0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به خودت کمک کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب به خودت کمک کن

درباره به خودت کمک کن

کتاب به خودت کمک کن با عنوان انگلیسی How to Help Yourself With Self-Help کتابی بسیار تاثیر گذار در حوزه‌ی روانشناسی است. این کتاب را نویسنده‌ی کتاب های پرفروش توسعه فردی، مارتین میدوز نوشته است و در سال 2019 به انتشار رسید. 

آیا تا به حال شده است که یک کتاب خودیاری بخرید، روی جلد آن را بخوانید و متوجه این موضوع بشوید که چیزی برای شما تغییر نکرده است؟  ساعت ها وقت خود را تلف کرده و در انتظار این بود که زندگی خود را با الهام گرفتن از مطالبی که خوانده اید بهبود ببخشید؟  یک خواننده حرفه ای مطمئناً در دنیای خود یاری به تلاش‌های زیادی بر خورده است و در طول این سالها عناوین زیادی را مطالعه کرده است.

 در کتاب به خودت کمک کن یاد خواهید گرفت که چرا گاهی اوقات بهتر است از کتاب های خودیاری زرد و به اصطلاح روانشناسی زرد صرف نظر کنید و جای آن چه بخوانید تا به شما در رسیدن به اهداف و همچنین تبدیل به فرد بهتر شدن کمکتان کند.  دیگر اجازه ندهید که کتاب‌های دیگر در قفسه شما جای اضافی بگیرد آن ها را دور بریزید. و یاد بگیرید که چگونه با استراتژیک تر کردن مطالعات تان و مهمتر از آن مطالبی که از این کتاب در راستای هدف هایتان یاد میگیرید استفاده کنید.

 شروع کنید و انجام دهید. زیرا این راهنمای کوچک می‌تواند اولین گام های شما به سوی زندگی نو باشد. خودتان را دوست داشته بدارید و از پیدا کردن کلیدهای کمکی به خود از میان جملات کتاب‌های دیگر بیرون بیایید. شما نباید در کتاب‌ها زندگی کنید. هیچ کتاب و نویسنده‌ای، نجات دهنده‌ی زندگی شما نیستند. زندگی تنها فقط با عمل شماست که به جریان می‌افتد و این شما هستید که می‌توانید به خودتان کمک کنید.

مارتین میدوزرا بیشتر بشناسیم

مارتین میدوز نام نویسنده پرفروش کتاب‌های خودشناسی و خودسازی وال استریت ژورنال است که زندگی خود را وقف رشد شخصی کرده است. به گفته‌ی خودش او با ایجاد تغییرات شدید در زندگی خود مدام خود را از نو می‌سازد. در طول سال‌ها، او به طور منظم بیش از 40 ساعت روزه می‌گیرد، دو زبان خارجی یاد می گیرد، در 12 هفته بیش از 30 پوند وزن کم کرده است، چندین کسب‌وکار در صنایع مختلف راه‌اندازی کرده است، در جزیره‌ای استوایی کوچک زندگی می‌کند. همچنین عادت دارد گاهی خود را غرق در خواندن کتاب در دور افتاده ترین قسمت های جهان می‌کند و همچنین توانایی این را دارد که ۴۰۰ صفحه در یک ماه بنویسد.

با این حال، خود شکنجه گری علاقه او نیست. مارتین دوست دارد مرزهای خود را امتحان کند تا دریابد که منطقه راحتی او تا کجا پیش می رود. یافته های او (هم بر اساس تجربیات شخصی و هم بر اساس مطالعات علمی) به او کمک می کند تا زندگی خود را بهبود بخشد. اگر علاقه مند هستید که محدودیت های خود را پشت سر بگذارید و یاد بگیرید که چگونه به بهترین نسخه از خود تبدیل شوید، آثار مارتین را دوست خواهید داشت.

