0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیر سیاه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیر سیاه

نویسنده:
الیف شافاک
ناشر:
ماه آوا
درباره شیر سیاه
مادر شدن همه چیز رو تغییر داد، مرا تغییر داد. روزی که فهمیدم باردارم، نویسنده وجودم وحشت کرد. زن وجودم شادمانه گیج شد، زن صلح‌جو بی‌تفاوت ماند، زن جهان دیده به نام‌های جهانی کودکان فکر کرد و ... - بخشی از کتاب: چرا همیشه فکر می‌کردم که یک مادر به محض در آغوش کشیدن طفل تازه بدنیا آمده‌اش به سمت شادی و شادمانی خیز برمی‌دارد؟ چرا هیچ کس نگفت که به هنگام خیز برداشتن و شادی و شادمانی ممکن است سرم به سقف بخورد و تا مدت‌ها گیج. منگ باشم؟ چرا هیچ کس نگفت که گذر از دالان بهشت به این راحتی‌ها نیست؟ چرا هیچ کس نگفت که برای مادر شدن باید پیله‌های سفت و سخت را پاره کرد و با دوبال فرشته سان پرواز کرد؟ چرا فکر کردم که امروز می‌توانم طفلی بدنیا بیاورم و فردا هم چون گذشته، به زندگیم ادامه دهم، بدون این‌که در افکارو رفتار و عقاید و باورها و روش زندگیم تغییری بدهم؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
635.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۳۳:۳۴
نویسندهالیف شافاک
مترجممهرنوش عدالت
راوی شهین دخت نجف زاده
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۵.۷۱ مگابایت
۱۱:۳۳:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد خودشناسی خوندم، این کتاب بود، یه مرجع عالی برای همه اتفاقاتی که در طول زندگی یه زن از دوران خردسالی تا همسری و مادری براش رخ‌ میده، کتاب صوتی شیر سیاه با صدای ارامش بخش خانم نجف زاده عالی بود، متن روان و ترجمه عالی و قابل فهم 👏

4

نسبت به بقیه کتاب‌هاش ، ضفیف‌تر بود. الیف شافاک نویسنده ی خوبیه و توقع خواننده از کتاب هاش بالاست ولی وجه زنانگی و پرداختن به مشکلات زنان در این کتاب ، ارزشمنده و مطمئنا زنان شاغل و مادرها با این کتاب ارتباط خوبی می‌گیرند.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
آموزنده 🦉

من خیلی خیلی دوسش داشتم. به عنوان یک زن به خود درونیت وصلت می کنه. خیلی لذت بردم از خوندنش و زنانگیش. قسمت هایی از داستان زندگی خودش هست و قصه خیلی از نویسنده های خانم و حتی زن تولستوی هم تو کتاب گنجانده شده .

5

این کتاب یکی از بهترین کارهای که با وجود ترجمه ی درست و قلم زیبای خانم عدالت به دل میشینه و چقدر خوب که الان دسترسی بهش انقدر زیبا و شنونده شده💝

4.8
(5)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شیر سیاه
شیر سیاه
روایتی طنزآلود از بحران هویت که این روزها ممکن است برای هر زن در آستانۀ مادر شدن رخ دهد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیر سیاه
شیر سیاه
الیف شافاک
ماه آوا
4.8
(5)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
78,000
تومان