0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من از تو نمی‌ترسم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من از تو نمی‌ترسم

راهنمای مقابله با انواع ترس، اختلال پانیک و فوبیا

کتاب صوتی
نویسندگان:
آندره مارشاند
،
آندره لیترت
و ...
درباره من از تو نمی‌ترسم

آیا وقت آن نرسیده بر ترس‌های بی‌موردمان غلبه کنیم؟ کتاب من از تو نمی‌ترسم نوشته‌ی آندره مارشاند، آندره لیترت و امیلی سییدا، مهم‌ترین فوبیاهایی که تاکنون انسان به آن‌ها دچار شده است را به‌طور جامع و کامل بررسی می‌کنند. این اثر شما را با جنبه‌های مختلف درمان آگورافوبیا و پانیک آشنا می‌سازد تا بتوانید متناسب با موقعیت خود از یکی از روش‌های درمانی موجود برای بهبود وضعیت‌تان کمک بگیرید.


اصلی‌ترین هدفی که کتاب من از تو نمی‌ترسم دنبال می‌کند، آگاهی‌بخشی درباره اختلال پانیک و آگورافوبیا است؛ چراکه هنوز هم روند تشخیص این اختلال‌ها بسیار طولانی است. به این ترتیب، با خواندن این اثر، افراد مبتلا به چنین اختلال‌هایی متوجه می‌شوند که تنها نیستند و می‌توانند از عهده‌ی مشکلات خود برآیند.


از سوی دیگر، با راهکارهای مناسب و شیوه‌های درمانی نیز آشنا می‌شوند و خودشان می‌توانند برای روش درمانشان تصمیم بگیرند؛ حتی متخصصان بالینی نیز برای ارائه‌ی راهکاری کاربردی در حوزه‌ی درمان می‌توانند از این اثر بهره ببرند.


بخشی از کتاب

هنگام مواجهه با ترس، سه نوع واکنش را می‌توان مشاهده کرد؛ وحشت، مبارزه و فرار که البته مورد آخر به‌نظر می‌رسد که بسیار رایج است. ما اغلب هنگام وحشت، ساکن و بی‌حرکت می‌مانیم و کاملاً سکوت می‌کنیم. گاهی قربانیان تجاوز نیز اعتراف می‌کنند که از وحشت زیاد قادر به فریادکشیدن نبوده‌اند. دومین واکنش در برابر ترس، مبارزه است. برخی افراد هنگام ترس به‌جای فرار، ترجیح می‌دهند مبارزه کنند. آخرین نوع واکنش، فرارکردن است که بسیار معمول است. به این ترتیب که از جای خود می‌پریم، فریاد می‌کشیم و فرار می‌کنیم. این کتاب کمک می‌کند، تا اولا ترس و انواع فوبیا را بشناسیم. در ضمن اختلال پنیک و منشا آن‌ها را بفهمیم و سپس به کمک روش‌هایی که در کتاب آموزش داده شده از شر اختلال پنیک و فوبیایی که دارید، رها شوید. امیدواریم این کتاب به شما کمک کند تا از انسانی ترسو تبدیل به فردی با اعتماد‌به‌نفس، متکی به خویش و شجاع تبدیل شوید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
540.۰۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۴۶:۰۳
نویسندهآندره مارشاند
نویسنده دومآندره لیترت
نویسنده سومامیلی سییدا
مترجم محیا احمدی پور
راویاحسان چریکی
ناشرشمعدونی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۰.۰۶ کیلوبایت
۰۱:۴۶:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من از تو نمی‌ترسم
راهنمای مقابله با انواع ترس، اختلال پانیک و فوبیا
شمعدونی
منتظر امتیاز
99,000
تومان