0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرزمین تازه

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرزمین تازه

هدایتگر اهدافتان در زندگی
نویسنده:
اکهارت تول
درباره سرزمین تازه

درباره‌ی کتاب سرزمین تازه اثر اکهارت تول

اکهارت تول نام خود را با کتاب پرفروش قدرت اکنون بر سر زبان‌ها انداخت. این کتاب با فروش بالای بین‌المللی خود توانست لذت و هدف زندگی را برای بسیاری از خوانندگان خود معنا کند. در کتاب سرزمین تازه تول ایده‌های مطرح شده‌ در کتاب قدرت اکنون را گسترش می‌دهد و نشان می‌دهد که چه گونه عبور از هوشیاری خودخواهانه‌ی ما می‌تواند باعث پایان دادن به درد رنج‌های زندگی و درک معنی حقیقی حیات شود. تول توضیح می‌دهد که چه‌گونه وابستگی ما به ایگوی خود باعث ایجاد ناراحتی‌هایی مانند خشم، حسادت و ناراحتی می‌شود. بخش بزرگی از جامعه‌ی آمریکایی کتاب سرزمین تازه را با انتخاب در لیست کتاب‌های اوپرا وینفری شناختند.

مروری بر فصل‌های کتاب سرزمین تازه

کتاب سرزمین تازه در ده فصل نوشته شده است که عناوین آن‌ها به ترتیب زیر هستند:

  • شکوفایی ادراک بشر
  • نفس: وضعیت فعلی بشر
  • ماهیت نفس
  • نقشگزاری: انواع مختلف نفس
  • انبوه هیجانات منفی
  • نقض آزادی
  • دریابید به راستی که هستید
  • کشف فضای درون
  • هدف درونتان
  • سرزمین تازه

در بخش‌هایی از کتاب سرزمین تازه می‌خوانیم

احساس بدبختی از هیجانات منفی دیرینه‌تان نشئت نمی‌گیرد. گاهی اتفاقات جدید زندگی سبب می شوند احساس بدبختی کنید و از زمان حال فاصله بگیرید. وقتی در می‌یابید که باید در زمان حال زندگی کنید و زندگی با اتفاقات گذشته نفعی برایتان ندارد، ناخودآگاه به استقبال زمان حال می‌روید و دیگر احساس بدبختی نمی‌کنید و قوی‌تر و مسلط‌‌‌تر می شوید. احساس بدبختی متناسب با دلایل و رویدادهایی است که سبب ایجاد آن شده‌اند. یکی از آن دلایل، نشان دادن واکنش‌های افراطی است. فردی که به شدت تحت تأثیر رنج‌ها و احساسات دیرینه‌اش است، هر چیزی به آسانی ناراحت، آزرده، وحشت‌زده و خشمگینش می کند. اتفاقات کوچکی که دیگران با بی‌تفاوتی از کنارشان می‌گذرند، برای این دسته از افراد دلیلی برای احساس بدبختی و خشم است. با آنکه این عوامل دلیل اصلی هیجانات منفی نیستند، اما می‌توانند سبب تقویت آنها شوند و بار دیگر هیجانات و خاطرات دیرینه را زنده کنند. نفس و هیجانات دیرینه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و به یکدیگر نیازمندند. بعضی از رویدادها یا موقعیت‌ها سبب تشدید هیجانات دیرینه و نفس می‌شوند. شما با نگاه گذشته به زندگی فعلی خود می‌نگرید. به بیان دیگر، آنچه می‌بینید و تجربه می‌کنید ناشی از موقعیت یا رویدادی خاص نیست، بلکه در خودتان است. یا اگر در موقعیت یا رویداد خاصی باشد، شما با واکنش‌های‌تان در آن اغراق می‌کنید. این اغراق، خواسته‌های نفسانی را برآورده و آن‌ها را تقویت می‌کند. کسانی که به شدت تحت تاثیر هیجانات دیرینه‌شان هستند، فکر می‌کنند رهایی از آن‌ها غیرممکن است. هرچه این هیجانات منفی بیشتر می‌شوند، قدرتمندترو نفوذناپذیرتر نیز می‌شوند. وقتی اسیر افکار و هیجانات منفی‌تان می‌شوید، رها شدن از بند آنها ممکن نیست، زیرا نمی‌دانید چگونه خود را آزاد کنید.

