0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز پرونده مختومه
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راز پرونده مختومه

ناشر:
ماه آوا
درباره راز پرونده مختومه
آگاتا کریستی نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی با نام مستعار مری وستماکوت داستان‌های عاشقانه و رومانتیک نیز می‌نوشت. اما شهرت اصلی اش به خاطر ۶۶ رمان جنایی اوست. داستان‌های آگاتا کریسیتی، به خصوص آن دسته که درباره ماجراهای کاراگاه هرکول پوآرو یا خانم مارپل هستند. نه تنها لقب ملکه جنایت را برای او به ارمغان آوردند بلکه او را به عنوان یکی از مهم‌ترین و مبتکرترین نویسندگانی که در راه توسعه و تکامل داستان‌های جنایی کوشیده‌اند نیز معرفی و مطرح کردند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
633.۰۹ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۲۴:۱۱
نویسندهآگاتا کریستی
مترجمجمشید اسکندانی
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۳.۰۹ مگابایت
۱۱:۲۴:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
6 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

راوی عاااالی هستن . بسیار هنرمند و دلچسب اجرا میکنند . کتاب به شکل عجیبی دارای گفتگوها و دیالوگهای بسیار طولانی و مباحثه‌ای که بعضا بیخود هم هست دارد . حتی نسخه سریالی این کتاب هم ۲ تا شخصیت کمتر دارد که حذف شده از کتاب که وقتی کتاب رو مطالعه میکنید واقعا متوجه دلیل حضور این شخصیت ها و نقش بی‌خودی که دارن نمیشید . کتاب کند جلو میره و جمع بندی آخرش خیلی سر سری هستش . در مجموع مهمترین بخش این کتاب راوی هستش

5

من داستان صوتی را به همین شیوه می پسندم ، تک گوینده ، بدون موسیقی شلوغ و حتی تغییر لحن و صدا . شبیه کارهای استاد مرادی کرمانی و استاد رضوی . یک روایت محض بدون حشو و زوائد . لذا همیشه نمونه را گوش می دهم و اگر چند گوینده داشته باشد و از افکت پر سر و صدا و یا موسیقی شلوغ استفاده کرده باشند تحت هیچ شرایطی گوش نخواهم کرد .

4

کتاب خیلی جذابی بود. و واقعا نمی‌شد گناهکار رو تا لحظه آخر حدس زد. در مورد گوینده هم من موافق تک گوینده بودن هستم و به نظرم اجراهایی که چند گوینده دارن بیشتر شبیه تئاترن و برای کتاب صوتی مناسب نیستن، یا حداقل لازم نیستن. صدای گوینده و تغییر صداهاشون بسیار عالی و مناسب بود.

3

یک خواهش دارم از انتشارات ماه آوا، مثل سری داستانهای شرلوک هولمز، لطفاً کتاب های آگاتا کریستی را هم با گروهی از گویندگان اجرا کنید. مطمئناً خیلی جذاب تر خواهد بود.

3

اونی ک میتونه چند نقشو تنهایی درست و بی نقص اجرا کنه فقط آرمان سلطان زاده است/ داستان واسه زمان خودش فوق العاده بوده ( در حد صف بستن واسه خریدن کتابش)؛ الانم سرگرم کننده اس و ارزش شنیدنو داره.

4

راوی صدای خوبی داره اما وقتی جای دیگران به تغییر صداش میپردازه، در بسیاری از موارد تبدیل به صدایی زیر و جیغ مانند میشه که برای گوش آزاردهنده است کاش صداشون را حین خوانش تغییر نمیدادن

5

خوانش خوب و روانی داشت، متن کتاب جذاب بود. به نظرم شلوغ کردن کتاب صوتی و پر کردن آن از شخصیت هایی با صداهای مختلف و موسیقی متن شلوغ جزو نقاط منفی کتاب صوتی است.

3

اینکه یک نفر بجای همه صحبت میکرد اصلا جالب نبود… خیلی هم در تغییر صدا ماهر نبودن

5

داستان زیبا و راوی هم بسیار عالی. من از شنیدن داستان با،صدای خانم نگین خواجه نصیر بسیار لذت بردم

5

مثل همه کتاب های آگاتا کریستی جالب بود فقط بهتر بود اگه از چند فرد در خواندن کتاب استفاده می شد

نمایش 11 نقد دیگر
4.1
(33)
اجرای روان 🎙️ (2)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز پرونده مختومه
٪30
راز پرونده مختومه
آگاتا کریستی
ماه آوا
4.1
(33)
اجرای روان 🎙️ (2)
78,000
٪30
54,600
تومان