0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای زندگی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

نویسنده:
لوئیز ال هی
ناشر:
ماه آوا
درباره شفای زندگی

زندگی نعمتی است که در اختیار ما قرار دارد. سفری شگفت که برای آن انتخاب شده‌ایم. کیفیت این سفر اهمیت زیادی دارد و درست نیست که آن را در دام مشکلات و پیچیدگی‌های جسمی و روانی به هدر بدهیم، اتفاقی که برای انسان‌های زیادی در طول تاریخ افتاده است. کتاب شفای زندگی کتابی است که می‌تواند کمک کند تا از این تله رهایی پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب «you can heal your life» یکی از مشهورترین کتاب‌های خودیاری قرن بیستم است که بااینکه بیش از سی‌سال از انتشارش گذشته هنوز هم طرفداران زیادی دارد. این کتاب که در ایران به نام «شفای زندگی» شناخته می‌شود اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ در آمریکا منتشر شد و بلافاصله در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

لوئیز ال هی که داستان زندگی خودش داستانی غم‌انگیز است از این داستان در متن کتاب شفای زندگی استفاده کرده و معتقد است کتابش می‌تواند زندگی‌های زیادی را تغییر دهد. ادعایی که افراد مختلفی در دنیا آن را تأیید کرده‌اند هرچند انتقادات جدی‌ای هم به آن وجود دارد. دیدگاه کتاب این نویسنده بر این مبناست که بیماری‌های جسمی ما ناشی از درون ما و افکارمان هستند و نگرش مثبت می‌تواند به درمان بیماری کمک کند.

در سال ۲۰۰۷ مستندی به همین نام از روی این کتاب ساخته شد که توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. کتاب شفای زندگی در ادامه‌ی شفای تن نوشته‌شده است و این دو کتاب می‌توانند در دیدگاه فرد به زندگی بسیار اثرگذار باشند.

خلاصه کتاب صوتی شفای زندگی

اگر بخواهیم رک و راست بگوییم زمانی زندگی شما شروع به تغییر خواهد کرد که یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید و برای خودتان ارزش قائل شوید. لوئیز هی در کتابش علاوه بر اینکه از کودکی سرشار از ناآرامی و سختی خود می‌گوید از این حرف می‌زند که چطور خودتان را دوست داشته باشید و احساس گناه به‌خاطر آنچه به شما ربطی ندارد و در آن مقصر نیستید را از خود دور کنید. او از این حرف می‌زند که بیماری‌ها و ناتوانی‌های ما حاصل حالات ذهنی ماست و اگر بتوانیم ذهن و جان خود را آرام کنیم از بسیاری از بیماری‌های فیزیکی هم رها خواهیم شد. او حتی مدعی است که سرطان خود را با رژیم غذایی و تکنیک‌های ذهنی درمان کرده است.

ترجمه‌های کتاب صوتی شفای زندگی

شفای زندگی کتاب بسیار مشهوری است و سال‌های سال است در بازار کتاب ایران تجدید چاپ می‌‌شود. کتاب شفای زندگی ترجمه مریم کاظمی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر است و ترجمه نگار صالحی از این کتاب هم موردتوجه قرارگرفته است. یکی از بهترین ترجمه‌های کتاب لوئيز هی ترجمه‌ی گیتی خوشدل، مترجم مشهور کشورمان از این کتاب است. در سال‌های اخیر انتشارات صوتی ماه آوا کتاب صوتی ترجمه گیتی خوشدل را با صدای خوش و گیرای شهین نجف زاده منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان به شنیدن کتاب قرار داده است. این کتاب را در همین صفحه در دسته‌بندی کتاب خودسازی و خودشناسی از فیدیبو بخرید و با کلیک روی عکس کتاب شفای زندگی و دسترسی به فهرست هر قسمتی از آن را که مایلید بشنوید.

کتاب صوتی شفای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شفای زندگی لوییز هی یک کتاب صوتی با رویکرد و فلسفه‌ای متفاوت است که معتقد است درمان روان و شفای درون می‌تواند به درمان تن کمک کند. لوئیز هی در این کتاب بسیاری از ترس‌ها و عوامل مقاومت انسان‌ها در برابر تغییر را بررسی کرده و دنبال ریشه‌ها در روزگار کودکی می‌گردد. این کتاب برای تمام کسانی که نسبت به مکاتب جدید کنجکاوند و دوست دارند جهان‌بینی‌های تازه‌ای را تجربه کنند کاملاً مناسب است.

