0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرزوهای بزرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرزوهای بزرگ

نویسنده:
چارلز دیکنز
ناشر:
مجید
درباره آرزوهای بزرگ
دیکنز ماجرای داستان را از کنت و دوران کودکیش شروع می‌کند؛ یعنی فاصله‌ی سال‌های ۱۸۱۰ تا ۱۸۳۰. قهرمان او پسرک فقیری به‌نام پیپ است که مقداری غذا و یک سوهان از خانه‌ی خود می‌دزد و آن‌ها را به یک زندانی که از کشتی محکومان به اعمال شاقه فرار کرده است می‌دهد. بعد، این پسرک فقیر روزی دعوت‌نامه‌ی عجیبی را دریافت می‌کند و به خانه‌ی یک خانم ثروتمند به‌نام هاویشام در شهر مجاورشان می‌رود. دوشیزه هاویشام در همان روز عروسی خود که سال‌ها پیش بوده است، متوقف شده است و از نور روز می‌گریزد. پیپ اغلب روزها به خانه‌ی او می‌رود و بالاخره عاشق دختر زیبایی به‌نام استلا می‌شود که هم‌سن خودش است؛ اما دوشیزه هاویشام از دخترک می‌خواهد که از او فاصله بگیرد و با او سرد و خشن باشد و انتقام او را از جنس مرد بگیرد. چند سال بعد پیپ می‌فهمد که از سوی یک آدم خیرخواه مرموز به او ارث زیادی رسیده و فرد خیرخواه از او خواسته که درس بخواند و به آدم شرافتمند و بزرگی تبدیل شود. پیپ تصور می‌کند این فرد نیکوکار کسی نیست جز دوشیزه هاویشام که به او علاقه دارد و دلش می‌خواهد استلا را به او بدهد. او به‌زودی به لندن می‌رود و درس می‌خواند و در سن بیست‌وسه‌سالگی می‌فهمد حامی مالی نیکوکار او چه کسی است و ماجرا بدین‌ترتیب وارد مرحله‌ی تازه‌ای می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
664 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۸:۰۰
نویسندهچارلز دیکنز
مترجمحمیدرضا بلوچ
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Great Expectations
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۲۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
295,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۰۴ مگابایت
۶۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 115 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
خوش‌خوان 🪶 (2)
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
46 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

آرزوهای بزرگ با متنی شیوا سرگذشت پسر روستایی ای را روایت می کند که بعد از سلسله اتفاقاتی در زندگی به کسب راه و روش نجیب زاده بودن برمی آید، داستان منسجم است و اتفاقات به طرز عجیبی بهم گره میخورد و همه چیز گویی به هم متصل می شود انگار که در دنیای واقعی همچین چیزی ممکن نیست. برخی فصول آرام و برخی فصول پر پیچ و تاب و استرس آور است، در مجموع سلسله اتفاقات و ماجرای داستان خواننده را برای اتمام کتاب و رسیدن به پایان آن جذب می کند. داستان تا حدی پیام آور گذر از سختیها، تحمل شکست و اهمیت افراد مهم زندگی در تمام دوران سخت و شیرین است.

5

خواهش می کنم نظارت داشته باشید که در انتخاب قسمت نمونه، دقت بیشتری بشه. خواننده این انتظار رو داره که در «نمونه‌ی کتاب»، قسمتی از متن اصلی کتاب رو هم در اختیار داشته باشه و بتونه با قلم مترجم/نویسنده آشنا بشه. نمونه‌ی این کتاب، شامل معرفی نویسنده و توضیحاتی در مورد بخش‌هایی از کتاب هست.

5

واقعا کتاب زیبا و پر جاذبه ای بود ‌ هیچ وقت فکر نمیکردم در پایان این کتاب بغض کنم و توی دلم به رشد و پختگی که پیپ به اون میرسه آفرین بگم . داستان رنج و تجربه های تلخ و شیرین ادمها همیشه مضمون جذابی هست ‌. البته مثل همه رمانهای کلاسیک یه سری از فصلها کمی اروم و خسته کننده است ولی در انتها متوجه میشیم که همون توضیحات کشدار هم در چینش داستان بسیار تاثیرگزار بوده . توصیه میکنم حتما بخونیدش

5

به نظر من در نوشتار آقای دیکنز چنان افسونی است که اگر یک صفحه از کتاب ایشان را بخوانید کتاب را دیگر زمین نخواهید گذاشت. البته جدا از این ایشان در شخصیت پردازی نیز بسیار عالی هستند و نمونه ی بارز آن شخصیت های همین کتاب هستند.

5

رمانی سرگرم کننده است ولی فاقد پیچیدگی ها و موقعیت های جذابی است که در رمانهای بزرگی مانند بینوایان، جنایت و مکافات و برادران کارامازوف می بینیم و در نتیجه با انها اصلا قابل قیاس نیست. داستانش تا حدود زیادی قابل پیش بینی و غیر واقعی است. در مجموع قطعا جزو بزرگترین رمانهایی که خوندم نیست ترجمه هم متوسط است و برخی جاها گنگ است.

5

واقعا بیخود نیست که یک نویسنده تا این حد معروف و ماندگار میشه این کتاب از تظر من واقعا زیبا بود با اینکه داستان طولانی و پر کش و قوس بود اما من از هر صفحه ش لذت بردم از توالی اتفاقات و ارتباط انسانها و حوادث و علت و معلول هایی که بسیار زیبا طراحی شده و در هر قسمت نویسنده هرکدام را رو میکند در نهایت پایانی بسیار زیبا

5

کتاب خیلی قشنگی بود ? خیلی قشنگ هم تمام شد فقط توضیحی که درباره اش اینجا نوشته و مقدمه رو الان نخونید اول داستان رو بخونید بعد هر دوی اینا رو بخونید چون مطمئنا هردوشون بعد خوندن کتاب نوشته شدن و اولش بخونید فقط داستان لو میره

5

عالیییه این کتاب می خواد در قالب یک داستان خیلی قشنگ توضیح بده که رسیدن به آرزوها اون چیزی که همهش فکر می کنیم نیست و رسیدن بهشون خیلی خیلی متفاوت تر از درک ماست .

5

یک کتاب خوب فکرشو نمی کردم که تحت تاثیر قرارم بده ولی تا تمومش نکنم نتونستم ازش دست بکشم

5

این ترجمه خوبه؟ ترجمه ی دیگه ای که از این کتاب توی فیدیبو هست تقریبا ۲۰۰ صفحه کمتره! اون خلاصه شده س یعنی؟

نمایش 36 نقد دیگر
4.3
(120)
گیرا 🧲 (3)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
آرزوهای بزرگ
آرزوهای بزرگ
چارلز دیکنز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرزوهای بزرگ
آرزوهای بزرگ
چارلز دیکنز
مجید
4.3
(120)
گیرا 🧲 (3)
79,000
تومان