0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ترجمه زیارت اربعین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ترجمه زیارت اربعین

ناشر:
شکیب
درباره ترجمه زیارت اربعین

کتاب صوتی ترجمه زیارت اربعین نوشته سید روح‌الله باغبان، زیارتی خاص برای امام حسین (ع) در روز اربعین، مصادف با بیستم صفر است. این زیارت در قسمت اول خود، همانند دیگر زیارت‌نامه‌ها، با سلام آغازین بر پیامبران برگزیده خداوند و امامان(ع) شروع می‌شود و این خود ادب بزرگی است که در تمامی زیارات، به آن سفیران هدایت سلام داده می‌شود. زیرا تمام پیامبران نمایندگان نورانی خداوند هستند و احترام به آن‌ها ضروری است.

در قسمت دوم زیارت، امام حسین (ع) معرفی شده و هدف و فلسفه قیام او تشریح می‌شود. ایشان که برای هدایت مردم به جهت اکر تلاش بی‌وقفه‌ای کردند و تا آخرین لحظه زندگی‌شان، خون خود را فدای بیداری مردم از نادانی و گمراهی کردند. در بخش سوم زیارت، لشکریان مخالف امام حسین (ع) توصیف می‌شوند که شامل افراد طمع‌کار دنیا، کسانی که دین را به جهت دنیا ترک کردند، پیروان طاغوت و هوس‌پرستان، اهل اختلاف و نفاق و گروه‌هایی جهنمی است.

قسمت چهارم زیارت، با جمله "شهادت می‌دهم که تو در سینه‌های برافراز و خاندان‌های پاکت..." آغاز می‌شود. این جمله نشان‌دهنده عمق ایمان شیعیان به خداوند است و همچنین پاکی و طهارت ائمه اطهار (ع) را مورد تأکید قرار می‌دهد، در حالی که مخالفان ایشان این ویژگی نورانی را ندارند. این موضوع یک افتخار بزرگ برای شیعیان محسوب می‌شود.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های دین و عرفان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی دین و عرفان فیدیبو سر بزنید.


درباره سید روح‌الله باغبان

سید روح‌الله باغبان مترجم و گوینده بسیاری از کتاب های مذهبی است و در آثار دیگری نیز همچون شنل قرمزی نیز صدا پیشگی کرده است. وی به عنوان یک گوینده با صدای دلنشین و مؤثر در کتب دینی و اسلامی شناخته می‌شود. سید روح‌الله باغبان در این زمینه تلاش‌های فراوانی انجام داده و صدا و بیانی خاص و جذاب دارد که موجب شناخته‌شدن و مورد توجه قرار گرفتن او در این حوزه شده است. باغبان همواره به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش اصول و مفاهیم دینی، در زمینه ارائه محتواهایی جذاب و آموزنده به مخاطبان تلاش کرده است.

از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف سید روح‌الله باغبان عبارتند از:

ü    کتاب صوتی ترجمه دعای خمسه عشر: این کتاب ترجمه بخشی از دعاهای امام سجاد (ع) بوده که هر بخش آن را طی سه هفته متوالی از روز جمعه آغاز کرده و تا ۱۵ امین روز در شب جمعه سوم ادامه باید داد.

ü    کتاب صوتی ترجمه دعای ماه رمضان: کتاب صوتی دعای ماه رمضان، از تعقیبات نماز در ماه مبارک رمضان است. کتاب صوتی حاضر متن فارسی دعای ماه رمضان است.

ü    کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه: کتاب صوتی مناجات شعبانیه، قرائت متن فارسی دعای شعبانیه است. «مناجات شعبانیه» مناجاتی از حضرت علی(ع) است که گفته اند همه امامان(ع) پس از ایشان به قرائت آن اهتمام داشته‌‌اند.

ü    کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر: کتاب صوتی «دعای جوشن کبیر»، دعایی منقول از پیامبر اکرم (ص) در ۱۰۰ بند، حاوی ۱۰۰۱ نام و صفت خداوند است. امروزه این دعا در ایران معمولا یکی از بخش‌های ثابت مراسم شب‌های قدر در ماه رمضان است.

جهت مشاهده سایر آثار سید روح‌الله باغبان کلیک کنید.


چرا باید کتاب صوتی ترجمه زیارت اربعین را بشنویم

زیارت اربعین امام حسین (ع) یکی از نشانه های شیعه است. زیارتی عمیق و مهم که شیعه در نشر قیام عاشورا و بازشناسی فلسفه قیام و معرفی امام مظلوم و شهیدش، آن را پاسداری می‌کند. شیخ طوسی از امام حسن عسکری (ع) روایت کرده نشانه‌های مؤمن پنج چیز است و یکی از آنها زیارت اربعین است. این کتاب صوتی حاوی مفاهیم ارزشمندی است که به وسیله آن می‌توانید به عمق ارتباط با پیامبران و ائمه اطهار پی ببرید و همچنین نگاهی نزدیک‌تر به هدف و فلسفه قیام امام حسین (ع) داشته باشید. در این کتاب صوتی، از طریق واژگان مؤثر و قوی، اصول ایمان را تجربه خواهید کرد. بهره‌برداری از این منبع غنی می‌تواند به درک بهتری از ارزش‌های دینی و انسانی کمک کند و باعث تقویت ارتباط شما با معانی عمیق این زیارت شود.


 در بخشی از کتاب صوتی ترجمه زیارت اربعین می‌شنویم

اَللّهُمَّ اِنّی اَشْهَدُ اَنَّهُ وَلِیُّکَ وَابْنُ وَلِیِّکَ

خدایا من به راستی گواهی دهم که آن حضرت ولیّ (و نماینده) تو و فرزند ولیّ تو بود

وَ صَفِیُّکَ وَابْنُ صَفِیِّکَ الْفاَّئِزُ بِکَرامَتِکَ

و برگزیده‌ات و فرزند برگزیده‌ات بود که کامیاب شد به بزرگداشت تو

اَکْرَمْتَهُ بِالشَّهادَهِ وَ حَبَوْتَهُ بِالسَّعادَهِ وَاَجْتَبَیْتَهُ بِطیبِ الْوِلادَهِ

گرامیش کردی به وسیله شهادت و مخصوصش داشتی به سعادت و برگزیدی او را به پاکزادی

وَ جَعَلْتَهُ سَیِّداً مِنَ السّادَهِ وَ قآئِداً مِنَ الْقادَهِ وَ ذآئِداً مِنْ الْذادَهِ

و قرارش دادی یکی از آقایان (بزرگ) و از رهروان پیشرو و یکی از کسانی که از حق دفاع کردند


پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی ترجمه زیارت اربعین

اگر شما هم از جمله علاقمندان و دوست‌داران کتاب‌های دین و عرفان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب صوتی معجزه‌ نویسنده روندا برن

ü    کتاب فصل شیدایی لیلاها نویسنده سیدعلی شجاعی

ü    کتاب ماه به روایت آه نویسنده ابوالفضل زورویی نصرآباد


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
7.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۴
راوی روح الله باغبان
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷.۴۱ مگابایت
۰۷:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای این ایام خیلی مناسب بود و استفاده کردم

3.5
(4)
10,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ترجمه زیارت اربعین
ترجمه زیارت اربعین
شکیب
3.5
(4)
10,900
تومان