0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عادت های اتمی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی

یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و پایان دادن به عادت های بد
ناشر:
ماه آوا
درباره عادت های اتمی

همه‌ی ما مجموعه‌ای عادت‌ها هستیم و آن‌ها مستقیماً در سرنوشتمان اثرگذار هستند. شاید فکر کنید بسیاری از عادت‌های کوچک بی‌اهمیت‌اند اما واقعیت این است که همین رفتارهای کوچک هستند که باعث اتفاقات بزرگ می‌شوند. جیمز کلییر در کتاب عادت‌های اتمی درباره‌ی همین رفتارهای کوچک حرف می‌زند.

درباره کتاب صوتی عادت‌های اتمی

کتاب عادت‌های اتمی که عنوان اصلی آن atomic habits است اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و بلافاصله پس از انتشار در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

جیمز کلییر در این کتاب درباره‌ی اهمیت عادت‌های کوچک صحبت می‌کند و راهکارهایی برای ایجاد عادات خوب جدید و رهایی از عادات بد در اختیار خوانندگانش می‌گذارد. این کتاب با مقدمه‌ای آغاز شده که در آن نویسنده داستانی از دوران دبیرستان خودش تعریف کرده و به کمک آن ذهن مخاطب را آماده کرده است. در ادامه کلییر کتابش را در بیست فصل نوشته است و در هر فصل تلاش کرده است با کمک تجربیات یک فرد مشهور منظورش را برساند و به این ترتیب کتابش خوش‌خوان‌تر، خواندنی‌تر و واضح‌تر شده است. در پایان کتاب هم فصلی به‌عنوان نتیجه‌گیری آمده که در آن نویسنده سعی کرده است گفته‌هایش را جمع‌بندی کند و برای این کار از روایت یک حکایت یونانی استفاده کرده است.

کتاب عادت‌های اتمی تاکنون به بیش از بیست زبان مختلف برگردانده شده و بیش از پنج میلیون نسخه از این کتاب در سراسر دنیا فروخته شده است. دانلود رایگان فایل صوتی کتاب عادت‌های اتمی به زبان انگلیسی ممکن است. همچنین امکان دانلود رایگان pdf کامل کتاب عادت‌های اتمی به زبان اصلی هم در تعدادی از سایت‌های انگلیسی‌زبان وجود دارد.

بخشی از فهرست کتاب صوتی عادت‌های اتمی

مقدمه: داستان من

بخش اول: چرا تغییرات بسیار کوچک تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کند؟

بخش دو: چطور عادت‌های شما هویتتان را شکل می‌دهد و برعکس

بخش سه: چطور می‌توان در چهار گام ساده عادت‌های بهتری ایجاد کرد؟

بخش چهار: مردی که درست به نظر نمی‌آمد

بخش پنج: بهترین روش برای شروع یک عادت جدید

بخش شش: به انگیزه زیاد اهمیت داده می‌شود، اغلب محیط است که بیشتر اهمیت دارد

بخش هفت: راز کنترل خود یا خودکنترلی

بخش هشت: چطور عادتی را مقاومت‌ناپذیر کنیم

بخش نه: نقش خانواده و دوستان در شکل‌دادن عادت‌ها

بخش ده: چطور علت عادت‌های بدتان را پیدا و آن‌ها را اصلاح کنید

درباره جیمز کلییر نویسنده کتاب صوتی عادت‌های اتمی

جیمز کلیر نویسنده‌ی امریکایی اهل اوهایو است. او در دانشگاه دنیسون درس‌خوانده و از سال ۲۰۱۲ در وبسایت خودش به نام jameclear.com فعالیت می‌کند. او در این وبسایت مسیر موفقیت را در مقابل مخاطبانش می‌گذارد. او در زمینه‌های مختلفی از ایجاد عادت‌های درست تا ایجاد سیستم‌ها و فرآیندهای پربازده و هنر تصمیم‌گیری به مخاطبانش مشاوره می‌دهد و توانسته است افراد زیادی را به خود جلب کند. علاوه بر کتاب عادت‌های اتمی این نویسنده ژورنال عادت‌ها را منتشر می‌کند و روزنامه‌ی 3-2-1 هم از محصولات وبسایت اوست. جیمز کلیر به‌عنوان سخنران انگیزشی و مشاور در رویدادها و شرکت‌های مختلف سخنرانی می‌کند و سعی می‌کند راه‌های کوتاهتری برای رسیدن افراد و مجموعه‌ها به موفقیت در اختیارشان بگذارد.

