0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اطلس سرزمین میانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب اطلس سرزمین میانه

درباره اطلس سرزمین میانه
اطلس سرزمین میانه، اطلس دنیای خیالی داستان‌های تالكین است. این كتاب اولین بار در سال 1981 پس از انتشار آثار عمدۀ تالكین، یعنی «هابیت»، سه‌ گانۀ «ارباب حلقه‌ها» و «سیلماریلیون» منتشر شد. این اطلس همچنین شامل نقشه‌های مشروح سرزمین‌هایی است كه در این كتاب‌ها توصیف شده است. ویرایش دوم و به‌روز شدۀ این كتاب پس از انتشار هشت جلد از «تاریخ سرزمین میانه» منتشر شد كه این ترجمه بر اساس ویراست دوم این كتاب انجام شده است. نقشه‌ها بر اساس قواعد اطلس‌های دنیای واقعی ترسیم شده‌اند و نتیجۀ سال‌ها تلاش فونستاد و دقیق شدن در متن نوشته‌ها و نقشه‌ها و نقاشی‌های تالكین است. اطلس همچنین مسیر مهاجرت‌های اقوام، راهنمای مسیر سفر شخصیت‌ها، وضعیت آب و هوا و پوشش گیاهی و زبان‌ها و اطلاعات جمعیت‌شناختی در طول تاریخ سرزمین میانه را از دوران نخست تا پایان دوران سوم در اختیار خوانندگان می‌گذارند. در این كتاب همچنین نقشۀ شهرهای مهم، دژها و ... نیز علاوه شده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
38.۹۸ مگابایت
تعداد صفحات
210 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۰:۰۰
نویسنده کارن وین فونستاد
مترجمرضا علیزاده
ناشرانتشارات روزنه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Atlas of Middle Earth
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۹/۲۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
125,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳۸.۹۸ مگابایت
۲۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
82 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
2 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

پر از توضیحات راجع به سرزمین میانه و از همه جالبتر که از اسم خود کتاب پیداس، پر از نقشه های سرزمین میانه. حتی برش و مقطع از اون ها برای درک بیشتر مکان ها. آدم احساس میکنه یه کتاب جادویی دستشه شبیه این کتابایی که تو فیلما نشون میدن البته همونطور که از اسم کتاب مشخصه، جنبه رمان نداره،. اما خیلی میتونه تو شناخت سرزمین میانه و غرق شدن تو دنیای تالکین و خیال پردازی دنیاش، کمک کنه. آخر کتاب هم تمام اسامی افراد و مکان ها، ارجاعات و غیره، درست مثل یه کتاب علمی(واقعی) نوشته شده. نسخه چاپیش خیلی حس خوبی به آدم میده، اگه مثه من کلکسیون کاابای تالکین رو دارید، حتما اینو هم بگیرید.

5

کتاب بسیار کاربردی و مفیدی است. تمام نقشه ها و مکان های سرزمین میانه همراه با تاریخچه کامل دوره ها به طور کامل شرح داده شده و میتواند راهنمای بسیار خوبی برای ابهام زدایی ، شناخت و تصور بهتر مکان‌ها باشد. به دوستان عزیزی که رشته افسانه‌های تالکین را مطالعه و دنبال میکنند و مشتاق شناخت بیشتر سرزمین میانه و تاریخچه آن هستند توصیه میکنم علاوه بر مطالعه کتب : افسانه های ناتمام و سیلماریلیون این کتاب را نیز حتما مطالعه بفرمایند.

5

اگه نسخه‌ی چاپی کتاب رو بگیرین بهتره. چون همونطور که قبلا گفتم این کتاب باید در کنار بقیه‌ی کتابای مربوط به سرزمین میانه خونده بشه و جدای از اون هم کلی عکس و نقشه داره که کار خوندن نسخه‌ی الکترونیکیش رو مشکل میکنه. اما اگه شما هم مثل من نمی‌تونین نسخه‌ی چاپی بگیرین باز هم همین کارو راه میندازه.

5

الان سوال پیش میاد-من میخوام کتاب یی که خریدم رو داخل ریدر خودم-(مون ریدر) بخونم چه باید بکنم؟؟؟!! هر کی کتاب های تالکین رو خونده یو میخواد بخونه حتما این کتاب رو تهیه کنه که لذت مطالعش چند برابر میشه

4

بسیار عالی باید با تمرکز مطالعه گردد وبهتر است اسامی یادداشت گردد تا بتوان حداکثر بهره برداری را داشت .

4

خیلی خوبه یه سری نکات که توی کتاب سیلماریلیون رو متوجه نمیشید اینجا میتونید کامل بفهمید

5

کسایی که ارباب حلقه ها میخونن خیلی جذاب میشه به نقشه های این کتاب نگاه کنن

5

کتاب مفصلیه جالبه برای کسانی که به آثار تالکین علاقه دارند و قبلا خوندنش

5

اگر به طور همزمان با سیلماریلیون بخونیدش عالی میشه

5

عالی،برای طرفداران سرزمین میانه حتما توصیه میشه.

نمایش 8 نقد دیگر
4.6
(41)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
62,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اطلس سرزمین میانه
اطلس سرزمین میانه
کارن وین فونستاد
انتشارات روزنه
4.6
(41)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
62,500
تومان