0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازگشت استاد رقص

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازگشت استاد رقص

نویسنده:
هنینگ مانکل
درباره بازگشت استاد رقص
وقتی آرون سیلبراستاین بیدار شد نمی‌دانست که بود. کمربندی از مه بین رؤیا و واقعیت بود که باید راهش را از این طریق کشف کند آیا واقعاً آرون سیلبراستاین بود، یا در همان لحظه فرناندو اریه‌را، در خواب‌هایش هر دو اسم اغلب قاطی می‌شد. هربار که بیدار می‌شد، لحظه‌ای را با گیجی تمام تجربه می‌کرد. امروز صبح هم مستثنی نبود، وقتی چشم‌هایش را باز کرد و نوری را دید که از برزنت رد می‌شد. دستش را از کیسه‌خوابش بیرون آورد و به ساعتش نگاه کرد. سه دقیقه از نه گذشته بود. گوش داد. همه‌چیز ساکت بود. شب قبل، بعد از گذشتن از شهری که اسمش فالشوپینگ بود، به جاده‌ی اصلی پیچید. بعد از دهکده‌ای کوچک با اسمی شبیه گادهم رد شده بود و رد یک گاری را یافته بود که به جنگل می‌رفت، و توانسته بود چادرش را برپا کند. حالا همان‌جا از خواب بیدار شده بود، این احساس را داشت که باید به‌زور از دست کابوس‌هایش رها شود. باران می‌آمد، رگباری ریز با قطرات گاهگاهی روی برزنت می‌ریخت. دستش را داخل کیسه‌خواب کرد تا گرم شود. هر صبح با آرزوی گرم شدن هوا به خود قوت قلب می‌داد. سوئد در پاییز کشور سردی بود. طی اقامت طولانی متوجه این نکته شده بود. به‌زودی همه‌چیز تمام می‌شد...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
472 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۴۴:۰۰
نویسندههنینگ مانکل
مترجمجواد ذوالفقاری
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The return of the dancing master
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۰ مگابایت
۴۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولین رمانی که من از این نویسنده خوندم “ پنجمین زن “ بود اون موقع احساس کردم کتاب پر از جزییاتی اضافیه. بعد کتاب “ دیوار آتش “ رو خوندم که به نظرم خیلی غیرواقعی اومد. اما اون موقع متوجه شدم که در واقع اگرچه این نویسنده در مورد جنایت می نویسه اما کتاب هاش جنایی نیست در واقع داستانش حول و حوش کاراگاه قصه میگذره نه جنایت مطرح شده بعد “ قاتلان بدون چهره” رو خوندم بعدش هم این کتاب رو، در واقع از این کتاب واقعا خوشم اومد اگرچه این کتاب هم با یه جنایت شروع میشه اما کل قصه از حال و هوای پلیسی میگذره که یه جورایی به دلیل سردرگمی درگیر پیگیری جنایت میشه. حتی نثر کتاب هم بیشتر از اونی که داستانی باشه روایتیه، اما داستان نسبت به کتاب های قبلی واقعی تر به نظر میرسه . من از خوندنش لذت بردم . ارزش بیش از یکبار خوندن رو داره به ویژه برای اونایی که به روان شناسی علاقه دارند.

5

مرگ دردناک مولین؛ بازرس پلیس در حاشیه جنگل؛ جایی که سال‌های بازنشستگی را در آن می‌گذراند؛ همکار جوان او را وا می‌دارد که روزهای مرخصی را به جای استراحت در جست‌وجوی قاتل و انگیزه‌ی قتل بگذراند. او در پیگیری این ماجرا در می‌یابد؛ در پس چهره‌ی مولین پیر با آن خونسردی و صمیمیت، یک جانی پنهان‌شده است. نویسنده به این بهانه نقبی به درون جامعه‌ی سوئد می‌زند و خشونت و نژادپرستی پنهان آن را آشکار می‌کند.

5

آثار مانكل علاوه بر موضوعيت كارآگاهي- جنايي شامل مسائل روانشناختي هم ميشه كه اين موضوع جذابيت آثار او را دو چندان كرده . من قاتلان بدون چهره، سگهاي ريگا و بازگشت استاد رقص رو خوندم و خيلي دوستشون داشتم. نوشته هاي مانكل جزو معدود آثاري است كه تا انتهاي كتاب خواننده را مشتاق نگه ميدارد بسيار كامل با ابعاد وسيع و پر از جزئياته. هر فصل شامل اتفاقي تازه و غافلگير كننده است.

4

متاسفانه ترجمه کتاب بسیار بد است. من با متن اصلی مقایسه کرده ام. اینطور به نظر می رسد که مترجم اصلا انگلیسی بلد نبوده و لغت به لغت از دیکشنری ترجمه کرده است.

3

ترجمه افتضاااح. غریب است، قابل تامل است،.... چیه اینا. کلی جمله نامفهوم در کتاب وجود داره.انگار تحت اللفظی ترجمه شده. همیشه فکر میکردم آریا نوری مترجم بدیه تا این کتابو دیدم....

4
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

من خوشم آمد،ترجمه دربعضی جهات نارسا بودولی آنقدرهم بدنبود،داستان جنایی خوبی بود با اینکه قاتل دراوایل کتاب معرفی شد اما بازهم غافلگبری داشت.وخواننده رابا خودش همراه میکرد

2

مانکل با هنرمندی وضعیت فردی که دچار سرطان است و در آستانه شروع درمان، وصف کرده و در ماجرایی جنایی پیچیده است. مانکل بر اثر سرطان درگذشته است، شاید شرح احوالات خودش است.

5

گرچه به جزئیات زیاد پرداخته شده بود و متاسفانه ترجمه خوبی نداشت اما باز هم از خوندنش لذت بردم

3

ترجمه کتاب به شدت ضعیف بود. هیجان کتاب هم کم بود و اطناب زیادی داشت. زیاد دوسش نداشتم.

4

داستان جالبی داره سرگرم کننده و مهییج ولی متاسفانه ترجمه ضعیقی داره با اشتباهات نگارشی

نمایش 5 نقد دیگر
3.8
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
97,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازگشت استاد رقص
بازگشت استاد رقص
هنینگ مانکل
نشر هیرمند
3.8
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
97,500
تومان