0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین روزانه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوانین روزانه

نویسنده:
رابرت گرین
درباره قوانین روزانه

قرن بیستم، قرن معلمان انگیزشی است. پس از پایان جنگ جهانی دوم مردم در سراسر جهان نیاز به تعاریف جدیدی از موفقیت و انگیزه‌های بیشتری برای زندگی داشتند و همین باعث شد آموزه‌هایی که آن‌ها را به سمت داشتن یک زندگی شخصی سعادتمندانه سوق دهد بیشتر شود. از آن زمان تا به امروز هنوز هم این نویسندگان و معلمان مریدان زیادی دارند. یکی از مردان موفق این حوزه رابرت گرین است. او به‌خاطر جهان‌بینی خاصش شناخته شده است و توانسته رویکردی خاص برای رسیدن به سعادت در زندگی ارائه دهد. کتاب قوانین روزانه آخرین کتاب اوست که می‌توان آن را یک دستورالعمل برای روزهایی که می‌گذرانید دانست. این کتاب را بخوانید و به کمک آموزه‌های آن مسیر بهتری را در زندگی پیش بگیرید.

قوانین روزانه

کتاب the daily laws: 366 meditations on power,seduction, mastery, sterategy and human nature  کتابی است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد. این کتاب مانند سایر کتاب‌های نویسنده‌اش به حوزه‌ی استراتژي و خودسازی اختصاص دارد  روش‌ها و رویکردهای متنوعی را در اختیار خوانندگان می‌گذارد تا زندگی خود را به شکلی متفاوت پیش ببرند. این کتاب دیدگاه‌های خواننده را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد و اجازه می‌دهد ژرف‌تر به ابعاد مختلف زندگی انسان نگاه کند. این کتاب در حقیقت مجموع ۲۵ سال فعالیت این نویسنده است. آموزه‌های سایر کتاب‌های رابرت گرین در این اثر موجودند و گاهی از آن‌ها نقل‌قول‌هایی هم در این اثر آمده است. کتاب قوانین روزانه را می‌توان به‌نوعی جمع‌بندی تمام سال‌های مربیگری گرین دانست. این کتاب تاکنون به چندین و چند زبان مختلف برگردانده است و خوانندگان زیادی در سراسر دنیا دارد.

رابرت گرین در کتاب قوانین روزانه چه می‌گوید؟

این کتاب دوازده فصل اصلی دارد که هرکدام به یکی از ماه‌های سال اختصاص پیدا کرده‌اند. نویسنده در هر ماه درباره‌ی یک موضوع از قدرت، اغواگری، متقاعدسازی، استراتژي، طبیعت انسانی، افراد سمی، خودکنترلی، تسلط، روان‌شناسی، رهبری، ناملایمات و خلاقیت صحبت می‌کند. هر ماه یک مقدمه دارد و در ادامه درباره‌ی هریک از سی روز آن صحبت شده است. هر قسمت از کتاب پر از داستان‌های پندآموز و ماجراهای جالب‌توجه است که باعث شده‌اند کتاب بسیار خواندنی باشد و خواننده نخواهد آن را زمین بگذارد. پیشنهاد نویسنده برای مطالعه‌ی کتاب این است که در هر تاریخی که هستید، از همان تاریخ شروع کنید و در هر روز پیش بروید. این کار ذهن شما را در طول زمان قدرتمند می‌کند و باعث می‌شود به آرامش و قدرت ذهنی دست پیدا کنید. این کتاب همان چیزی است که در یک سال زندگی شما را متحول خواهد کرد.

رابرت گرین کیست؟

رابرت گرین، نویسنده‌ای آمریکایی با ریشه‌های یهودی است. او در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمد و در لس‌آنجلس بزرگ شد. او در دانشگاه کالیفرنیا و برکلی تحصیل‌کرده و مشاغل بسیار زیادی را تجربه کرده است. کارگر ساختمانی، مترجم، نویسنده‌ی فیلم‌نامه و ده‌ها شغل دیگر که همه‌ی آن‌ها ذهن او را شکل داده‌اند و او را به یک مربی خوب تبدیل کرده‌اند.

او نویسندگی را سال ۱۹۹۸ با کتاب قانون قدرت شروع کرد. این کتاب بیش از ۱.۲ میلیون نسخه فروش داشته و تاکنون به چندین و چند زیان دیگر برگردانده شده است، این آغاز شناخته شدن گرین به‌عنوان یک مشاور برجسته بود، مسیری که تا امروز هم ادامه داشته است. گرین پس از این کتاب چندین کتاب دیگر نوشته است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ترجمه و انتشار قوانین روزانه در ایران

کتاب قوانین روزانه با نام کامل «قوانین روزانه: ۳۶۶ کاوش ذهنی درباره‌ی قدرت، اغواگری، چیرگی، استراتژي و سرشت انسان» منتشر شده است. انتشارات نوین توسعه، ناشر این کتاب است و حق کپی‌رایت آن را خریداری کرده است و آن را با کاغذ بالکی و با ترجمه‌ی آرسام هورداد عرضه کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب را هم همین ناشر در فیدیبو منتشر کرده است و به‌راحتی می‌توانید آن را روی اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ این کتاب‌فروشی الکترونیکی بخوانید. خرید این کتاب در همین صفحه ممکن است.

