0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خرده عادت ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب خرده عادت ها

راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و ازبین بردن عادت های بد
ناشر:
میلکان
درباره خرده عادت ها

فرصت‌های زندگی انسان‌ها محدود است و راه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. کتاب خرده عادت‌ها یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند این مسیر را برای شما هموار کند و اجازه دهد از ظرفیت‌‌های خود هرچه بیشتر استفاده کنید. نویسنده‌ی این کتاب جیمز کلیر است.

کتاب Atomic Habits در سال ۲۰۱۹ منتشر شد  به‌سرعت در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. وال‌استریت ژورنال و آمازون هم این کتاب را به خوانندگان توصیه کرده‌اند. این کتاب یک کتاب خودسازی خوب است که به شما کمک می‌کند به‌صورت تدریجی تغییر کنید و به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. نویسنده معتقد است اثراتی که تغییرات کوچک و پشت‌سرهم روی زندگی شما خواهد داشت اثر بزرگی خواهد بود که می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد.

 میلیون‌ها نسخه از این کتاب در دنیا فروخته شده و تا امروز به بیش از ۵۰ زبان مختلف برگردانده شده است. این کتاب چندین بار هم به فارسی برگردانده شده است، یکی از ترجمه‌های این اثر ترجمه زهرا صادقی است که نشر میلکان آن را با عنوان کامل «خرده عادت‌ها، راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و ازبین‌بردن عادت‌های بد» منتشر کرده است. نسخه الکترونیک این ترجمه در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس است و می‌توانید آن روی گوشی یا هر دیوایس الکترونیکی دیگری بخوانید.

کتاب خرده عادت‌ها درباره‌ی چه موضوعی صحبت می‌کند؟

موضوع این کتاب بسیار مشخص است، اینکه چگونه عادت‌های بد کوچک خود را کم‌کم کنار بگذارید و به عادت‌های خوب روی بیاورید. داستان کتاب با آسیب‌دیدگی‌ای که برای نویسنده در سال دوم دبیرستان اتفاق افتاد شروع شده است و در ادامه داستان‌های مختلفی از افراد مختلف در آن روایت شده است. کل کتاب ۶ فصل مختلف دارد و نویسنده در هر فصل به یک موضوع پرداخته است و نتایجی گرفته است که هرکدام می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند. در این کتاب هم یاد خواهید گرفت که چگونه رفتارهای درست داشته باشید و هم روش اجتناب از اشتباهات گذشته آموزش داده می‌شود. در مجموع این کتاب خواننده‌ای را که به توصیه‌هایش عمل کند به یک انسان دقیق تبدیل خواهد کرد.

لحن کتاب خرده عادت‌ها بسیار ساده و روان است و خواندن آن شبیه این است که مشغول خواندن یک رمان دوست‌داشتنی هستید، اگر خواندن این کتاب را شروع کنید زمین گذاشتنش ساده نخواهد بود.

جیمز کلییر کیست؟

جیمز کلیر (james clear) نویسنده‌ی مشهور انگیزشی متولد سال ۱۹۸۶ در ایالت اوهایو است. او به‌عنوان نویسنده وبلاگ و سخنران انگیزشی شناخته شده است. او بیشتر از هر چیزی با کتاب خرده عادت‌ها شناخته شده است اما وبسایتی تحت عنوان jamesclear.com هم دارد که در آن اطلاعات بسیار زیادی درباره‌ی مفاهیمی مانند عادت، تصمیم‌گیری، عملی‌کردن تصمیم‌ها و در حقیقت بهبودبخشیدن فرایندها ارائه می‌کند. همچنین این وبسایت خبرنامه‌ی محبوبی دارد که به‌صورت هفتگی برای بیشتر از یک میلیون نفر استفاده می‌شود. افراد بسیار زیادی وجود دارند که معتقدند کلیر توانسته است زندگی آن‌ها را تغییر دهد. این نویسنده از تجربه‌ها استفاده می‌کند و تلاش می‌کند مخاطبانش را متقاعد کند که از این دانش برای بهتر قدم برداشتن در زندگی استفاده کنند. وبسایت کلیر بیش از ده میلیون بیننده دارد و او علاوه بر کتاب مشهورش کتاب قدرت شروع ناقص را هم نوشته است.

سه دلیل برای خواندن کتاب خرده عادت‌ها

خرده عادت‌ها یکی از همان کتاب‌های کاربردی‌ای است که می‌تواند به افراد نوجوان و بزرگسال کمک کند ذهنیت بهتری نسبت به رفتارهایتان داشته باشید. در ادامه به تعدادی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

  • رفتارهای خود را بهتر بشناسید. کتاب خرده عادت‌ها به شما کمک می‌کند درباره‌ی رفتارهایتان و اثرات خوب و بد آن چیزهای بیشتری یاد بگیرید و درک بهتری از عادت‌هایتان پیدا کنید.
  • یاد بگیرید چگونه عادت‌هایتان را تغییر دهید، کتاب خرده عادت‌ها راه‌کارهای عملی برای تغییر عادت‌های بد در اختیارتان می‌گذارد و این فرصت را ایجاد می‌کند که از این عادت‌ها فاصله بگیرید.
  • برای عادت‌های جدید برنامه‌ریزی کنید، یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید از کتاب جیمز کلیر یاد بگیرید این است که چگونه عادت‌های جدید را جایگزین عادت‌های بد قدیمی کنید. در مجموع این کتاب یک راهنمای عملی تغییر عادت است.

