0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ترجمه دعای جوشن کبیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر

ناشر:
شکیب
درباره ترجمه دعای جوشن کبیر
- درباره کتاب صوتی ترجمه دعای جوشن کبیر: کتاب صوتی «دعای جوشن کبیر»، دعایی منقول از پیامبر اکرم (ص) در ۱۰۰ بند، حاوی ۱۰۰۱ نام و صفت خداوند است.کتاب صوتی حاضر متن فارسی «دعای جوشن کبیر» است. این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام (ص) آموزش داده است. امروزه این دعا در ایران معمولا یکی از بخش‌های ثابت مراسم شب‌های قدر در ماه رمضان است. این دعا ۱۰۰ بند دارد و هر بند حاوی ۱۰ اسم از اسم‌های خداست، به جز بند ۵۵ که یازده اسم خداوند در آن آمده است؛ بنابراین، در مجموع، این دعا حاوی ۱۰۰۱ اسم خداوند است. در این دعا، بیشتر نام‌های خدا و تعبیرات دیگر از قرآن گرفته شده است و آنها به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که علاوه بر مُسُّجَع و موزون بودن، در بیشتر موارد، اسماء و صفات از لحاظ حروف پایانی نیز یک شکل و مشابه‌اند. - در بخشی از کتاب صوتی «دعای جوشن کبیر» می‌شنویم: «ای که عزت و زیبایی از آن توست ای که نیرو و کمال از آن توست ای که پادشاهی و جلال از آن توست ای که بزرگ و برتر تنها توئی، ای پدید آرنده ابرهای سنگین ای مکافات کننده ای حساب کش اعمال ما ای کیفردهنده سخت و پاداش دهنده خوب ای خداوند قلم و اندیشه...»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
81.۸۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۹:۲۲
راوی روح الله باغبان
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۱.۸۲ مگابایت
۰۱:۲۹:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
7 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خداوند را سپاس گذارم که توان انرژی مثبت اندبشیدن را بر توانمد نمود تا من یاران و عزیزان خود را خوشحال نمایم و باعث ایجاد انگیزه در باورمندیشان شدم .رسالت من سابت کردن وجود خداوند قادر است .که روح او در وجود تمامی انسانهای کره زمین نهاده شده و در زمانه انسانها درو گشتن از این حقیقت و پیدا کردن این واقیعت بصورت عقلانی باعث میشود انسان در طول زندگی گرفتار طردیدهای مخرب نگردد انسان پیچ ترین موجود خلقت است و ویژگی های درون او نهاده شده که اگر اگاه گردد دنیا برایش بهشت معود است .

5

بینظیر هست صدای خواننده عالی هست سپاس گزار هستم که همچین امکانی رو فراهم کردید تا بتوانیم به زبان فارسی بشنویم و درک عمیق تری داشته باشیم. - فقط اینکه تقریبا ۱۵ دقیقه پایانی لود نمیشود. - شگر از وجود نازنین تهیه کنندگان عزیز

3

در کل خوب بود ولی راوی یه لهجه یا طرز تلفظی داشت که من نمی پسندیدم. ضمنا این دعا جا داره که با احساس و تمنای بیشتری خونده بشه. آخرای دعا، بیشتر این قضیه رعایت شده بود.

3

به نظر من ااین کتاب ودعای عهد و ال یاسین ایده بسیار خوبی هست ولی صدا ولحن مناسبی استفاده نشده وبه دل نمینشینه

5

با تشکر از جناب باغبان برای این دعای زیبا.و تشکر از شما که این دعا را در دسترس ما قرار دادید.

5

بسیار عالی

5

حال دلمون عوض شد بسیار عالی

5

خیلی خوب بود... ممنون

5

خیلی عالی

3

چرا صدا اکو می شه

نمایش 3 نقد دیگر
4.2
(26)
23,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ترجمه دعای جوشن کبیر
ترجمه دعای جوشن کبیر
شکیب
4.2
(26)
23,900
تومان