0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیگانه ای در دهکده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیگانه ای در دهکده

نویسنده:
مارک تواین
درباره بیگانه ای در دهکده

کتاب صوتی بیگانه‌ای در دهکده از شاهکارهای مارک تواین و در زمره‌ی بهترین آثار ادبی دنیاست. داستانی خیالی با ترجمه‌ی یکی از بهترین مترجمان ایرانی، استاد نجف دریابندری. در کتاب «بیگانه ای در دهکده» تواین در قالب داستانی خیالی از دهکده‌ای می‌گوید که به طور اتفاقی فرشته‌ای به نام شیطان در آن وارد می‌شود. دهکده‌ای که مردمانش اعتقادات و تعصبات شدیدی دارند. اما شیطان به راحتی آن‌ها را به راه خود می‌خواند و با همراه کردن 3 پسربچه در دل دهکده نفوذ می‌کند. تا آنجا که تلاش می‌کند با روش‌های ویژه خود مانند دیوانه کردن و کشتن این و آن زندگی اهالی دهکده را دستخوش تغییرات اساسی کند. بخشی از پشت جلد کتاب: زمستان سال 1590 بود. اتریش فرسنگ‌ها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود، قرون وسطی هنوز در آن سرزمین ادامه داشت و آنطور که معلوم می‌شد خیال داشت تا ابدالدهر نیز ادامه یاید. بعضی حتی عقربه زمان را قرن‌ها به عقب بر می‌گردانند، می‌گفتند اگر وضع فکری و روحی مردم را ملاک قضاوت قرار دهیم اتریش هنوز در عصر اعتقاد زیست می‌کند. البته غرض از این سخن تعریف بود نه بدگویی، و مردم نیز این گفته را همانطور که منظور آنها بود تلقی می‌کردند و همه ما از این تعریف به خود می‌بالیدیم. من هر چند پسر بچه‌ای بیشتر نبودم، این موضوع و لذتی را که از آن می‌بردم خوب به یاد می‌آورم. آری، اتریش فرسنگ‌ها دور از جهان و جهانیان در خواب غفلت فرو رفته بود و دهکده ما نیز چون در قلب اتریش قرار داشت، درست در قلب آن خواب به سر می‌برد. این دهکده در جای پرت و خلوتی که هیچ خبری از دنیا و مافیها سکوت تپه‌ها و جنگل‌های اطراف آن را به هم نمی‌زد، با رضایت خاطر و خرسندی تمام در صلح و صفای محض مشغول چرت زدن بود. رودخانه آرامی از جلوی آن می‌گذشت که سطح آن به نقوش ابرها و انعکاس شکل کشتی‌ها و قایق‌ها مزین بود. پشت آن سربالایی پر درختی بود که تا پای پرتگاه بلندی ادامه می‌یافت. بر فراز آن پرتگاه قلعه بزرگی چهره درهم کشیده بود که برج و باروهای طویل آن گویی زرهی از شاخ و برگ مو، به تن داشتند. کتاب صوتی «بیگانه‌ای دهکده» با صدای حافظ کاظم‌زاده منتشر شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
292.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۱۰:۴۱
نویسندهمارک تواین
مترجمنجف دریابندری
راوی حافظ کاظم زاده
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۲.۴۱ مگابایت
۰۵:۱۰:۴۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کاغذی این کتاب رو خوندم در نتیجه فقط نظرم رو درباره خود کتاب میگم. من قبلا فکر میکردم مارک تواین برای نوجوانان کتاب می نویسه ولی اولین بار کتاب مردی که به هادلبرگ آمد رو ازش شنیدم. کیف کردم از موضوع اون و این کتاب دومین کتاب از تواین بود که من رو به شگفتی واداشت . کتابی که اخیرا از اون خوندم درویش و بیگانه است که مجموعه داستانه. این سه کتاب شاید بهترین کتابهایی باشند که خوانده ام و مرا مخلص مارک تواین کرده. اینکه انسان را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و تحلیل میکند فوق العاده و تفکر برانگیز است. من معمولا کتابهایی که می خونم رو میبخشم ولی این کتاب ارزش بارها خوانده شدن دارد.

5

چند سال پیش خوندمش و واقعا رو رفتارم تاثیر گذاست ...جز کتابایی ک واقعا دوسش داشتم ..در بخشی از کتاب میگه این رفتارای زشت حیوانیه ..بعد جواب میشنوه نه این رفتارا کاملا انسانیه هیچ حیوانی از روی اگاهی ظلم نمیکنه ..هیچ چیز در این دنیا اونقدر جدی نیست ...همه چیز یک اندیشه و رویاست ....واقعا کتاب خیلی خوبیه ..

5

این کتاب و موضوعش و اجراش همگی خوب و موثره، تاثیرگذاره ولی واسه کسایی که حقایق و فلسفه زندگیو مطالعه کردن و خودشونو از دست باورهای قدیمی راحت کردن چندان تازگی نداره، الباقی افراد مسلما براشون تاثیر گذار و هیجان انگیز خواهد بود

5

کتاب عالی هست و گوینده کتاب صدای خوبی دارد ولی متاسفانه اصلا راوی خوبی نیست،مکس کردن ها نفس گرفتن ها و همین جذابیت کتاب رو کم کرده. ( کتاب عالی).

5

کتاب خوبی بود ، جوری ک تمایل دارم نسخه کاغذیش رو بگیرم و مطالعه کنم . گوینده تاثیر کتاب رو بیشتر کرد .

5

یکی از بهترین کتاب هایی که سال ها قبل خوندم ، دوست داشتم صوتیش رو هم گوش بدم . واقعا کتاب خوبیه.

5

واقعا عالی بود. از بهترین کتابایی بود که خوندم. هم گوینده و هم مترجم بسیار عالی ??

5

اصلا برای من جذاب نبود. البته گویندگی خوب بود و داستان خیلی حوصله‌سر بر بود

1

کتابی برای سنین ۸ تا ۱۵ سال توصیه میکنم. متاسفانه اصلا برای من مفید نبود

5

خیلی تاثیر گذاره حتما گوش بدین عالی

نمایش 12 نقد دیگر
4.5
(29)
تلخ ☕️ (1)
48,000
٪30
33,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیگانه ای در دهکده
٪30
بیگانه ای در دهکده
مارک تواین
نوین کتاب
4.5
(29)
تلخ ☕️ (1)
48,000
٪30
33,600
تومان