندگی در «حال» که هم به‌شدت الهام‌بخش و هم کاربردی است.

کتاب سکون سخن می‌گوید با ترجمه فرناز فرود را انتشارات کلک آزادگان چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است. نسخه صوتی این کتاب را فیدیبو در دسته‌بندی روانشناسی قرار داده و می‌توانید در همین صفحه دانلود کنید. مزیت نسخه صوتی این است که می‌توانید آن را همه‌جا روی گوشی موبایل و لپ‌تاپ در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

اکهارت توله را بیشتر بشناسیم

اکهارت تله « Eckhart Tolle» نویسنده آلمانی در سال 1948 متولد شد. هنگامی که او ۲۹ساله بود، یک دگرگونی عمیق معنوی عملاً هویت قدیمی او را از بین برد و مسیر زندگی او را به طور اساسی تغییر داد. کتاب مشهور او  یعنی «نیروی حال» طرف‌داران زیادی داشته و زندگی افراد زیادی را متحول کرد. تله در سال 2011 از جانب «Watkins Review» تأثیرگذارترین شخصیت معنوی جهان معرفی شد.

 او اکنون یک مشاور و معلم معنوی و نویسنده کتاب های پر طرفداری زیر است:

 

3 دلیل برای شنیدن کتاب سکون سخن می‌گوید

  • این کتاب مانند یک راهنما عمل می‌کند و بهتر است پس از شنیدن نکات آن درباره موضوعاتی که مطرح شده تفکر کنید.
  • جستجو در درون برای درک معنای کتاب از راهکارهای دیگری است که شما را در مسیر آرامش قرار می‌دهد به دلیل این که هدف اصلی کتاب نیز رسیدن به آرامش در ابعاد مختلف زندگی است.
  • زمانی که پس از شنیدن کتاب احساس عمیق آرامش را داشتید؛ یعنی کتاب را به‌درستی درک کردید و به اصل وجودی و درونی‌تان راه پیدا کرده‌اید.

در بخشی از کتاب می‌شنوید

به یک درخت یک گل و یک گیاه نگاه کن. بگذار آگاهی تو بر آن بیارامد بنگر چه ساکن هستند چه عمیق در وجود ریشه دارند. بگذار تا طبیعت سکون را به تو بیاموزد.

هنگامی که به درختی نگاه می‌کنی و سکون آن را درمی‌یابی، خودت نیز ساکن می‌شوی و در سطح بسیار عمیقی با آن ارتباط برقرار می‌کنی با هر چه از طریق سکون دریافت کنی احساس یگانگی می‌نمایی احساس یکی بودن با همه چیز همان عشق حقیقی است

سکوت مفید است؛ اما برای یافتن سکون نیازی به آن نداری حتی در هیاهو می‌توانی به سکون متن صدا به فضایی که صدا از آن برمی‌خیزد، آگاه باشی. آن فضای درونی آگاهی ناب خودآگاهی است. می‌توانی به آگاهی به‌عنوان زمینه تمامی دریافته‌ای حسی و تمامی افکارت آگاه شوی. آگاه شدن به آگاهی، پدیدارشدن سکون درون است.

پیشنهادهایی برای دوستداران این کتاب

اغلب مردم تمام عمر خود را در محدودهٔ تفکراتشان می‌گذرانند. اما در انسان بخشی  از آگاهی‌ وجود دارد که‌ بسیار عمیق‌تر از تفکر است‌، آن همان ذات وجودیت. یافتن این قسمت شما و جهان را از رنجی که برای خود و دیگران ساخته‌اید، رها می‌سازد. رنج دقیقاً زمانی آغاز می‌شود که اجازه می‌دهید ساخته‌های ذهنی‌تان شما را کنترل کنند. این نکته را فراموش نکنید که عشق‌، شادی‌، انبساط‌ خلاق‌ و آرامش‌ درونی‌ پایدار نمی‌تواند وارد زندگی‌تان شود مگر از طریق همان بعد آگاهی. برای کسب آرامش در زندگی، مطالعه آثار زیر می‌تواند کمک کننده باشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
156.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۵۰:۱۶
نویسندهاکهارت تله
نویسنده دوماکهارت تُله
مترجمفرناز فرود
راویمجید حمیدا
ناشرکلک آزادگان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
قیمت ارزی
5.۹۹ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۶.۰۵ مگابایت
۰۲:۵۰:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا کتاب بی نظیر و ارزشمندیه کتابی ک ارزشش بیشتر از تمام کتابهاییه ک در طول کل دوران تحصیل خوانده ایم کاش این قبیل کتابها و آموزه های مولانا رو از دروان ابتدایی کم کم در مدارس تدریس میکردند ک اینهمه نگرانی از آینده و غم و غصه و درد پایان میافت. رحمت خدا بر نویسنده،مترجم،گوینده کتاب و شما عزیزانی ک آنرا در اختیار ما گذاشتید. کتابهای دبی فورد هم توی این حوزه نگاشته شده اند. حق نگهدارتان

