0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون 5 ثانیه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

نویسنده:
مل رابینز
درباره قانون 5 ثانیه

«شهامت یعنی قابلیت انجام کارهایی که به نظر دشوار، ترسناک یا نامطمئن می‌آیند. این طور نیست که شهامت را تنها بین عده‌ای خاص تقسیم کرده باشند. شهامت حقی مادرزادی است؛ در وجود همه‌مان قرار دارد و منتظر شماست تا کشفش کنید. »

جمله‌ای که خواندید از مل رابینز نویسنده‌ی کتاب قانون پنج ثانیه است. او معتقد است این قانون می‌تواند زندگی شما را برای همیشه متحول کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه اثر مل رابینز

کتاب صوتی قانون پنج ثانیه نوشته‌ی مل رابینز برای نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. این کتاب بلافاصله بعد از انتشارش به فروش خوبی دست یافت و افراد زیادی این کتاب را به عنوان بهترین کتاب در حوزه‌ی موفقیت سال معرفی کردند. ویدیو‌ی نویسنده‌ی این کتاب در اینترنت بیش از یک میلیون بار دیده شده است. مل رابینز در ابتدای کتابش می‌نویسد: «اینکه این قانون چیست، چگونه کار می‌کند و چظور مردم در سرتاسر دنیا از آن برای متحول کردن زندگی‌شان ظرف پنج ثانیه استفاده می‌کنند. تمامی رخداد‌های ذکر شده در کتاب واقعی هستند؛ هیچ یک از اسامی تغییر داده نشده‌اند، پست‌های شبکه‌های اجتماعی که در این کتاب گنجانده شده‌، همگی پست‌های واقعی هستند و بی‌صبرانه لحظه شماره می‌کنم تا این قانون را با شما به اشتراک بگذارم و شاهد شکستن قفل قدرت درونتان باشم.»

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

کتاب قانون پنج ثانیه در چهار بخش و هفده فصل نوشته شده است.

بخش اول: قانون پنج ثانیه‌ای

فصل اول: پنج ثانیه برای متحول کردن زندگی‌تان

فصل دوم: چگونه قانون پنج ثانیه را کشف کردم

فصل سوم: حین استفاده از این قانون باید منتظر چه باشید

فصل چهارم: چرا قانون جواب می‌دهد

بخش دوم: قدرت شهامت

فصل پنجم: شهامت هرروزه

فصل ششم: منتظر چی هستید؟

فصل هفتم: قرار نیست هیچ‌وقت حس و حالش بیاید

فصل هشتم: چگونه استفاده از قانون را شروع کنیم

بخش سوم: شهامت‌ رفتارهای شما را تغییر می‌دهد.

فصل نهم: بهبود سلامتی

فصل دهم: افزایش بهره‌وری

فصل یازدهم: پشت گوش انداختن کارها را کنار بگذارید

بخش چهارم: شهامت ذهن‌تان را تغییر می‌دهد

فصل دوازدهم: دست از نگرانی بردارید

فصل سیزدهم: تشویش را کنار بگذارد

فصل چهاردهم: غلبه بر ترس

بخش پنجم: شهامت همه‌‌چیز را متحول می‌کند

فصل پانزدهم: ساختن اعتماد به نفس واقعی

فصل شانزدهم: دنبال کردن علاقه

فصل هفدهم: غنا بخشیدن به روابط

‌درباره‌ی مل رابینز نویسنده‌ی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه

انتشارات نوین، ناشر آثار مل رابینز درباره‌ی او می‌نویسد: «مل رابينز (Mel Robbins)، فارغ‌التحصيل دانشگاه دارتموث و گوينده انگيزشی کسب‌وکار و مفسر موفق راديو و تلويزيون است. از سخنرانی او در برنامه تِدايکس درباره اينکه «چگونه درجازدنِ خود را متوقف کنيد؟» بيش از ۱۰ ميليون بار بازديد شده است. مل رابينز قبل از راه‌اندازی شرکت خود حرفه‌اش را به‌عنوان يک وکيل مدافع جنايی آغاز کرد. او اکنون رهبر برنامه‌های چند ساله آموزشی برای جانسون.اند.جانسون و پارتنرز هِلث‌کِر است. رابينز همچنين نويسنده کتاب پرفروش «از اينکه بگوييد من خوبم، دست بر داريد! » است. در کتاب قانون 5 ثانیه (The 5 seconds rule)، او توضيح می‌دهد هنگامی که شوق دستيابی فوری به يک هدف در شما شکل می‌گيرد، بايد به خودتان فشار آوريد که ظرف مدت پنج ثانيه وارد عمل شويد؛ در غير اين صورت مغزتان ايده موردنظر را از بين خواهد برد.»

