0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت زمان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت زمان

۲۱ راهکار برای کنترل زمان
ناشر:
سبکتو
درباره مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان

تقریبا درصد زیادی از افرادی که برای زندگی خود هدفی تعیین کرده‌اند و پیوسته برای رسیدن به آن هدف در حال تلاش هستند، با مشکل کمبود وقت مواجه‌اند. اما برایان تریسی با نوشتن کتاب مدیریت زمان سعی کرده به خوانندگانش نشان بدهد که اگر زمان خود را در طول روز به خوبی تقسیم و مدیریت کنید و برای هر کاری زمان واقعی‌اش را درنظر بگیرید، هیچوقت با مشکل کمبود زمان مواجه نخواهید شد. این کتاب یکی از آثار پرمخاطب برایان تریسی است و هر کسی در هر حوزه‌ای که در آن فعالیت دارد و با هر هدفی که برای زندگی و کار خود تعیین کرده، می‌تواند از مطالعه آن لذت ببرد. کتاب مدیریت زمان که در دسته آثار موفقیت و انگیزشی جای می‌گیرد، توسط گروه سبکتو ترجمه شده و توسط سبکتو نیز منتشر شده است.


درباره نویسنده

برایان تریسی در سال 1944 در شارلوت تاون کانادا متولد شد و از سن 24 سالگی شروع به جهان‌گردی کرد و سپس رو به فروشندگی آورد. او تمام زندگی خود را صرف مطالعه، یادگیری و به کاربردن آموزه‌هایش در حوزه تجارت کرده است. نتیجه این همه سال مطالعه، پژوهش و یادگیری، نوشتن تعداد زیادی کتاب بوده که اکثر این آثار جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های انگیزشی و خودیاری جهان محسوب می‌شوند. در واقع، بعید است کسی به کتاب‌های توسعه فردی و انگیزشی علاقه داشته باشد ولی نام برایان تریسی را تا حالا نشنیده باشد. کتاب‌های تریسی در بیش از 30 کشور جهان ترجمه و منتشر شده است. همچنین، در سخنرانی‌ها و همایش‌های بسیار زیادی نیز در اقصی نقاط جهان شرکت کرده و دوره‌های آموزشی گوناگونی را هم برگزار کرده است. بنابراین، در حال حاضر بسیاری از افراد موفق در کسب و کار، حداقل بخشی از موفقیت‌های خود را مدیون مطالعه کردن آثار تریسی یا شرکت در دوره‌های آموزشی او هستند.

تعدادی از کتاب‌های برایان تریسی:

معجزه انضباط فردی

کتاب مذاکره

کتاب قورباغه را بخور

کتاب بهانه بی بهانه



چرا باید کتاب مدیریت زمان را بخوانیم؟

مدیریت زمان جزو مهم‌ترین مهارت‌های نرم یا  Soft Skills است و هر فردی برای کسب موفقیت در زمینه کاری، تحصیلی، هنری و... خود نیازمند یادگیری این مهارت است. کتاب مدیریت زمان نوشته برایان تریسی حاوی مجموعه‌ای از آموزه‌ها و دستورالعمل‌ها است که برای یادگیری مهارت مدیریت زمان بسیار کاربردی هستند. بنابراین، پیشنهاد می‌شود که با مطالعه این اثر یاد بگیرید که زمان خود را در طول شبانه‌روز به صورت متعادل برای انجام کارهای گوناگون تقسیم کنید و برای هیچ کاری با کمبود زمان مواجه نشوید.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های برایان تریسی که در کتاب مدیریت زمان نیز به چشم می‌خورد، سادگی و جذابیت نگارش آن است. تریسی همیشه دوست دارد که از طریق داستان‌گویی مفاهیم مدنظرش را برای خوانندگانش توضیح دهد. در نتیجه، حین مطالعه کردن کتاب مدیریت زمان، داستان‌هایی را که برایان تریسی برای شما روایت کرده می‌خوانید، لذت می‌برید و نکات مهم را می‌آموزید.  



بخشی از کتاب مدیریت زمان

از این که کتاب را می‌خوانید متشکرم. می‌دانم که چقدر مشغله دارید و حتی خواندن کتابی درباره مدیریت زمان، کاری است که به ندرت وقت انجام آن را دارید. قول می‌دهم در صفحاتی که پیش‌رو دارید، با ایده‌ها، روش‌ها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های کاربردی‌تری برای سریع انجام دادن حجم بالاتری از کار نسبت به گذشته آشنا شوید. اگر این تکنیک‌ها و روش‌های کاربردی و قدرتمند را آموخته و به کار ببندید، کیفیت زندگی خود را به طرز چشمگیری افزایش خواهید داد.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان مدیریت زمان

چنانچه مطالعه کتاب مدیریت زمان برای‌تان سرگرم کننده و مفید بوده، این کتاب‌ها را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که در دسته آثار انگیزشی نوشته شده و مطالعه‌اش را به همه می‌توان توصیه کرد.

کتاب 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت

آشنایی با اصول موفقیتی که باعث شده‌اند دیگران به موفقیت برسند، همیشه جذاب و تاثیرگذار است. این کتاب دقیقا با همین هدف نوشته شده است.

کتاب زندگینامه پیر امیدیار

پیر امیدیار کارآفرین موفق ایرانی است که توانست  eBay را تاسیس کند و به یکی از مردان ثروتمند جهان بدل شود. در این کتاب، با زندگی او آشنا می‌شوید.



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
333.۴۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
173 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگروه سبکتو
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۳۳.۴۸ کیلوبایت
۱۷۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی و تاثر گذار

2

کتابی نسبتا شر و ور

3
(4)
4,800
٪50
2,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت زمان
٪50
مدیریت زمان
۲۱ راهکار برای کنترل زمان
سبکتو
3
(4)
4,800
٪50
2,400
تومان