کتاب صوتی عادت‌های اتمی، ترجمه و انتشار در ایران

عادت‌های اتمی چندین بار در ایران ترجمه و منتشر شده است و انتخاب‌های زیادی پیش روی خوانندگان این کتاب وجود دارد. فایل pdf خلاصه کتاب عادت‌های اتمی در بازار کتاب ایران قابل تهیه است و پادکست کتاب عادت‌های اتمی هم منتشر شده است. یکی از مشهورترین ترجمه‌های این کتاب ترجمه‌ی هوشمند دهقان است که انتشارات هوشمند آن را چاپ کرده است. ترجمه‌ی لادن شریعت‌زاده از این کتاب را هم نسل نواندیش منتشر کرده است. کتاب صوتی ترجمه‌ی لادن شریعت زاده هم با صدای تایماز رضوانی از سوی انتشارات صوتی ماه آوا عرضه شده است. می‌توانید این کتاب صوتی را در همین صفحه از فیدیبو تهیه کرده و در اپلیکیشن کتابخوان این سایت بشنوید. همچنین فایل صوتی عادت‌های اتمی با ترجمه گروه مترجمان سبکتو و صدای دادبه دادمهر هم در بازار موجود است.

چرا باید کتاب صوتی عادت‌های اتمی را شنید؟

کتاب عادت‌های اتمی یک کتاب راهنمای عالی است. این کتاب فقط درباره‌ی تغییر عادت حرف نمی‌زند بلکه روش درست انجام این کار و ایجاد عادت‌های جدید را به مخاطب آموزش می‌دهد. این کتاب شکل تفکر شما درباره‌ی موفقیت و پیشرفت را تغییر می‌دهد و استراتژي‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارد تا با سرعت بیشتری روبه‌جلو حرکت کنید. کلییر تلاش کرده است یافته‌های دانش‌های مختلف را برای طراحی چنین راهنمایی به کار بگیرد و به گفته‌ی  بسیاری از خوانندگانش موفق هم بوده است. می‌توانید در موقعیت‌های مختلف فصل‌های این کتاب را یکی یکی بشنوید و به توصیه‌های آن عمل کنید تا در مدت‌زمان کمی تغییرات را ببینید. این کتاب برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و هرکسی که می‌خواهد مسیرش را به‌سوی موفقیت پیدا کند می‌تواند از این کتاب کمک بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم

قانون تلاش حداقل

جارت دایمون، انسان‌شناس و زیست‌شناس در کتاب اسلحه‌ها، میکروب‌ها و آهن که برنده‌ی جایزه شد به یک حقیقت ساده اشاره می‌کند. قاره‌های مختلف شکل‌‌های متفاوت دارند. در نگاه اول این جمله کمی غیر مهم و مشهود به نظر می‌رسد اما تأثیر مهمی بر رفتار انسان می‌گذارد. محور اصلی آمریکایی‌ها از شمال تا جنوب ادامه دارد. به همین دلیل سرزمین بزرگ آمریکای شمالی و جنوبی تمایل دارند لاغر و بلند باشند تا چاق و پهن. به طور کلی همین مسئله در رابطه با آفریقا واقعیت دارد. درحالی که این مسئله در اقلیم وسیعی که اروپا، آسیا و خاورمیانه را تشکیل می‌دهد برعکس است. این پهنه‌ی وسیع از زمین بیشتر تمایل دارند از نظر شکل و قیافه به‌صورت شرقی غربی باشند. مطابق با نظریه‌ی دایموند، طی قرن‌ها این تفاوت در شکل و ظاهر نقش مهمی را در گسترش کشاورزی ایفا کرده است. وقتی که کشاورزی در دنیا گسترش می‌بافت، کشاورزان زمان آسوده‌تری داشتند تا در امتداد مسیرهای شرق غرب گسترش یابند تا مسیرهای شمال جنوب. به همین علت مکان‌هایی که در امتداد این عرض جغرافیایی هستند به طور کلی آب و هوا، مقدار نور خورشید و بارش باران و تغییرات فصلی مشابهی دارند. این عوامل به کشاورزان در اروپا و آسیا اجازه داد تا کمی از محصولات کشاورزی را به‌صورت خانگی درآورند و آن‌ها را در امتداد زمین‌هایی که از فرانسه تا چین کشیده شده‌اند پرورش دهند. در وقتی از شمال تا جنوب سفر می‌کنیم وضعیت آب‌وهوایی تا حد زیادی تغییر می‌کند. فقط در نظر بگیرید آب و هوا در فلوریدا در مقایسه با کانادا چقدر متفاوت است. شما ممکن است بااستعدادترین کشاورز در دنیا باشید اما این مسئله در رشد پرتقال‌های فلوریدایی در زمستان کانادا کمکی به شما نمی‌کند. برف یک جانشین ضعیف برای خاک است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
491.۹۱ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۱۴:۱۵
نویسندهیمز کِلییِر
نویسنده دومجیمز کلییر
مترجم لادن شریعت زاده
راویتایماز رضوانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۱.۹۱ مگابایت
۰۹:۱۴:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 171 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
اجرای روان 🎙️ (5)
5
ستاره
67 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
7 ٪
95 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

توروخدااااا توی کتاب صوتی موزیک نزارید تمنا میکنم خواهش میکنم،حتی رمانهاااا،چه برسه اینجور کتابهاااا،واقعا موزیک ربطی نداره.بعد هم وقتی آپشن دور سریعتر میزارید ولی موزیک هم تو کتاب میزازید و ما یکم تندش میکنیم ریتم موزیک زجر آور میشه و افتضاح،چرا اذیت میکنیننننن؟

5

این کتاب به نوعی مکمل اثر مرکب هست...هر دو به ایجاد عادات مثبت و مرکب کردن اونها میپردازن فرقشون اینه که اثر مرکب به شکل شورانگیز شما رو ترغیب میکنه و عادت‌های اتمی با لحن علمی این قضیه باز میکنه...در مجموع مکمل هم هستند...