ترجمه‌ی کتاب صوتی قانون 5 ثانیه به فارسی

انتشارات نوین توسعه کتاب صوتی قانون 5 ثانیه را با ترجمه‌ی افشین چایچی نصرتی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این مترجم حدود هجده سال است که در حوزه‌ی کسب و کار مشغول به فعالیت است. او بعد از کار کردن در حوزه‌ی حسابداری، صنایع عمران، پتروشیمی و مواد غذایی متوجه شد که علاقه‌ی اصلی‌ش مربیگری زندگی و سخنرانی انگیزشی است و به همین ترتیب مسیر زندگی خودش را به این سو تغییر داد. او درباره‌ی این تغییرات می‌نویسد: «همیشه مُشتاق پشتیبانی و حمایت از همکارانم و خلق شیوه‌های بهبود عملکرد سازمان در کلیه‌یِ بخش‌های آن بوده و مشابه همین رویکرد را در کانون خانواده، دوستان و اطرافیانم جستجو می‌کردم؛ حس مسئولیت و انگیزه‌یِ حمایتی در تغییر وضعیت اطرافیانم از خوب به بهتر.

در عین حال، هرگز و در هیچ دوران کاری و ارتباطی‌ام احساس رضایتمندی نداشتم. هرچند که نسبت به نارضایتی‌ام کاملا آگاه بودم با وجود تلاش‌های بسیار زیاد در جهت تغییر وضعیت و بهبود شرایط نامساعدم، دستاوردی به جُز جابجایی‌های متعدد محیط‌های کاری‌ام و مطالعات گسترده در حوزه روانشناسی و موفقیت بدست نیاوردم اما همین اندک، خود کوله باری بود از تجربه و دگردیسی‌های فکری‌ام که نهایتا در میانه‌یِ سال 1389 یک نکته‌یِ قابل تأمل به عنوان انگیزه‌بخش‌ترین دلیل ترک حرفه‌یِ حسابداری و جستجوی عمیق‌تر خود، مرا به سمت مطالعات بیشتر و شرکت در دوره‌های آموزشی متعدد کشاند، اینکه متوجه شده بودم: خود حقیقی‌ام در تعاملات با انسانها فرصت ظهور و ابراز وجود پیدا می‌کند. اما چگونه و چطور، نمی دانستم!»

 

  • کتاب صوتی قانون 5 ثانیه در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت قرار دارد.
  • کتاب صوتی قانون 5 ثانیه مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی قانون 5 ثانیه را مینا موسوی به‌عهده داشته ‌است.
  • کتاب صوتی قانون 5 ثانیه جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی و موفقیت است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی و موفقیت زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب صوتی قانون 5 ثانیه می‌شنویم

«اگر به دنبال کسی می گردید که زندگی تان را متحول کند، توی آینه نگاه کنید.»

قرار است چیزی جالب توجه یاد بگیرید: متحول کردن زندگی تان فقط پنج ثانیه زمان نیاز دارد. شبیه شعارهای تبلیغاتی است، نه؟ اما این طور نیست. این نوعی علم است. این را به شما اثبات می کنم. شما هر بار با تصمیمی پنج ثانیه ای زندگی تان را تغییر می دهید. در واقع، این تنها روش موجود برای متحول شدن شماست.

این داستان واقعی قانون پنج ثانیه ای است: این قانون چیست، چگونه کار می کند و چگونه زندگی مردم را در سرتاسر دنیا متحول کرده است. یادگیری این قانونْ راحت و تاثیر آن شگرف است. این قانون راز ایجاد تحول در همه چیز است. وقتی آن را یاد بگیرید، می توانید بلافاصله به کارگیری آن را آغاز کنید. این قانون به شما کمک می کند تا با شهامت و اعتمادبه نفس هرروزه زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید. کافی ست یک بار قانون را به کار ببندید تا برای همیشه آماده به خدمت تان باشد.

