0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وقتی خدا وارد می شود، معجزه می شود
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وقتی خدا وارد می شود، معجزه می شود

درباره وقتی خدا وارد می شود، معجزه می شود

درباره کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود

کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود اثر نیل دونالد والش است که اولین بار در سال 2001 تحت عنوان لحظات متبرک منتشر شد. بعد از ده سال در سال 20100 ناشر کتاب تصمیم به چاپ مجدد این کتاب با عنوان حاضر یعنی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود کرد. این کتاب در زمینه‌ی زندگی معنوی نوشته شده است و شامل داستان‌هایی واقعی از افرادی است که خداوند به طرزی معجزه‌آسایی زندگی آن‌ها را تغییر داده است. نویسنده معتقد است که سرعت زندگی بشر به شدت بالا رفته است و این باعث شده تا ما مدام درگیر کارها باشیم و کمتر به خودمان، آرامشمان، آسودگی‌مان ... بپردازیم. این موضوع در نهایت منجر به این می‌شود که کمتر تمرکز داشته باشیم و کمتر به خودمان اعتماد کنیم. نیل دونالد والش در این کتاب مخاطب خود را به گنج مطلقی که هر فرد در لحظات زندگی خود دارد متوجه می‌سازد. او بیان می‌کند که در هر نفسی که فرو می‌دهیم عشقی است که خداوند به ما هدیه داده است. او شنونده‌ی کتاب را دعوت می‌کند تا تجربه‌ی این عشق را در زندگی به خود هدیه دهد. در این کتاب داستان‌هایی الهام‌بخش در کنار تمرینات موثر برای برقراری ارتباط با موهبت زندگی ارائه می‌شود.

همچنین نویسنده در مقدمه‌ی کتاب ذکر می‌کند که ممکن است در طی مطالعه و شنیدن داستان‌های این کتاب فکر کنید حوادثی که در اینجا توصیف شده غیرمتعارف یا خارق‌العاده‌اند؛ اما این طور نیست. چیزهایی که در این کتاب از قول افراد نقل شده است، رویدادهایی هستند که دائما در همه جا در زندگی آدم‌ها اتفاق می‌افتند. او در ادامه می‌گوید: «این داستان‌ها نقل‌شده‌اند که نه نادر بودنشان، بلکه عادی بودنشان شما را تحت تأثیر قرار دهد. واقعیت این است که هر لحظه لحظه‌ای است که «خداوند وارد می‌شود» و امید من این است که خواندن این کتاب ایمان شما را نسبت به اینکه خداوند «همواره» در حال دست زدن به چنین کارهایی است، بیشتر کند. این قطعا تجربه‌ی شخصی من در زندگی است. صدها باری را به خاطر دارم که همه‌چیز به نفع من تمام شده در حالی که در شرایطی قرار داشتم که هیچ حق نداشتم انتظار چنان نتیجه‌ای را داشته باشم. لذا یاد گرفتم روی معجزه حساب آکنم». همچنین یاد گرفتم که حساب کردن روی معجزه، «معجزه می‌آفریند».

درباره نیل دونالد ولش نویسنده‌ی کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود

نیل دونالد ولش نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است که با مجموعه کتاب‌های مکالمه با خدا شهرت پیدا کرده است. او در دهم سپتامبر سال 1943 در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. خانواده‌ی نیل دونالد ولش از کودکی او را به گونه‌ای تربیت کرده‌اند که تمام امور خود را در زندگی با یاد خداوند به انجام برساند. در حقیقت خانواده‌ی او مشوق اصلی او در حوزه‌ی دین و دین‌شناسی بودند.

نیل دونالد والش بر این باور است که هنگام نوشتن کتاب‌هایش با هیچ چالشی مواجه نبوده است بلکه برای نوشتن آن‌ها از خداوند الهام گرفته است. کتاب‌های او با مضامین الهام‌بخش نوشته شده‌اند و فرصتی به انسان مدرن امروز می‌دهد تا با وجود مشکلات و مسائل بیشمار با خدای خویش ارتباط عمیقی ایجاد کنند.

از کتاب‌های منتشر شده از این مترجم می‌توان به کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود کتاب صوتی وقتی همه چیز تغییر می‌کند، همه چیز را تغییر دهید، دوستی با خدا، کتاب صوتی قرار بوده تو شاد باشی و کتاب جای پای خداوند در هر معجزه اشاره کرد. خرید و دانلود همه‌ی این کتاب‌ها از سایت و اپلیکیشن فیدیبو امکان‌پذیر است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود

کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود را زهره زاهدی به فارسی برگردانده است و انتشارات جیحون آن را با خوانش شهره روحی در 7 ساعت و 34 دقیقه منتشر کرده است.

زهره زاهدي مترجم و نویسنده‌ی پرکار ایرانی متولد 1330 است. او کارنامه‌ی درخشانی در حوزه‌ی ترجمه دارد و در زمینه‌های روانشناسي عمومي، رمان، زندگي فلاسفه و. کتاب‌های متعددی ترجمه و منتشر كرده است.