ترجمه‌ی کتاب سرزمین تازه به فارسی

 

انتشارات پوینده کتاب سرزمین تازه را با ترجمه‌ی چیستا یثربی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. چیستا یثربی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینمای ایرانی در مقام مولف آثار بسیار فخیمی را به فرهنگ و هنر ایران ارائه کرده است و بدون شک ترجمه‌ی این کتاب توسط وی نشان از ارزش بالای کتاب سرزمین تازه و ترجمه‌ی با کیفیت آن به استانداردهای یثربی خواهد داشت. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب A new earth: awakening to your life’s purpose که برای اولین بار در سال 2005 به چاپ رسید. این کتاب در اولین ترجمه‌ی فارسی خود نیز مشابه با عنوان انگلیسی‌اش به نام "زمینی نو: بیدار شدن نسبت به هدف زندگی‌تان"  نامگذاری شده بود که انتشارات البرز و میترا معتضد در نقش مترجم آن را به مخاطبان فارسی زبان عرضه کرده بودند. همچنین کتاب حاضر ترجمه‌ی دیگری با عنوان جهانی نو: آگاهی معنوی از آهنگ زندگی دارد که به همت هنگامه آذرمی و انتشارات کلک آزادگان به چاپ رسیده است. دانلود کتاب سرزمین تازه و یا سایر ترجمه‌های آن از کتابخانه‌ی فیدیبو امکان پذیر است.  

چرا باید کتاب سرزمین تازه را خواند؟

کتاب سرزمین تازه کتابی است تاثیرگذار از اکهارت تول که به نوعی در ادامه و تکمیل کننده‌ی کتاب قدرت اکنون است. اگر کتاب قدرت اکنون برای شما سنگین بوده‌است یا نیاز به کتاب دیگری با موضوع مشابه و یکسان دارید تا مفاهیم مطرح شده در قدرت اکنون برای شما شفاف و روشن شود کتاب سرزمین تازه مناسب برای شما خواهد بود. البته ناگفته پیداست که خواننده می‌تواند مستقیما به مطالعه‌ی کتاب سرزمین تازه بپردازد و نباید قدرت اکنون را پیش‌نیاز این کتاب بدانیم. کتاب سرزمین اکنون نوعی از بینش و جهان‌بینی را ارائه می‌کند که بیشتر با عنوان New Age شناخته می‌شود. سرزمین تازه جهانی را معرفی می‌کند که همه چیز آن در یکدیگر مستحیل شده است و به یکپارچگی رسیده‌ است. انتخاب این‌که آیا در چنین جهانی زندگی خواهید کرد اما در نهایت با شماست.  

  • کتاب سرزمین تازه در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی فردی قرار دارد.
  • کتاب سرزمین تازه مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 224 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 11 روز بخوانید.
  • کتاب سرزمین تازه جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی فردی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی فردی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب سرزمین تازه اثر اکهارت تول بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی فردی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۹ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهاکهارت تول
مترجمچیستا یثربی
ناشرانتشارات پوینده
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A new earth
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۲/۰۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
10,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۹ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ترجمه فراتر از افتضاحه.به نظرم باید مترجم خودش اول یکم با نویسنده آشنایی داشته باشه تا بتونه بهتر ترجمه کنه. الان ترجمه دیگر همین کتاب رو میتونید در فیدیبو بخونید و مقایسه کنید تا متوجه حرف من بشید

5

اسمها کمی فرق داره کتاب سرزمین تازه و جهانی نو و زمین نو هر سه یکیه طرح جلد فرق داره آیا؟

5

خیلی خوبه .. دیگه یه کتاب تا چه اندازه میخواد مفید و الهام بخش باشه

4

اصل کتاب عالی است اما ترجمه آن خوب نیست، من ترجمه های دیگر را نیز دیده ام.

5

من تازه میخوام شروعش کنم.امیدوارم مثل کتاب نیروی حال منو ؛ خوشحال کنه?...

5

کتاب بسیار خوبی که باعث میشه حداقل لحظات آرامش بخش تری داشته باشیم

5

عالیه به خوندنش میرزه

5

کتاب بسیار زیبا..پیشنهاد میکنم

5

به شدت توصیه میکنم این کتابو

4

کتاب مفید و کادبردی

نمایش 4 نقد دیگر
4.6
(22)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
6,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرزمین تازه
سرزمین تازه
هدایتگر اهدافتان در زندگی
انتشارات پوینده
4.6
(22)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
6,000
تومان