چرا باید کتاب قوانین روزانه را خواند؟

کتاب قوانین روزانه یک برنامه‌ی کامل است. برنامه‌ی کاملی که به گفته‌ی مترجم کتاب مانند این است که یک سال تمام رابرت گرین را به عنوان مربی شخصی در اختیار داشته باشید و از آموزه‌هایش استفاده کنید. می‌توانید هر روز که بلند می‌شوید صفحات مربوط به آن روز را بخوانید و تلاش کنید آنچه گرین گفته است را به کار ببندید تا تغییرات تدریجی و گام به گام را در زندگی خود ببینید. مسیری که قوانین روزانه پیش روی مخاطبانش گذاشته است مسیر دستیابی به یک زندگی آرام و پر از موفقیت است. فرقی نمی‌کند چندساله هستید یا چه هدفی در زندگی دارید، این کتاب می‌تواند مسیر را برایتان هموار کند و باعث شود از فرصت‌های زندگی‌تان بیشترین بهره را ببرید.

پس از کتاب قوانین روزانه چه کتابی را بخوانیم؟

قوانین روزانه از آن دست کتاب‌هایی است که نظم را به زندگی شما می‌آورد و قدرت ذهنتان را افزایش می‌دهد. اگر این کتاب را خوانده‌اید و  از آن لذت برده‌اید می‌توانید به سراغ سایر کتاب‌های توسعه فردی بروید. برای مثال اثر مرکب از دارن هاردی از آن دست کتاب‌هایی است که به خواننده آموزش می‌دهد تغییرات کوچک روزانه می‌توانند در درازمدت به یک قدم بزرگ تبدیل شوند. کتاب دیگری که در این حوزه بسیار کاربردی است عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر است. کتاب تمرین اثر ست گادین هم می‌‌تواند انتخاب خوبی برای مطالعه باشد.

در بخشی از کتاب قوانین روزانه می‌خوانیم

در زندگی همه‌ی استادان برجسته و چیره‌دست، چه درگذشته و چه امروز، بدون استثنا برهه‌ای وجود دارد که منشأ قدرت آن‌ها در آینده است. در این برهه‌ی حیاتی، مهارت‌های این افراد درحال‌توسعه و تکمیل است، درست مثل تولد پروانه‌ای از دل پیله، این مرحله از زندگی آن‌ها - که یک دوره‌ی یادگیری یا به عبارت بهتر شاگردی تمام‌عیار و خود راهبری شده است و چیزی حدود پنج تا ده سال طول می‌کشد - مرحله‌ای است که معمولاً به چشم کسی نمی‌آید و درباره‌اش حرفی زده نمی‌شود، چون هیچ‌کدام از این استادان در این دوره دستاورد چشمگیری نداشته و کشف جالب‌توجهی نکرده‌اند که دهان‌به‌دهان بچرخد و در یادها ماندگار شود. جالب اینجاست که این چهره‌های بزرگ و برجسته در میانه‌ی دوره‌ی شاگردی‌شان هنوز تفاوت چندانی با سایر مردم عادی ندارند و از آن‌ها متمایز نشده‌اند. بااین‌حال، پشت پرده خبرهایی است و ذهنشان آرام‌آرام در حال گشایش و دگرگونی است. اتفاقی که جلوه‌ی بیرونی ندارد و بر ما پوشیده است، اما بذر موفقیت‌های بعدی‌شان را در خود جای‌داده است. ارزیابی دقیق زندگی آن‌‌ها نشانگر طی شدن نوعی شاگردی ایدئال برای دستیابی به چیرگی است؛ همه‌ی این استادان فارغ از رشته و زمینه‌شان این دوره را طی کرده‌اند. شما هم باید از گام‌های آنان پیروی کنید. شما در سفری هستید که بناست گام‌به‌گام آینده‌تان را بسازید و شکل دهید. اکنون زمان شادابی و ماجراجویی است؛ زمان کاویدن دنیا با ذهن و جانی گشوده.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
504 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۴۸:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجمآرسام هورداد
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Daily Laws
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
125,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۷ مگابایت
۵۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

باسلام وقت بخیر سرفصل ها معین می شدو یک بخشی از فصل اول رااجازه مطالعه می دادید که ببینیم کتاب به دردمان می خورد یا خیر بد نبود .

5

کتابیست که تمایل جهان اولی هارو به خوندنش جذب کرده؛ باید دید که آیا ما هم میتونیم با استفاده از این تکنیک ها جذاب باشیم یا نه!

5

کتاب خوبیه برای ارن که هر روز یکم از آن مطالعه شود

2

عالی

3.9
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
89,000
٪50
44,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین روزانه
٪50
قوانین روزانه
رابرت گرین
نشر نوین
3.9
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
89,000
٪50
44,500
تومان