زاهدی مدرک فوق لیسانس خود را در رشته‌ی بانكداری از دانشگاه آمريكايي بيروت گرفته است و تاكنون نزدیک به 19 عنوان كتاب با ترجمه‌ی او منتشر شده است. کتاب صوتی مادرم خودم، کتاب صوتی بعدازظهری در پارک (فارسی)، کتاب صوتی شواهدی بر زندگی پس از مرگ، کتاب صوتی چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازیم؟ کتاب صوتی سازگاری با تغییرات ناخواسته، کتاب صوتی مهربان‌تر باشیم، کتاب صوتی جز عشق راهی نیست، کتاب صوتی پنگوئن‌ها پرواز نمی‌کنند، کتاب صوتی جنین هم خاطره دارد، کتاب صوتی کتاب کوچک نکته‌های زندگی و کتاب صوتی صبر کن از جمله کتاب‌‌های منتشر شده با ترجمه‌ی زهره زاهدی است که از فیدیبو قابل خرید و دانلود هستند.

چرا باید کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود را شنید؟

کتاب صوتی حاضر به شما این امکان را می‌دهد تا لحظه لحظه‌ی زندگی خود را با یاد خداوند پر کنید و بدانید او در زندگی کنار شماست تا زندگی‌تان زیباتر از همیشه ادامه پیدا کند. در این کتاب می‌آموزید که به این دیدگاه نزدیک شوید که چطور روی معجزه‌های زندگی حساب کنید. همچنین این باور درون شما شکل می‌گیرد که خداوند همواره بهترین دوست ماست و به نفع ما کاری می‌کند که عملکرد زندگی بیشترین فایده را برای روحمان داشته باشد.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی خدا وارد ‌شود، معجزه می‌شود می‌شنویم

حالا اگر امروز ۵ بار دیگر و هر روز ۶ بار این کار را بکنید و اگر با هر نفس در دل بگویید: «با این نفس من خداوند را به زندگی خود دعوت می‌کنم»، جاده‌ایی از آگاهی را به سوی حضور خداوند خواهید گشود. به زودی خداوند را در همه جا، در همه کس و در همه‌ی لحظات خواهید دید. به این ترتیب خواهید دید که نه فقط خدایی هست، خدایی وجود دارد، بلکه خدا همواره در هر مکان و شرایطی در کنار شماست و این، دوست نازنین من، می‌تواند زندگی تو را تغییر دهد.

عنوان جدیدی که ناشر به این کتاب داده است، به زمانی اشاره دارد که «خدا وارد می‌شود» ... و در حالی که این عنوان جذابی است، آن را کمی انحرافی یافتم، زیرا تلویحا اشاره دارد به این که زمانی هم وجود دارد که خدا وارد نمی‌شود. در واقع چنين زمانی وجود ندارد. خدا همه‌جا هست و حاضر است و لحظه‌ای وجود ندارد که او برای انجام کاری «خارج شود» و اینجا نباشد.

گفتگوهای من با خدا این را برایم محرز کرده است. لذا از نظر من سؤال این نیست که آیا خدا با ما هست یا نه بلكه آیا ما با خدا هستیم یا نه. این نیست که آیا خدا وارد شده است یا نه این است که آيا ما از خدا دور شده‌ایم یا نه. موضوع این نیست که آیا خدا به ما توجه می‌کند و چه وقت توجه می‌کند. این است که آیا ما به خدا توجه می‌کنیم و چه وقت توجه می‌کنیم؟

توجه به خدا همه‌چیز را تغییر می‌دهد، ما را از حضور خداوند و از موهبت‌های خداوند آگاه می‌کند و هر چه بیشتر خود را موافق با موهبت‌های خداوند تنظیم کنیم، موهبت‌های بیشتری دریافت خواهیم کرد. مثل علائم رادیویی و تلویزیونی است. این علائم همیشه وجود دارند. کافی است ما گیرنده‌های خود را روشن کنیم تا آن‌ها را دریافت کنیم و از آن‌ها لذت ببریم.

 

آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب صوتی وقتی خدا وارد می‌شود، معجزه می‌شود اثر نیل دونالد والش با ترجمه‌ی زهره زاهدی بود. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
207.۲۵ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۲:۲۸
نویسنده نیل دونالد والش
مترجمزهره زاهدی
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
50,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۷.۲۵ مگابایت
۰۷:۳۲:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خود کتاب خوب است،اپیزودهای ضبط شده ناقص هستندو اخر فصول ناگهان صدای راوی قطع میشود و فصل ناتمام مانده موریک پخش میشود

4

خیلییی فوق العاده بود صدای راوی خیلی خوب بود ارامش بخش?

5

عالی است برایم معجزه میکند صدای راوی عالی است

5

بد بود

4.5
(6)
72,500
٪40
43,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
وقتی خدا وارد می شود، مجعزه می شود
وقتی خدا وارد می شود، مجعزه می شود
نیل دونالد والش

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وقتی خدا وارد می شود، معجزه می شود
٪40
وقتی خدا وارد می شود، معجزه می شود
نیل دونالد والش
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(6)
72,500
٪40
43,500
تومان