0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق ویرانگر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عشق ویرانگر

درباره عشق ویرانگر

پدا کردن شریک عاطفی مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است و این روزها که می‌توان ارتباطات انسانی را نسبت به گذشته خیلی ساده‌‌تر و سریع‌تر گسترش داد، مهم است که دچار عشق ویرانگر نشویم. این کتاب راهنمای خوبی برای تمامی مردان و زنان است تا هوشمندانه‌تر قدم به دنیای عشق بگذارند.

کتاب صوتی عشق ویرانگر با عنوان اصلی Crazy Love: Dealing with Your Partner's Problem Personality با گویندگی حافظ کاظم‌زاده یکی از بهترین کتاب‌های موجود در بازار است که با زبانی روان، به شنونده خود کمک می‌کند تا انتخاب‌های بهتری در زندگی عاطفی خود بگیرد. گاهی ممکن است این پرسش در ذهنتان ایجاد شود که چرا من همیشه به دنبال افرادی در زندگی می‌گردم که دچار مشکلات روحی هستند و چطور می‌توان فهمید که این رابطه را می‌توان ادامه داد یا نه. عشق ویرانگر به تمامی این مسائل پاسخ می‌دهد. با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با براد جانسون و کلی موری بیشتر آشنا شویم

براد جانسون W. Brad Johnson روانشناس و استاد دانشگاه جان هاپکینز آمریکا است. او از موفق‌ترین روانشناسان و متخصصان روانپزشکی است که توانسته جایزه تدریس در دانشگاه جان هاپکینز را از آن خود کند. او تا کنون بیش از 10 کتاب در حوزه مشاوره و روانشناسی و بیش از 100 مقاله در این حوزه نوشته است. 

کلی موری Kelly M. Murray روانشناس و نویسنده آمریکایی است که به صورت تخصصی در حوزه روابط بین‌فردی مشغول به فعالیت است. او به همراه دکتر براد جانسون توانسته با کتاب عشق ویرانگر به موفقیت زیادی برسد. او هم اکنون به عنوان روانشناس در آمریکا به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

چهار دلیل برای اینکه چرا باید کتاب عشق ویرانگر را بخوانیم

شاید عصر ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی مانند شبکه‌های اجتماعی گوناگون کار ما را برای ایجاد روابط جدید راحت‌تر کرده باشد اما ادامه دادن رابطه عاطفی و پیدا کردن شخص مناسب، هنوز هم پیچیدگی‌های خود را دارد زیرا اطمینان پیداکردن از سلامت روان شخص مقابل بسیار سخت است. کتاب صوتی عشق ویرانگر به ما کمک می‌کند تا:

  • با اختلالات روانی گوناگون آشنا شویم.
  • این اختلالات را در فرد مقابل خود تشخیص دهیم.
  • ویژگی‌های افراد غیر عادی را بشناسیم و نحوه برخورد با آن‌ها را یاد بگیریم.
  • بهترین شریک عاطفی را برای زندگی خود پیدا کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی عشق ویرانگر می‌شنویم:

بسیاری از این اختلالات ریشه در تجارت کودکی دارد که مشخصه‌ی آن بی‌توجهی، کشمکش، درگیری و سواستفاده‌ی احساسی و مدل سازی رفتار بیمارگونه بزرگسالان است. محققان در حیطه‌ی روابط، سبک وابستگی ارتباطی را با رشد اختلالات شخصیتی ارتباط می‌دهند. 

یکی از مسائل اضطراب‌آور در مورد فرد مبتلا به ناهنجاری شخصیتی، احتمال تغییرهای قابل توجه است. هرچند متخصصان بهداشت روانی و شریک‌های عشقی تلاش می‌کنند به این افراد کمک کنند تا بتوانند از عهده‌ی الگوهای طولانی مدت رفتاری برآیند، اما شواهد نشان می‌دهداین بیماری‌ها در مقابل معالجه بسیار مقاومند.

نامزد خطرناک: شخصیت ضد اجتماعی: او ممکن است به شما دروغ بگوید، شما را فریب بدهد، با شما مخالفت کند تا بیشتر لذت ببرد یا فقط به فکر نیازهای شخصی‌اش باشد. او ناگهانی عمل می‌کند. از پیش برنامه‌ریزی نمی‌کند و نمی‌تواند به پیامد کارهایش فکر کند. از حاظ فیزیکی حمله‌ور می‌شود، فحاشی می‌کند و یا آسیب می‌رساند.

همه‌ی ما ویژگی‌های شخصیتی خاصی داریم که حتی ممکن است شامل مواردی از ویژگی‌های بیمارگونه‌ای که در این راهنما آمده، باشد. اما زمانی که یک فرد بزرگسال، بیماری شخصیتی کاملی دارد، قضیه متفاوت است و پیش‌بینی برای تغییرات مثبت و سازگاری در ازدواج، دورنمای خوبی ندارد. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی عشق ویرانگر

پیدا کردن بهترین شریک عاطفی و داشتن یک رابطه سالم، بخش مهمی از زندگی ما است زیرا انسان‌ها به عنوان یک موجود اجتماعی نیازمند ارتباطات سالم هستند. ممکن است تجربه‌های مختلفی از روابط سمی داشته باشیم ولی نمی‌توان همیشه به این روند ادامه داد و باید از یک جاییزندگی خود را تغییر دهیم. این تغییر نیاز به شناخت‌های روانشناسانه و عمیق دارد. اگر شما احساس می‌کنید که در روابطتان دچار مشکل شده‌اید، به عناوین زیر سر بزنید: 


 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
603.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۵۷:۲۶
نویسندهبراد جانسون
نویسنده دومکلی موری
مترجممحسن صدوق
راوی حافظ کاظم زاده
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۳.۶۸ مگابایت
۱۰:۵۷:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
14 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

آدم‌ها ندرتا اینقدر که در این کتاب توصیف شده سیاه و سفید و خالص هستند. افراد واقع بین می‌توانند شمه ای از مشخصات گفته شده در هر بخش را در خود یا دیگری ببینند. فاجعه آنجاست که بخواهیم فصل یا فصولی را بر طرف مقابلمان که احیانا مشکلی هم باهاش داریم، منطبق کنیم (که همه چنین توانایی داریم). بعد این کتاب مجوزی به ما خواهد داد که وی را مقصر مشکلات رابطه، و خود را قربانی و منزه بدانیم، حال آنکه معمولا اینطور نیست... پیشنهاد میکنم کتاب را نه فقط با قصد تشخیص ناهنجاری های دیگران، بلکه با دید به خودمان هم بخوانیم

5

کتاب خوبیه، یه جورایی به آدم میفهمونه برای انتخاب شریک زندگی باید خیلی دقت کرد، نه اینکه صرفا بخوای جوگیر بشی و از روی ظاهر یا خیلی جوانب دیگه وارد ارتباط با ازدواج بشی

5

بیشتر بدرد مجردها می خورد حتی کسایی که ازدواج کردن و بچه ندارن بسیار مفید است‌.

1

خیلی بی روح و یک‌نواخت :(

5

فوق العاده بود

3.9
(14)
63,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
عشق ویرانگر
عشق ویرانگر
براد جانسون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق ویرانگر
عشق ویرانگر
براد جانسون
نوین کتاب
3.9
(14)
63,000
تومان