درباره لوئیز ال. هی نویسنده کتاب شفای زندگی

لوئیز هی، نویسنده‌ی زن انگیزشی آمریکایی متولد سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلس بود و زندگی عجیبی داشت. او که پدرش را ازدست‌داده بود از سال‌های اول کودکی با ناپدری زندگی می‌کرد و روزهای خوشی نداشت. کودکی او پر از اتفاقات ناخوشایند بود و مورد تجاوز جنسی هم قرار گرفت. او تنها تا ۱۵ سالگی درس خواند و بعد مدرسه را رها کرد. او همراه مادرش از خانه گریخت و زندگی جدیدی را در شیکاگو برای خودش شروع کرد. آنچه خود او مدعی است این است که کودکی نابسامانش و مادری که همیشه قربانی بود باعث شده بود او هیچ ارزشی برای خودش قائل نباشد و این را عامل بسیاری از اتفاقات ناخوشایند زندگی‌اش می‌دانست. او بعدها، زمانی که با کتاب‌های شفای تن و شفای زندگی به شهرت و ثروت رسید مدعی شد که تفکر مثبت و خوش‌بینی می‌تواند زندگی را متحول کند. او در سال ۲۰۱۷، در ۹۰ سالگی درگذشت. از این نویسنده آثار مختلفی به‌جامانده است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

در بخشی از متن کتاب شفای زندگی می‌خوانیم

مراجعی دارم که وقتی نمی‌تواند اندیشه‌های منفی خود را تحمل کند، نیم کیلو کره یا هرچه به دست می‌آورد می‌خورد. روز بعد، از اینکه سنگین شده است، از دست خودش و جسمش عصبانی می‌شود. دخترک کوچکی که بود، دور میز غذا راه می‌افتاد و هرچه در بشقاب هرکس مانده بود به‌اضافه یک قالب کره می‌خورد. اعضای خانواده نیز می‌خندیدند و می‌گفتن چه بانمک است. تقریباً این تنها تائید خانواده‌اش بود.

وقتی خود را سرزنش می‌کنید، یا به باد ملامت می‌گیرید یا خود را می‎‌کوبید، فکر می‌کنید با چه کس به این شیوه رفتار می‌کنید؟

تقریباً همه‌ی برنامه‌ریزی‌هایمان را- خواه منفی و خواه مثبت- زمانی که سه‌ساله بودیم پذیرفته‌ایم. تجربه‌های ما از آن‌وقت تابه‌حال، بر پایه‌ آنچه در آن زمان درباره‌ی خود و زندگی پذیرفتیم و به آن اعتقاد آوردیم پیش‌آمده است. معمولاً ما با خودمان به همان شیوه‌ای رفتار می‌کنیم که در کودکی با ما رفتار شده است. شخصی که سرزنشش می‌کنید همان کودک سه سال درون شماست.

اگر از اینکه ترسو و هراسان هستید بر خود خشم می‌گیرید، خود را کودکی سه‌ساله بدانید. اگر کودکی سه‌ساله در برابر شما بود که می‌ترسید، با او چه می‌کردید؟ آیا از دستش عصبانی می‌شدید یا در آغوشش می‌گرفتید و آن‌قدر تسلایش می‌دادید تا احساس ایمنی و آسایش کند؟ شاید بزرگسالانی که در کودکی پیرامونتان بودند، در آن وقت نمی‌دانستند که چگونه تسلایتان دهند. اکنون شما بزرگسال زندگی خودتان هستید و اگر کودک درون خود را تسلا ندهید واقعاً غم‌انگیز است. آنچه به گذشته مربوط است، گذشته و تمام‌شده است. اکنون زمان آن است که با خود چنان رفتار کنید که دوست دارید با شما آن‌گونه رفتار شود.

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
498.۴۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۴۹:۲۷
نویسنده لوئیز ال هی
مترجمگیتی خوشدل
راوی شهین دخت نجف زاده
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۸.۴۰ مگابایت
۰۸:۴۹:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 92 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
1 ٪
54 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق‌العاده‌ای بود، هم متنش، هم ترجمه‌ش، و هم فایل صوتی و صدای گوینده که بعضی مواقع با موسیقی دلنشین پیانو همراه می‌شد. همه چیز عالی. خیلی وقتا پیش اومد که با شنیدن مطالب کتاب عمیقاً به فکر فرو رفتم و گریه کردم. به نظرم جهنم هر آدم در اصل خودشه، اینکه بتونی ببخشی، به آرامش برسی، و نیکی کنی چیزی جز بهشت نیست. این خود ما هستیم که مسئول اتفاقاتی هستیم که برامون میفته (و یا لااقل اینکه چطور شرایط پیش اومده رو مدیریت می‌کنیم) و به قول نویسنده کتاب و چند تن از انسانهای برجسته دیگه نظیر دکتر الهی‌قشمه‌ای عزیز، هر چیزی که عمیقاً باور داشته باشیم، دنیا و کائنات اون رو به ما اعطا می‌کنه (به شخصه خودم توی زندگیم مکرراً تجربه‌ش کردم). خواندن کتاب رو به همه شما عزیزان توصیه می‌کنم.

