0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تخم شر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تخم شر

ناشر:
ماه آوا
درباره تخم شر
رمان تخم شر داستان عاشقیِ دو نسل از مردمان این سرزمین است، نسلی که در بزرگداشت عشق استخوان و جان و عمر می‌سوزاند، و نسلی که عشق و خود را تباه و ویران می‌کند. داستان از سال‌های آغازین دهۀ هفتاد شروع می‌شود و در سال‌های آغازین دهۀ هشتاد به پایان می‌رسد، اما در این میانه مدام گذشتۀ تاریخی، اجتماعی و فرهنگی نسل‌های پیشین با امیدها، عشق‌ها، پنهانکاری‌ها و گناهانشان فراخوانده می‌شوند تا نسل تازه بهتر فهم شود. آنچه رمان در پی آن است برکشیدن معنایی برای زندگی آدمیان هبوط‌کرده در عشق و زندگی است. یکی عشق را پیام رهایی و رستگاری می‌داند و آن را می‌ستاید، و دیگری آن را نشانه‌ای شیطانی و فریب‌آمیز برای ماندن در برهوت بی‌معنایی می‌داند. آن‌که او را می‌ستاید با آن‌که آن را مسکوت می‌کند به گفتگو نمی‌نشیند. یکی در غار تنهایی و انزوای ناشی از عشق می‌میرد و دیگری در مبارزه با لشکر ناپیدای بی‌معنای نومیدی و فریب عشق جان می‌دهد. راستی کدام‌یک از آنان بر حق است؟ آیا اصلاً عشق را با حق رابطه و نسبتی است؟ آیا این مفهوم ازلی در دوران‌های مختلفِ زیست آدمی به هیبت زمانه درمی‌آید و خرقۀ روایت‌های مسلط روزگار را به تن می‌کند و می‌شود آنچه آدمیان از آن می‌خواهند، یا همواره در کسوت باشکوه بی‌مانندش بر همگان رخ می‌نماید؟ رمان تخم شر به این پرسش‌ها می‌پردازد و از همه مهم‌تر نسبت میان عشق و شر و البته خیر را واکاوی می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
897.۵۸ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۱۲:۳۳
نویسندهبلقیس سلیمانی
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹۷.۵۸ مگابایت
۱۶:۱۲:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

چه قلمی داره خانم سلیمانی؛ چقدر زنانه بود داستان و چقدر پرکشش و پربار بود. چقدر راوی خوب بود اصلا نصف جذابیت داستان بخاطر اجرای خوب راوی بود. کتاب پر بود از چالش‌های اگزیستانسیال و فلسفی که در تقابل با هم قرار می‌گیرن. این کتاب رو به کسایی پیشنهاد می‌کنم که ادبیات رو نه فقط برای روایت که برای یاد گرفتن زندگی و رویکرد مناسب در برادر هستی دنبال می‌کنن.

4

بسیار خوب و گرم خوانده شد فقط چند کلمه رو درست تلفظ نکردند مثل یوسفی اشکوری که درست تلفظ نشد . در غیر این صورت سایر موارد عالی بود.کاش قبل از ضبط چند جلسه رو خوانی با نویسنده داشته باشند.

5

راوی خوب بودند ولی نام آقای یوسفی اشکوری رو در هنگام خواندن اشتباه تلفظ می کردند اشکور نام منطقه ای ییلاقی در استان گیلان است خانم سلیمانی هم مثل همیشه عالی

2

نسبت به کارای دیگه خانم سلیمانی ، ضعیف بود .من کلا سبک خانم سلیمانی را دوست دارم ولی این کتاب رو نه

4.2
(5)
پربار 🌳 (1)
85,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
تخم شر
تخم شر
بلقیس سلیمانی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تخم شر
تخم شر
بلقیس سلیمانی
ماه آوا
4.2
(5)
پربار 🌳 (1)
85,800
تومان