0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

کتاب صوتی
درباره قانون جذب آبراهام

قدرتِ جذب زوج آمریکایی

استر و جری هیکس، زوجی آمریکایی هستند که به سخنرانی‌های انگیزشی خود معروفند. آن‌ها بنیادی را به‌نام انتشارات آبراهام-هیکس تأسیس نموده‌اند و سال‌هاست که در حوزه‌ی تألیف کتاب‌هایی درباره‌ی «قانون جذب» فعالند و سخنرانی‌هایی را نیز در این زمینه برگزار می‌کنند. کتاب قانون جذب آبراهام به شما کمک می‌کند تا همان‌گونه که دوست دارید باشید، هر آنچه که می‌خواهید انجام دهید و یا به دست آورید. استر هیکس و جری هیکس در این اثر پرفروش شما را با قوانین و آموزه‌های نوینی آشنا می‌سازند که زندگی‌تان را دچار تغییراتی بنیادین می‌کند.


حکمرانی بر جهان هستی

این کتاب مبانی قدرتمند آموزه‌های بدیع آبراهام را ارائه می‌دهد و به شما می آموزد چگونه هر چیزی، خواسته یا ناخواسته، از طریق قدرتمندترین قانون کائنات که همانا قانون جذب است، به سمت شما کشیده می‌شود. شما در این کتاب با قوانین فراگیری آشنا خواهید شد که بر جهان هستی حکمرانی می‌کنند و دیگران را وادار می‌کنند به نفع شما کار کنند. دانشی که از مطالعه این کتاب کسب خواهید کرد، هر نوع حدس و گمانی را از زندگی روزانه شما خواهد زدود. در نهایت به علل رویدادهایی پی خواهید برد که در زندگی خود و نیز افرادی رخ می‌دهند که با آن‌ها در تعامل هستید. این کتاب یاری‌تان می‌دهد تا شادمانه آنچه را دوست دارید باشید، انجام دهید یا به دست آورید و به علل تمامی رویدادهایی که در زندگی خود و یا اطرافیان‌تان شاهدش هستید پی ببرد.


کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات نسل نواندیش» کتاب «قانون جذب آبراهام» اثر «استر هیکس» و «جری هیکس» را با ترجمه «مهین خالصی» و صدای «نازیما حسینی» به صورت صوتی تولید و منتشر نموده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
457.۷۴ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۲۴:۲۷
نویسندهاستر هیکس
نویسنده دومجری هیکس
مترجممهین خالصی
راوینازیما حسینی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۷.۷۴ کیلوبایت
۰۴:۲۴:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
٪30
100,000
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون جذب آبراهام
استر هیکس
آوانامه
منتظر امتیاز
٪30
100,000
70,000
تومان