 

چرا باید کتاب به خودت کمک کن را بخوانیم؟

اگر اهل مطالعه کتاب‌های موفقیت و خودیاری هستید، قبل از خواندن هر کتابی اول این کتاب را مطالعه کنید.زیرا این کتاب شما را از افتادن در دام کتاب های دیگر( توسعه فردی) نجات خواهد داد. خوب می دانیم که بیشتر کتاب های توسعه فردی و خودشناسی و خودسازی صرفاً جملات تکرار شونده هستند و کتاب های زرد محسوب می شوند. اما این کتاب یعنی به خودت کمک کن کتابی با نظم و ترتیب مخصوص مارتین میدوز می باشد. این کتاب در کتابخانه فیدیبو منتظر شماست.

در بخشی از کتاب به خودت کمک کن می‌خوانیم

کتاب‌هایی که منحصرا روی یک موضوع خاص تمرکز دارند اغلب توصیه‌های کاربردی بیشتری نسبت به عناوین عمومی دارند. به عنوان مثال مایلید تصور کنیم که می‌خواهید ورزش را شروع کنید. می‌توانید از یک کتاب عمومی در مورد این که چگونه عادت خود را بسازید شروع کنید عادت ورزش منظم را شکل دهید اما جاهای خالی زیادی وجود دارد که کتاب پر نخواهد کرد چالش‌های منحصربفردی در ورزش وجود دارد که یک کتاب عمومی به آن‌ها رسیدگی نمی‌کند.

مثلاا اگر در یک مدت زمان محدود ورزش کردید چه روشی داشته باشید؟اگر با چالش‌هایی در ورزش کردن رو به رو شدید چطور آن را حل کنید.

آن وقت است که باید کتابی خاص پیدا کنید یا به دنبال عنوان کتاب تخصصی تر بروید که مخاطبان خاص را مخاطب قرار می‌دهد.زمانی که کتاب‌های خاص را مطالعه می‌کنید، به شما ایده‌هایی در مورد موضوع مورد نظر شما می‌دهد و این گونه به صورت تخصصی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند: برای مثال: شما می‌توانید از یک کتاب عمومی یادبگیرد که چطور ذهن انعطاف پذیر داشته باشید اما اگر بخواهید یک کوهنورد شوید چیزی بیشتر از این کتاب‌ها نیاز دارید. شما باید تجربه دنیای واقعی را برای مواجهه با شرایط روحی و ذهنی یاد بگیرید. کوهنورد واقعی بهترین توجیه‌ها را به شما می‌کند.

 

پیشنهاد هایی برای دوستداران کتاب به خودت کمک کن

 اگر شما هم به کتاب های روانشناسی سبک توسعه فردی و خودشناسی علاقه دارید احتمالاً از مطالعه‌ی کتاب‌های زیر نیز لذت خواهید برد. پس سری به کتاب‌های زیر بزنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
298.۳۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
60 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۰:۰۰
نویسندهمارتین مدوزی
مترجممهشیدسادات مصطفوی
ناشرآریا دانش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Guide on How to How to Help Yourself With Self-Help
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۹۸.۳۰ کیلوبایت
۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
10 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اگر چند کتاب در زمینه خودیاری خوندید و بنظرتون مطالبی که خوندید تکراری بودند باید بگم این کتاب چیزی به آموخته هاتون اضافه نمیکنه در ضمن ترجمه هم چندان جالب نبود

1

این کتاب رو گوگل ترجمه کرده و فقط کپی پیست شده. خیلی زحمت کشیدن. حتی یه ویرایش ساده نرفتن روی کتاب

3

فقط چون رایگان بود دانلودش کردم ترجمه به شدت ضعیف

4

کتاب خوبیه ولی اشتباه تایپی زیادی داشت نسبت ب تعداد صفحاتی ک داره

4

ترجمه کتاب افتضاح است انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه کرده

5

عالیههههه این بهترین توصیه ایه که میتونم بکنم ?

5

ممنون از فیدیبو ?کتاب خوبی بود .مطالبش بسیار مفید بود.??

4

کتاب خوبی بود، متفاوت با آنچه تا آلان خونده بودم

5

عالیییییییییییییییییییییییی

3

بد نیست ۳ ستاره براش کافیه

نمایش 5 نقد دیگر
3.7
(20)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به خودت کمک کن
٪50
به خودت کمک کن
مارتین مدوزی
آریا دانش
3.7
(20)
30,000
٪50
15,000
تومان