در بخشی از کتاب خرده عادت‌ها می‌خوانیم

او توضیح داد که همه‌ی افراد سمت چپ کلاس در گروه «کمیت» قرار خواهند گرفت. آن‌ها تنها بر اساس میزان کار تولیدشده نمره کسب می‌کنند. در آخرین روز کلاس، تعداد عکس‌های تحویل داده شده‌ی هر دانشجو را می‌شمرد. صد عکس با نمره‌ی الف برابر بود، نود عکس با نمره ب، هشتاد عکس برابر با نمره ج و به همین ترتیب تا انتها. در همین حال، همه‌‌ی افراد سمت راست کلاش در گروه «کیفیت» جای می‌گرفتند. آن‌ها بر اساس کیفیت کارشان نمره می‌گرفتند. آن‌ها باید در طول ترم فقط یک عکس ارائه می‌دادند؛ اما برای این که نمره‌ی الف را دریافت کنند، این عکس باید تقریباً بی‌نقص می‌بود.

در پایان ترم، متوجه شد تمام عکس‌های برتر را گروه کمیت ارائه کرده‌اند و از این موضوع شگفت زده شد. این دانشجویان در طول ترم با گرفتن صدها عکس، بررسی ترکیب و نور، آزمایش‌ روش‌های متنوع در تاریک‌خانه و یادگیری از اشتباهاتشان، با زیروبم عکاسی آشنا می‌شدند. آدم‌ها در فرایند خلق صدها عکس، مهارت‌های خود را بهبود می‌بخشیدند. در همین حین، گروه کیفیت گوشه‌ای نشسته و درباره‌ی عکس‌های کامل در فکر بودند. در پایان، آن‌ها به جز نظریه‌ای تأیید نشده و عکسی معمولی چیزی در چنته نداشتند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب خرده عادت‌ها

کتاب خرده عادت‌ها کتاب خوبی است که می‌تواند روی ذهنیت خواننده اثرگذار باشد و برای گروه‌های سنی مختلف مناسب است. کتاب‌های زیادی با همین ماهیت تولید شده‌اند که اگر از این کتاب لذت برده‌اید می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
254 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۸:۰۰
نویسندهیمز کِلییِر
نویسنده دومجیمز کلییر
مترجمزهرا صادقی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Atomic Habit, 2,019
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۳۵ مگابایت
۲۵۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 57 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (4)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
12 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دوستان اسم این کتاب اشتباهه، این همان کتاب عادت های اتمیست، کتاب خرده عادت ها نوشته استفان گایز چیز دیگه ایست اما اشتراکات زیادی با این دارد.

5

واقعا کتاب خوبی هستش.مخصوصا برای شخصی مثل من ک همیشه با انگیزه بسیار یک کاریو شروع مقکنه و بعد مدت کمی دست از انجام دادن اون بر میداره.....با خوندن این کتاب راه اشتباهی ک رفتینو متوجه میشین

5

من این کتاب رو از همین نشر چاپی دارم کتاب عالی هست و نکات خیلی خوبیم ارائه میده برای دانشجو ها و دانش آموز ها و کلاکسانی که میخوان عادت های خوبی در خودشون ایجاد کنند به شدت پیشنهاد میشه خوندنش و عمل کردن بهش

5

قبلا نسخه فیزیکیشو خونده بودم ک برای خودم نبودم و از دوستم قرض گرفته بودم ،خیلی نکته های خوبی داره و باید چندین بار خونده بشه برای همین دوباره نسخه الکترونیکیش رو گرفتم ک همیشه پیشم داشته باشمش

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب بسیار خوب آموزنده و عالی است این کتاب درباره عادت های خوب را در خود ایجاد کنی و عادت های بد را از بین ببری و درباره خرده عادت ها صحبت می کند حتما توصیه می کنم این کتاب را بخوانید.

1

اینکه همون کتاب عادت های اتمیه. چرا با یه اسم دیگه منتشر شده، و مارو به اشتباه انداخت که کتاب دیگه ای از جیمز کلیر منتشر شده.

5

یکی از کتاب های که از خواندنش لذت بردم بود و فکر میکنم به من راه رسیدن به زندگی که می خواهم رو یاد داد

5

کمتر نویسنده ای رو می تونید پیدا کنید اینقدر علمی و واقع بینانه مسئله عادات رو توضیح بده

4

ایده کتاب جالب است. به نظرم ساده بودن و عینی بودن موارد اشاره شده نقطه قدرت کتاب است.

5

به جرات میتونم بگم خواندنی‌ترین کتاب در زمینه عادت‌ها و رفتار انسان هست.

نمایش 10 نقد دیگر
4
(64)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خرده عادت ها
خرده عادت ها
راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و ازبین بردن عادت های بد
میلکان
4
(64)
انگیزه‌بخش 🚀 (4)
69,000
تومان