قانون پنج ثانیه ای را در برهه ای از زندگی ام که همه چیز داشت از هم می پاشید، خلق کردم. وقتی می گویم «همه چیز» ، منظورم این هاست: زندگی زناشویی ام، وضعیت مالی ام، حرفه ام و عزت نفسم همه و همه در بدترین شرایط قرار داشتند. مشکلاتم به حدی بزرگ به نظر می رسیدند که حتی صبح ها از رختخواب بیرون آمدن برایم مثل جان کندن سخت بود. اینجا بود که قانون پا به عرصه ی وجود گذاشت؛ این قانون را ابداع کردم تا عادت فشردن دکمه‌ی تکرار زنگ ساعت را ترک کنم.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی قانون 5 ثانیه اثر مل رابینز بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
363.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۴۰:۵۳
نویسندهمل رابینز
مترجم افشین چایچی نصرتی
راویمینا موسوی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۳.۰۱ مگابایت
۰۶:۴۰:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 160 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
98 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کتابای موفقیت و خودیاری تقریبا زیاد خوندم ولی همیشه یه حلقه گمشده بود که مانع می شد که بتونم عملا از دستورالعمل هاشون استفاده کنم. به نظرم اون حلقه گمشده رو توی این کتاب پیدا کردم. دو بار تا به حال این کتاب صوتی رو گوش دادم و می رم برای بار سوم. امیدوارم برای دوستان دیگه هم مفید باشه

4

گویندگى خیلی بد و ابتدایی بود ، کتابى بود که در پنج صفحه میشد تمامش کرد ! یک نکته که از پنج تا یک بشمار را انقدر تکرار میکند که واقعا حوصله آدم سر میره !! از معدود کتابهایی بود که تمومش نکردم ?

5

بی نظیر بود یک قانون ساده و کاملا کاربردی که همه ما در زندگی گاهی اوقات بدون اینکه متوجه باشیم از آن استفاده کردیم اما با خواندن این کتاب به علت آن پی می بریم و ترغیب می شویم که بیشتر از آن استفاده کنیم به نظر من عالیه اگه از این قانون در تمام زندگی استفاده کنیم در واقع وقتی ما به نوای درونمون یعنی به خود بهترمون که همون قلب یا عقل هست گوش می کنیم اونجاست که ما رشد می کنیم و به مراتب بالاتر هم مادی و هم معنوی دست پیدا می کنیم و این معنی درست زندگی هست

4

اول که شروع به شنیدن این کتاب کردم، برداشتم این بود که اینو همه می دونن که باید کار رو شروع کنن... ولی همون طور که کتاب جلوتر می رفت، دیدم این کتاب یک راهنمای فوق العاده برای افراد اهمال کار ولی توانمنده.... شنیدنش رو به دوستان اهمال کار توصیه می کنم. البته بارها و بارها و بارها باید جملاتش تکرار شه تا درونی بشه

3

کتاب خوبیه فقط یه نقطه ضعف داره و اون اینکه اونقدر مثال میزنه تو این کتاب که یجورایی حوصله آدمو سر میبره.اگه برا هر مطلبی که میگه انقدر مثال نمیزد بهتر بود.

4

از شنیدن نسخه نمونه چیز بدرد بخوری گیرم نیومد که بخوام ترغیب بشم نسبت به خرید این کتاب. به نظر من بهترین قسمت هر کتاب رو باید بعنوان نسخه نمونه انتخاب کنن تا کاربر تشویق بشه خرید کنه ولی در انتخاب نسخه نمونه بی سلیقگی میشه با تشکر

5

یکی از بهترین کتابهای انگیزشی که تا بحال خوندم. کاملا ساده و عملی و قابل استفاده برای حل تمام مشکلات. نویسنده ی این کتاب سخنرانی های بسیار جالبی هم دارند که گوش دادن بهشون خالی از لطف نیست. خوندن این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.

2

الکی کتاب رو کش داده. می تونست توی نیم ساعت مطالب اصلی رو منتقل کنه. از فرصت های جدید با شجاعت استفاده کنید و کارها رو به تعویق نندازید و قبل هرکار سخت از ۵تا۱ بشمارید. کل کتاب همین بود.

1

با تشکر و احترام بابت زحمات گویندگى خانوم موسوى ولى به نظر من صدا و نوع اجراشون بیشتر واسه کتابهاى بچه ها و مهد کودک مناسبتر باشه

1

از راوی اصلا راضی نبودم لطفا راوی هایی انتخاب کنید که حرفه ای باشند و ما را درگیر متن کتاب کنند این کتاب ، کتاب خوبی است ولی مجبورم آن را روی دور تند گوش کنم تا زودتر تمام شود ولی راجع به اثر مرکب اینطور نبود

نمایش 88 نقد دیگر
4
(160)
آموزنده 🦉 (2)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قانون 5 ثانیه
قانون 5 ثانیه
زندگی، کار و اعتمادبه نفس تان را با شجاعت هر روزه دگرگون کنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون 5 ثانیه
قانون 5 ثانیه
مل رابینز
نشر نوین
4
(160)
آموزنده 🦉 (2)
69,000
تومان