0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قطارباز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قطارباز

ماجرای یک خط
درباره قطارباز
قطارباز سفری ریلی به دل تاریخ ایران و رؤیای راه‌آهن است. درحالی‌که مشاهدات مسافر امروزی در کنار خاطرات و اسناد تاریخی گذشتگان درباره‌ی تأسیس راه‌آهن نشانده شده تا شاید تصویری ترسیم شود از مسیری که برای تحقق این رؤیا پیموده شده است. قطارباز کندوکاوی است در تحقق یک رؤیا.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۸ مگابایت
تعداد صفحات
275 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۰:۰۰
نویسندهاحسان نوروزی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۸ مگابایت
۲۷۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
60 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خواندن این کتاب ارزشمند را به همه علاقه مندان به راه آهن و تاریخ معاصر پیشنهاد می کنم. آقای نوروزی واقعا زحمات ارزشمندی کشیدن برای تهیه این اثر زیبا و منحصربفرد. ای کاش این سفر همچنان ادامه پیدا می کرد و دنباله این داستان در جلدهای دوم و سوم چاپ می شد. نویسنده با نگاهی بی طرفانه ضمن حکایت داستان راه آهن ایران، خواننده خود را از قید بسیاری روایت های عوامانه و بی پایه در تاریخ معاصر آزاد می کند.

4

قلم نویسنده بسیار روان و عالی بود کتاب ضمن پرداختن به راه آهن ایران(از زمان تاسیس تا الان)، به مسائل سیاسی همزمان با اون هم میپردازه روایت های زیادی هم درباره داستان زندگی کارکنان راه آهن در خلال کتاب گفته شده، ک خوندنشون نه تنها خالی از لطف نیست، بسیار تاثیرگزاره دوستش داشتم بسیار?

4

یک کتاب عالی درباره راه آهن ایران. کتاب بسیار روان و خوشخوانه و پر از اطلاعات جالب تاریخی که مطمئنم خیلی هاش رو بار اوله که جایی می خونید. واقع دم احسان نوروزی گرم به خاطر این کتاب خوب.

5

ناداستان دلچسبی از نوروزی که با سفر قطاربازی از تهران شروع می شود. در دل این سفر با تاریخ راه آهن ایران و تکه قصه هایی از تمام ایران همراه می شویم.

5

تعجب میکنم اینجا هیچ نظری نمیبینم یعنی کسی این کتاب رو نخونده!؟ پیشنهاد میکنم اگه کتابخون هستید حتما بخونیدش که پشیمون نمیشید.

4

عالی، خوشخوان و پر از داده های شگفت و شیرین، دم احسان نوروزی گرم

4

به نظر کتاب خوبی میاد

5

عالیه این کتاب

4.1
(10)
61,000
٪50
30,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قطارباز
٪50
قطارباز
ماجرای یک خط
نشر چشمه
4.1
(10)
61,000
٪50
30,500
تومان