0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فقط گوش کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب فقط گوش کن

نویسنده:
سارا دسن
ناشر:
نشر نون
درباره فقط گوش کن
سارا دسن، متولد سال ۱۹۷۰، از پرفروش‌ترین نویسنده‌های آمریکاست. کتاب‌های او در بیش از سی کشور منتشر شده و جوایز متعددی، ازجمله جایزۀ مارگارت ای. ادواردز، را به دست آورده است. دسن راوی زندگی سرشار از دگرگونی جوانان است و زبان کسانی که ناتوان از ابراز احساس و گفتن حقیقت‌اند. رمان فقط گوش کن داستان آنابل گرین است، مدل نوجوانی که سعی دارد از پیامدهای تجربه‌ای ناخوشایند بهبود یابد، اتفاقی که منجر به دور شدن او از خانواده و دوستانش شده است. به گذشته می‌رویم و با او آن رویداد را تجربه می‌کنیم و در لحظۀ حال همراه با دوست جدیدش، اوئن آرمسترانگ، پسری پرشور و عاشق موسیقی که هرگز نمی‌تواند دروغ بگوید، آرامش و عشق را احساس می‌کنیم. فقط گوش کن دربارۀ پذیرفتن حقیقت و نیز شهامت گفتن آن است و ماجراهایش به موج‌هایی می‌ماند که در پی هم فرود می‌آیند و اوج می‌گیرند و احساسی که خواننده هنگام خواندنش دارد احساس غریقی است که اندک‌اندک خود را از ژرفای آب به سطح می‌رساند و نفسی عمیق می‌کشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهسارا دسن
مترجم مینا فخری لو
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Just listen
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۳۳ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان خیلی روان و لذت بخش بود. اول که شروع کردم بنظرم جالب نیومد اما وقتی بیشتر خوندم تازه متوجه شدم که چقدر جذب داستان و شخصیت‌هاش شدم. شخصیت پردازی داستان رو خیلی دوست داشتم و یکی از نقاط قوت داستان بنظرم همین بود! نشون دادن شخصیت‌های مختلف با مشکلات و اخلاقیات خودشون که عمیق بودن. راحت می‌تونستم شخصیت‌ها رو درک کنم. ترجمه هم روان بود و نویسنده هم ماجراهای داستان و سیر تکامل شخصیت ‌ها رو خیلی خوب کنار هم چیده بود. واقعا لذت بردم.

4

داستان لطیف و گیرایی داشت. نویسنده از مضامین روان‌شناختی مناسبی استفاده کرده بود، مثل این‌که چطور می‌تونیم به خودمون و دیگران بدون قضاوت‌کردن گوش بدیم، از تجربیات سختی که داشتیم برای آدم‌های مورد اعتمادمون حرف بزنیم و به رابطه‌هامون معنای تازه‌ای بدیم.

4

درباره دختری به نام آنابله که تجربه تلخی رو پشت سر می‌ذاره و نمی تونه اون رو به کسی بگه،،،خیلی داستان روان و جالبیه،،،ترجمه خوبی هم داره،،،در کل من دوستش داشتم.

3

تا صفحه ۲۰۷ کتاب را خواندم. داستان فقط در مورد زندگی روزه مره یک دختر مدلینگ و دوتا خواهراش است. برای من هیچ کشش و جذابیتی نداشت! ولی ترجمه کتاب روان و خوب است👍🏻

4.2
(14)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فقط گوش کن
فقط گوش کن
سارا دسن
نشر نون
4.2
(14)
59,000
تومان