5

عالی عالی. از راوی بسیار ممنونم. از صدای خوب و حرفه ای بودن در خوانش این کتاب. از فضای خالی و سکوتی که بین جملات قرار میدین تا اجازه ی هضم جملات و فهم بیشتر رو به کسی که گوش میده میدین. و این کار بسیار به فهم بیشتر کمک میکنه و ما مجبور نیستیم نگه داریم تا بتونیم فکر کنیم. ی ممنون از فیدیبو و اقای حمیدا

5

ای جانم فدای استاد اکهارت. این اثر شاهکاری عرفانیست. طالبان خودشناسی و عشق این کتاب رو از دست ندید. همه کتابهای استاد خوبند مخصوصا تمرین نیروی حال ولی این کتاب اگر بارها شنیده شود و کاملا درک گردد تاثیرش بینظیره. راوی هم با مکثهایی به جا پس از هر جمله سنگین ، فرصت برای تفکر میدهند ، که جای قدردانی دارد.

5

درود و سپاس بیکران از فیدیبو این کتاب که شاهکار جناب اکهارت تله استاد معنوی دنیاست و برای هضم جملات و کلمات آن نیاز به چند بار خواندن و عمل کردن است. کسانی که در مسیر معنویت و خودشناسی هستند این کتاب را باید به لیست شان اضافه کنند.

5

اکهارت تول معلم معنوی بزرگی است که حداقل تاثیر زیادی بر تجربه و زندگی من داشته است، برای آدمی که همیشه در حال مطالعه است کتاب های ایشان ارزشمند و قابل تامل است، هر چند مفاهیم اصلی محدود اما عمیق است.

5

تا اینجا که شنیدم کتاب عالی و مفیدی به نظرم اومد... از نوع سکوت و آرامش متفاوت در ضبط صدا بسیار خوشم اومد ولی متاسفانه هنوز با صدای آقای حمیدا نتونستم خیلی ارتباط بگیرم

5

این کتاب حتما ارزش خوندن داره چیزهای نویی میگه که تو کتابهای دیگه پیدا نمیکنید .خواندن عمیق پیشنهاد میشه صدای راوی هم خوبه و با موضوع تطابق داره

5

یه کتاب عالی برای لحظه‌های خلوت و طبیعت و مراقبه. خوشحالم که صوتیش رو هم توی گوشیم دارم. سپاس از کلک آزادگان و فیدیبو

5

راوی چقدر هوشمندانه بین جملات سکوت میکنه. ارزش سکوت روشن میشه به واقع. و جالبش اینه که اون لحظه درون شنونده هم ساکت میشه، چون در تعلیقه.

3

کتاب بی نظیریه و همون طور که نویسنده توصیه کرده باید بار ها و بارها خوندش به نظر من تدوین خیلی ضعیف بود و روایت راوی را دوست نداشتم

نمایش 11 نقد دیگر
4.5
(29)
اجرای روان 🎙️ (2)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سکون سخن می گوید
سکون سخن می گوید
اکهارت تله

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سکون سخن می گوید
سکون سخن می گوید
دست یابی به آرامش درونی و رهایی از تفکر شرطی و تکراری
کلک آزادگان
4.5
(29)
اجرای روان 🎙️ (2)
15,000
تومان