0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟

نویسنده:
مریم قریشی
درباره چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟

نظریه‌ی هوش‌های چندگانه برای نخستین بار توسط هوارد گاردنر در سال 1983 مطرح شد. بعد از گاردنر پژوهشگران زیادی بر روی این نطریه کار کردند. اما همه‌ی این پژوهشگران به اصل و اساس نظریه‌ی گارنر وفادار هستند. ‌هوارد گاردنر معتقد است که در هر شخص دارای هشت نوع هوش است. این هست هوش عبارت‌اند از: هوش تصویری-فضایی، هوش کلامی-زبانی، هوش منطقی-ریاضی، هوش اندامی- فیزیکی، هوش موسیقایی، هوش میان فردی،هوش درون فردی و هوش طبیعت گرا. در ادامه گاردنر هوش نهمی را نیز معرفی کرد و نام آن را هوش هستی‌گرا نامید.

این کتاب راجع به تقویت هوش کلامی است. هوش کلامی نوعی از هوش است که توانایی فرد را در استفاده از کلمات، حرف زدن و سخنرانی نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ اثر مریم قریشی

کتاب چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم مقاله‌ای از سایت How can you است که در آن شش نکته درباره‌ی چگونگی تقویت هوش کلامی گفته می‌شود. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب را انتشارات نوین کتاب گویا با صدای کاوه یانقی تهیه کرده است. مدت زمان نسخه‌ی صوتی این کتاب هشت دقیقه است و شما می‌توانید به سادگی و در هر مکانی که هستید به این کتاب گوش کنید. انتشارات نوین کتاب گویا درباره‌ی این کتاب می‌نویسد:«هوش کلامی عبارتست از توانایی درک و استفاده‌ی مؤثر از زبان. گاردنر یکی از اساتید دانشکده فرهنگ و ادب دانشگاه هاروارد بود. او احساس کرد که روش سنتی سنجش هوش خیلی محدود است. استدلالش این بود که مردم دامنه‌ای از توانایی‌ها و استعدادها را دارند، نه اینکه فقط قابلیت‌های ذهنی داشته باشند. به همین دلیل تئوری هوش چندگانه را پدید آورد و کتابی را با عنوان “چارچوب‌های ذهن: تئوری هوشهای چندگانه” نوشت. در این فایل صوتی 6 روش عالی برای تقویت هوش زبانی-کلامی به شما ارائه می‌شود.»‌ انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ را خواند؟

کلمات و واژه‌ها، سلاح‌هایی هستند که همگان به آن‌ها دسترسی دارند، اما طرز درست استفاده کردن از این سلاح‌ها را عد‌ه‌ی محدودی می‌داند. کسانی که درنهایت سخنران، نویسنده و وکیل می‌شوند. کلمات در واقع آجر‌هایی هستند که برای ساختن یک خانه استفاده می‌شوند. در این مقاله شش نکته برای افزایش هوش کلامی به خوانندگان ارائه شده است نکاتی که با خواندن آن‌ها، می‌توانید از این آجرها یا سلاح‌ها به خوبی استفاده کنید.

  • کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.
  • کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ را کاوه یانقی به‌عهده داشته‌است
  • کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟ اثر مریم قریشی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
7.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۶
نویسندهمریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷.۹۶ مگابایت
۰۸:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
26 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

سلام این هارو که ازاینترنت هم خودمون میتونستیم پیدا کنیم بهتره بااین صدای دلنشین مطالب کاربردی تر وجامع تری بخونید..حتی اگه هزینش بیشترهم بشه می ارزه

1

در مورد یه کتاب صوتی ۸ دقیقه ای چی میشه اصلا گفت؟؟ بهتر بود که کمی دست و دلبازی میکردین و یه همچون کتابی رو رایگان در اختیار اعضا میزاشتین😐

3

الان این میکرو کتاب بود؟؟ یه لحظه فک کردم فقط نمونه ی اولیه رو دانلودکردم بعد دیدم همه ش همینه☹

4

لطفا بعضی از مطالب که در واقع مقاله کوتاه است را رایگان بگذارید

1

والا من هوش کلامیم ۱۰۰/۱۰۰ هستش نیاز به کتاب ندارم😊😎

1

خیلی کوتاه و در حد نام بردن فهرستی شش مورد بود

1

من فکر کردم هشت ساعت است

3

خیلی موارد مهمی توش گفته نشد !

3

چرا کتاب کامل نیست فقط مقدمه هست

3

خیلی خلاصه/:

نمایش 7 نقد دیگر
3
(26)
2,000
٪30
1,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟
٪30
چگونه هوش کلامی خود را تقویت کنیم؟
مریم قریشی
نوین کتاب
3
(26)
2,000
٪30
1,400
تومان