0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یک شب دیگر هم بمان سیلویا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی یک شب دیگر هم بمان سیلویا

نویسنده:
چیستا یثربی
درباره یک شب دیگر هم بمان سیلویا

«یک شب دیگر هم بمان سیلویا» نوشته چیستا یثربی و در واقع نمایشنامه‌‌ای درباره‌ی زندگی سیلویا پلات شاعر است. سیلویا پلات شاعر، رمان‌نویس، نویسنده داستان‌های کوتاه، و مقاله‌نوییس آمریکایی‌ست. او بیشتر شهرت خویش را وام‌دار اشعارش است. پلات در دانشگاه کمبریج با شاعر بلندپایه انگلیسی آشنا شد و در ژوئن 1956 با او ازدواج کرد. سیلویا پلات سرانجام در فوریه 1963 با گاز خودکشی کرد. بسیاری از علاقه‌مندان سیلویا پلات، بی‌بندوباری تد هیوز را عامل از هم پاشیدگی روانی وی و خودکشی او می‌دانند و بارها عنوان هیوز را از روی سنگ قبر او کنده‌اند. در بخشی از پشت جلد کتاب آمده است: «سي و يك سال عمر كردم. خودم خواستم نوع مرگم رو انتخاب كنم. ممكنه خوشبخت نباشم اما راضيم. هميشه حرفا و قصه هاي ديگران رو نقل كردم، حالا مي خوام یه نفرم قصه ي منو تعريف كنه. ما خوشبخت بوديم. بغل‌بغل گل نرگس از باغچه‌ي كليسا مي‌چيديم تا به بقال محل بفروشيم. من به دنیا اومدم، شعر گفتم، تد هیوز رو دیدم، عاشقش شدم و بااش زندگی کردم، دیگه بیشتر از این چی می‌خوام؟ یه آدم بیشتر از این چی می‌خواد؟ خدایا بهت احتیاج دارم، به عشقت، به گرمات، به کلمه‌ت، یه چیزی بگو خدا، یه چیزی بگو...»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
63.۴۶ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۷:۲۲
نویسندهچیستا یثربی
راویشمیلا تابش
راوی دوممیلاد فتوحی
راوی سوم میلادفتوحی
راوی چهارمشادی زراعتی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳.۴۶ مگابایت
۰۱:۰۷:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خوب بود. تصویری از زندگی و حالات روحی سیلویا پلات در قالب یک نمایشنامه کوتاه و جذاب. اگر قبلا درباره سیلویا پلات و تد هیوز اطلاعاتی داشته باشین از این کتاب بیشتر لذت می‌برین. اجرای صداپیشگان هم عالی بود بخصوص خانمی که نقش سیلویا رو بازی می‌کرد.

4

کوتاه و قشنگ بود با اجرا و صدابرداری خیلی خوب و باکیفیت. حتی برام کنجکاوی ایجاد کرد که راجب زندگی سیلویا پلات بیشتر بخونم. البته قیمتش به نظرم برای یک ساعت اجرا واقعا بالاست و اگر عضو فیدی پلاس هستید گوش کنید.

4.2
(6)
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
یک شب دیگر هم بمان سیلویا
یک شب دیگر هم بمان سیلویا
چیستا یثربی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یک شب دیگر هم بمان سیلویا
یک شب دیگر هم بمان سیلویا
چیستا یثربی
نوین کتاب
4.2
(6)
34,000
تومان