5

گوینده بسیار مسلط و عالی بود. نظرم در مورد کتاب چون زیاد از این دست کتاب ها خوندم برای من مطالب تکراری بود و مجدد دوره کردم. خیلی دنبال خرید این کتاب بودم با جلد سخت و به زبان اصلی اما خداروشکر نخریدم😅شاید ۵ نکته جدید ازش یاد گرفته باشم...در کل اگر از این دست کتاب ها میخونین این کتاب هم به همون حالته با بیانی دیگه. اما اگر تا به حال با این موضوع کتابی نخوندین فوق العاده ست براتون

1

از گوینده راضی نبودم خیلی خشک و بی احساس و بی درک مثل موتور ترجمه گوگل واقعا! و اما ترجیحا نسخه چاپی خیلی بهتره خوندنش اما برای صرفه جویی تو وقتتون این کتاب صوتی میتونه مناسب باشه ولی برای اثر بخشی بیشتر سعی خودم اینه نسخه اصلی کتاب رو بارها و بارها بخونم کتاب اثر مرکب رو هم خوندم محتواشون یکیه فقط لحن اثر مرکب دوستانه و عادت های اتمی رسمی علمی کمی خشک و جدی اما جامع تره

4

کتابش که خیلی خوبه...کاربردی و عملی و آموزنده.....اگه عمل کنید صدای راوی هم به نظرم خیلی خوبه ولی خب بدون اشکال ترجمه، یا شاید بیان راوی هم نیست یه مورد مهم که همون اوایل کتاب هست، راوی میگه که اگر روزی یک درصد بهتر بشید در آخر سال ۳۷ درصد بهتر شده اید! که البته اشتباه هست و رقم درست ۳۷ برابر بهتر شدن یا ۳۷۰۰ درصد هست!!! (سه هزار و هفتصد درصد!) رقم واقعی اثر مرکب!

5

کتاب عالی و تاثیر گذار، بیان گوینده هم عالی هست.بنظرم بعد از یک فاصله ای از کتاب اثر مرکب خوبه این کتاب رو گوش بدیم، تکرار و تکمیل اثر مرکب هست. ولی قطعا برای شروع همیشه خواندن کتاب اثر مرکب را پیشنهاد میکنم.

5

من کتاب رو نسخه چاپیش رو داشتم و فقط برای وقتایی که تو مسیر دانشگاهمم نسخه صوتیشو گرفتم که جای گوش دادن آهنگ یه چیز مفید گوش بدم ،گوینده واقعا عالیه ،متن هم زیاد با نسخه چاپیش فرقی نداشت،در کل بین کتاب های صوتی ای که تا حالا گوش دادم عالی بود.

5

برای کسایی که دنبال تغییرات بزرگن و نمیدونن چجوری باید قدم به قدم به اون هدف نزدیک بشن خیلی خوبه، کمک میکنه روزمرگی هاتون جذاب و آسون بشه، زندگیتون بیاد رو نظم.برای من خیلی فوق العاده بود و خیلی بیشتر از چیزی که انتظار داشتم ازش نتیجه گرفتم. ممنون از فیدیبو که این کتاب رو توی فیدی پلاس قرار داد😍

4

این کتاب بسیار آموزنده است و من خواندن آن را به هر کسی که به دنبال یافتن شیوه هایی برای بهبود کیفیت زندگی اش است پیشنهاد میکنم. روایت شنیداری کتاب هم خیلی خوب است اما متاسفانه ترجمه بسیار ضعیف است‌.

1

ببینید زندگی انسان در این حد دو دوتا چارتایی نیست به نظرم این طرز فکر ماشینی که تو این کتاب نویسنده داره خیلی با دنیای واقعی فرق میکنه درسته نمیشه تو خواب و رویا زندگی کرد ولی دیگ واقعا دنیا در این حد کسل کننده نیست به نظرم حرفاش خیلی جای بحث داره

نمایش 85 نقد دیگر
4.2
(174)
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
109,200
٪30
76,440
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
عادت های اتمی
عادت های اتمی
تغییرات کوچک، نتایج عالی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عادت های اتمی
٪30
عادت های اتمی
یک روش آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و پایان دادن به عادت های بد
ماه آوا
4.2
(174)
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
109,200
٪30
76,440
تومان