0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شش سال
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب شش سال

نویسنده:
هارلن کوبن
درباره شش سال
شش سال جدیدترین اثر هارلن کوبن نویسنده 51 ساله آمریکایی است که آثارش همواره مورد اقبال منتقدین و علاقه مندان به ژانر معمایی-جنایی واقع شده است. او در آخرین اثر خود داستان جیک فیش ررا روایت می کند که شش سال پس از ازدواج زن مورد علاقه اش ناتالی با مردی به نام تاد و تحمل شش سال رنج و عذاب عاطفی با مشاهده آگهی فوت تاد به امید دیداری ددوباره با عشق قدیمی اش بر سر مزار شوهر او می رود اما با زنی رو به روی می شود که 20 سال از ازدواجش با تاد می گذرد... و قطعا ناتالی نیست.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندههارلن کوبن
مترجم محمد عباس آبادی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
16,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۴ مگابایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
26 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

نام هارلن کوبن را اولین بار در کتاب outsider استیون کینگ دیدم، وقتی در فیدیبو به این اسم آشنا برخوردم، زمان زیادی نکشید که بخاطر بیاورم آنرا کجا خوانده‌ام، با توجه به اینکه نویسنده بزرگی مثل کینگ از ایشان نام برده بود (هر چند در خلال داستان) کنجکاو شدم ببینم موضوع کتاب چیست. بعد از خواندن نمونه بیشتر کنجکاو شدم و کتاب را خریدم و آنرا در کمتر از یک شبانه روز خواندم؛ داستان اینقدر برای من جالب بود که به اینکار وادارم کند. اما نظر نهایی بعد از اتمام کتاب: نقاط قوت: ۱) ایده داستانی جالب ۲) شروع جذاب نقاط ضعف: ۱) ترجمه تعریفی نیست، بد هم نیست، ولی می‌توانست در ترجمه اصطلاحات بهتر باشد. ۲) سبک داستانسرایی هارلن کوبن را نپسندیدم، خیلی آشفته است. در این ردیف کارها، آثار سیدنی شلدون را ترجیح میدهم. ۳) ایده‌ی بسیار نخ نمایی برای نقش منفی داستان استفاده شده که برای لو نرفتن داستان اسم نمی‌برم ولی برای الان و امروز خیلی کهنه و تکراری است. ۴) به طور کلی به نظرم این داستان شروع قوی ولی میانه و پایان ضعیفی دارد. رای نهایی: آیا این کتاب ارزش یکبار خواندن را دارد؟ بله، سرگرم کننده است و از خواندنش لذت بردم ولی دوباره نخواهم خواند. همچنین بعید میدانم کار دیگری از این نویسنده بخرم.

2

رمان بیش از اندازه تخیلی و آخر داستان هم که رسما فیلم هندی بود! رمان های ژانر معمایی-جنایی هر چقدر به منطق و واقعیت نزدیکتر باشن جذابتر هستن. مترجم با توجه به حجم کتاب خیلی زحمت کشیده، ولی باز در بعضی قسمتها بجای اینکه ذهنتون درگیر حل معمای رمان باشه درگیر اینه که بفهمید اصل متن چی میتونسته باشه که مترجم از چنین واژه های نامتعارفی برای ترجمش استفاده کرده!

5

سلام. چرا ناتالی با اینکه عاشق فیشره حاضر به ازدواج با مرد دیگه ای میشه و ازفیشر میخواد هرگز دنبالش نیاد .و چه رازی دراین میانه؟بعد از گذشت شش سال چه اتفاقی برایشان میفته .باید بخونید تا زیبایی داستان رو متوجه بشید.باتشکر ازفیدیبو

2

یک استاد جوان دانشگاه، خبر می شود شوهر زن مورد علاقه اش فوت کرده است. او در مراسم تدفین حضور پیدا می کند و با کمال تعجب می بیند همسر آن مرد، زن دیگری است و هیچ اثری از زن مورد علاقه اش وجود ندارد. داستان سرگرم کننده ای است، هرچند که زیاد منطقی نیست.

4

به نظرم خوب بود. بعضی جاها یک کم غیر منطقی بود. اما اگر در نظر بگیریم که کاملا داریم یک کتاب فانتزی میخونیم،کتاب جذابیه. فارسی اثر هم خوب بود. حد اقل اینکه مشکل خاصی نداشت که خوندنش رد غیر ممکن بکنه.

5

عشق. هجران. ماجرا جویی. ایمان به عشق.... البته شدت ماجرا جویی به اندازه کتاب های دن براون نبود از نظر من. ولی در کل کتاب جذابیه

3

داستان شروع خوبی داره ولی کم کم از واقعیت فاصله میگیره در کل خوب بود ولی میتونست پایان بهتری داشته باشه

5

عالی لطفا کتابای دیگه ی نویسنده روهم بیارین

5

ایده داستان در ژانر معمایی جنایی خیلی خاص و جالب بود . تعلیق و کشش تا پایان داستان به خوبی حفظ شد.

4

خیلی خوب بود من که یه ضرب خواندم ولی یه کم نسبت به کتاب های دیگه ای خودش ضعیف تر بود فقط یه کم

نمایش 16 نقد دیگر
4.3
(35)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
65,000
٪10
58,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شش سال
٪10
شش سال
هارلن کوبن
انتشارات کتابسرای تندیس
4.3
(35)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
65,000
٪10
58,500
تومان