0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خواهرم و عنکبوت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خواهرم و عنکبوت

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره خواهرم و عنکبوت

با شنیدن داستان «خواهرم و عنکبوت» به قدرت قلم جلال آل احمد و مفاهیم عمیقی که در داستان‌هایش نهفته است پی می‌بریم.

جلال آل احمد با قلمش می‌تواند با دقت و وسواسی بسیار، انعکاسی از احوالات درونی زنان باشد و به خوبی آن‌ها را به گوش مخاطب برساند و خسته‌شان نکند. شاید بستر زیسته آل ‌احمد از نظر شرایط خانوادگی‌اش یکی از دلایل پرداختن به چنین داستانی باشد و همین نزدیکی با موضوع و محوریت داستان است که می‌تواند چنین داستانی را به تصویر بکشد. داستان صوتی «خواهرم و عنکبوت» را با صدای علیرضا ناصحی می‌شنویم. او تا کنون کتاب‌های صوتی زیادی خوانده و احساسات داستان را آن‌طور که شخصیت اصلی داستان درک کرده، با لحن متفاوت خود به مخاطب منتقل می‌کند.


در بخشی از این داستان صوتی با صدای علیرضا ناصحی می‌شنویم:

«همان‌روزها امتحان حساب داشتیم. که من چیزی ازش سرم نمی‌شد. به خصوص که با معلم حساب هم در افتاده بودم. یعنی یک رو من داشتم دفترچه فیلم را سر کلاس مرتب می‌کردم که آمد دفتر را برداشت و از پنجره پرت کرد بیرون. خودش تازه کلاهی شده بود و می‌دانست که پدر من ملاست. و هی پاپی‌ام می‌شد و بعد هم سر بند عمامه بگیری هی پاپی آخوندها می‌شد. و هی بدوبیراه می‌گفت و حتی مراعات معلم شرعیاتمان را نمی‌کرد...»


زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.


داستان «خواهرم و عنکبوت» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
39.۸۳ کیلوبایت
مدت زمان
۴۱:۴۲
نویسنده جلال آل احمد
راویعلیرضا ناصحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹.۸۳ کیلوبایت
۴۱:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
36,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خواهرم و عنکبوت
جلال آل احمد
نوین کتاب
منتظر امتیاز
36,000
تومان