0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجرد بودن و مزیت های دور از انتظار آن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مجرد بودن و مزیت های دور از انتظار آن

درباره مجرد بودن و مزیت های دور از انتظار آن

اگر با کسی بودن را به تنهایی ترجیح می‌دهید یا برعکس تنهایی را بهتر می‌دانید، در هر صورت باید بدانید که مجرد بودن مزایای فراوانی دارد. وقت گذراندن با خود، برای هرکسی می‌تواند سودمند باشد که بعضی از این مزایا بسیار مشهود و اشکار است. مثلا وقتی مجرد هستید، آزادی و انعطاف پذیری بیشتری دارید و فقط بخاطر تنها نبودن خود را اسیر یک رابطه نمی‌‌‌‌کنید. روزالین سِداکا (Rosalind Sedacca) کارشناس و مربی روابط عاطفی می‌‌‌‌گوید: من ترجیح می‌‌‌‌دهم مجرد بمانم و برای خودم راحت و آسوده باشم تا اینکه اسیر رابطه‌ای ناخوشایند یا مسموم با فرد دیگری شوم. مجرد بودن به من آزادی می‌دهد تا وقت و انرژی ام را صرف رابطه با کسی نکنم که برای من و ویژگی هایم ارزشی قائل نیست. من زندگی ام را همانگونه که هست پذیرفته ام و دوست دارم. اما مزایای دیگری نیز در مجرد بودن وجود دارد که شاید تابحال به آنها فکر نکرده اید. این کتاب فهرستی از این مزایا را برمی‌شمارد و با اشاره‌ی کوتاهی به دلایل هر یک از آن‌ها می‌پردازد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
29.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۳۱:۵۸
نویسندهشیرین رمضانی
راویکاوه یانقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹.۷۰ مگابایت
۳۱:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
40 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

اصلا نمی دونم چرا اینو خریدم. یه سرچ توی اینترنت کنید همه مطالب این به اصطلاح کتاب را می توانید پیدا کنید. بیهوده پولتان را هدر ندهید. تمام چیزهایی را که همه درباره مجرد بودن می دانند را این مقاله (نه کتاب) برایتان تکرار می کند. فقط صدای گوینده خوبه.

1

این هم یک نظری ست ولی مجرد بودن برای زنها مزایای بیشتری دارد ،تا مردها.ولی پیدا کردن یک دوست و همراه برای طی کردن مسیر زندگی بهتر از مجرد بودن است .سیر تکامل شخصیت شما را فراهم میکند. اما در مجموع کتاب با ارزشی نبود.

1

حیف که این به اصطلاح کتابو خریدم.من ده سال متاهل بودم و پنج ساله مجردم.ولی بیشتر حرفهای این کتابو قبول ندارم.انگار نویسنده فقط دنبال تسلی بخشیدن به افراد مجرد بوده که در این کار هم ناکام مانده.

1

محتویات کتاب بسیار ضعیف.. قبل ازدواج مشاوره قبل ازدواج برید مزاجای همو درون گرا و بروگرا بودن همدیگه رو بفهمید وقتتون رو با این کتاب تلف نکنید...

3

انشاءالله ازدواج موفق و سازنده برای همه جوونامون ؛)

4

مجردی زندگی کردن خیلی خوبه

5

عجب کتاب جالبی

5

کتاب جالبیه صدای گوینده عالی بود

3

متاسفانه حرف جدیدی نداشت

1

این نظر اشتباهه

2.9
(15)
14,000
٪30
9,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجرد بودن و مزیت های دور از انتظار آن
٪30
مجرد بودن و مزیت های دور از انتظار آن
شیرین رمضانی
نوین کتاب
2.9
(15)
14,000
٪30
9,800
تومان