5

این کتاب میگه بیماری ها و بد شانسی های زندگیمون همش بخاطر دوست نداشتن خودمون و باورهای اشتباهمونه، یاد میده که چطور ذهنت رو کنترل کنی ، عاشق خودت باشی و شخصیتت رو رشد بدی و بادرمان ذهن و روحت چطور سلامتی کامل رو بدست بیاری و به خوشبختی برسی واقعاً کتاب فوق العاده‌ای هستش و یکی از تاثیرگذارترین و مفید ترین کتاب های زندگی منه و فایل صوتیش با صدا خانم شهین دخت نجف زاده واقعا شنیدنیه

4

این کتاب تا پیش از فصل ۱۴ برآیندی نیکو با زبانی ساده از کتابهای تراز اول دنیا در این زمینه و برآیند تفکرات معلم های معنوی بزرگی مانند وین دایر است که می تواند برای همگان مناسب باشد اما از اواخر فصل ۱۴ قدری از دایره شرم و حیای متعارف خارج شده و بنظر شخص من مطالعه آن تنها می تواند برای طیف خاص و محدودی مناسب باشد و از جمله شخصا مطالعه آنرا برای مجردهای پاک دامن که فعلا موقعیت ازدواج ندارند مناسب نمی دانم.

5

عالی بود حتما هرکسی یه بارم که شده بخوندش و اگر واقعا دنبال درمان بیماریهاتون هستین با جملات تآکیدی که میگه میتونید درمان بشید چون منشا همه ی بیماری ها در درون ماست و ما باقدرت عظیمی که پروردگار بهمون داده میتونیم خودمون رو شفا بدیم دراصل این کتاب درمورد باورها و اعتقاداتی هست که اشتباهه و باید درست بشه

5

خب،من خیلی این کتاب رو دوس دارم،هروقت خودم یا اطرافیان مسیله ای داره یادم میاد ...طبق کتاب،یجای کار میلنگه ...و اون عشق به خود یا بخشی از وجود که نادیده گرفته شده کتاب شفای زندگی،نور حقیقت رو به تمامی کالبد میرسونه و نیازه تا همگی از اون مطلع بشیم?چخوبه این کتاب رو بهم هدیه بدیم مرسی فیدیبو ????☄️

5

این کتاب رو نسخه صوتیش رو گوش دادم همچنین چاپیش رو هم خوندم اول باید بگم که محتوای کتاب فوق العااااااده هست . متن و ترجمه عاللللللیییییی فقط به نظر من نسخه صوتی خیلی کاربردی نیست و این کتاب رو باید در آرامش خوند . چون باید روی مطالب تامل و تمرین کرد

5

کتاب بسیار عالی هست نکته هایش را دوست دارم و برآیند جذاب هست پیشنهاد می کنم به دوستانم و هرکس که این متن را می بیند حتما این کتاب را بخوانند دنیای ما جز تفکر ما چیز دیگری نیست همه چی بستگی داره بهت فکر خودت این فقط تئوری است باید عملیش کنی تا باور کنی

3

من لذت نبردم از این کتاب، این کتاب خود ادمی رو مسئول همه وقایع زندگی میداند، در صورتیکه اصلا اینطور نیست، خیلی از مسائل از کنترل ما خارجند ، و ضرب المثل اشتباهی که از هر دست بدهی از همان دست میگیری، که در این کتاب به صدق این مثل تاکید شده

5

کتاب خوب دوست داشت داشتنی هست. نمیشه مثل وحی منزل به تمرینات این کتاب نگاه کرد ولی میشه به این باور رسید که مشکل جسمی زیر بنای روحی داره و با ریشه یابی و حل کردن آن امید به شفا داشت و حل مسائل روانشناسی و پاکسازی روحی رو جدی بگیریم.

5

کتابی بود که تمام عمردنبالش میگشتم اگه واقعاخوب گوش بدیم گره های زندگیمون پیدامیکنیم . من این کتاب هدیه دادم صدای راوی هم خیلی دلنشین . تشکر

نمایش 44 نقد دیگر
4.8
(94)
آموزنده 🦉 (1)
124,800
٪30
87,360
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای زندگی
٪30
شفای زندگی
لوئیز ال هی
ماه آوا
4.8
(94)
آموزنده 🦉 (1)
124,800
٪30
87,360
تومان