0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیداری بنیادین

کتاب صوتی
درباره بیداری بنیادین

نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، دکتر شفالی ساباری

دکتر شفالی ساباری، در سال ۱۹۷۲ در هند متولد شد. او در جوانی به ایالات متحده نقل مکان کرد و از آن زمان به عنوان یک چهره‌ی چندوجهی در زمینه‌ی روانشناسی با تمرکز بر فرزندپروری آگاهانه و زندگی آگاهانه شهرت پیدا کرد. ساباری دکتری خود را در رشته‌ی روانشناسی بالینی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرده است. او که در ادغام روانشناسی غرب و فلسفه‌ی شرق متخصص است، بهترین‌های هر دو جهان غرب و شرق را برای خوانندگانش گردآوری می‌کند. دکتر شفالی ساباری، روانشناس و معلم حوزه‌ی خانواده، در پویایی خانواده و توسعه‌ی شخصی متخصص است و در سراسر جهان برای علاقمندانش دوره‌هایی را برگزار می‌کند.


زندگی براساس واقعیت و‌ آزادی برای زنان

نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و روانشناس بالینی مشهور، شفالی ساباری، در کتاب «بیداری بنیادین»، به زنان می‌آموزد که چگونه بر ترس‌ها و توهمات خود غلبه کنند، از انتظارات اجتماعی رها شوند و خود را دوباره کشف کنند. او به ما یادآور می‌شود که وقتی زنی بیدار می‌شود، مهم‌ترین اتفاقی که برایش می‌افتد این است که عزت‌نفس خود را باز می‌یابد و یکی از نشانه‌های عزت‌نفس نیز احترامی است که برای خود قائل می‌شود و بی‌هیچ سرزنش و شماتتی، نظرات خود را ابراز می‌کند. وقتی زن به بیداری و بصیرت می‌رسد، دیگر به توجه زنان و مردان پیرامونش نیازی ندارد. بیداری بنیادین راهی را برای زنان ایجاد می‌کند تا حقیقت درونی و قدرت‌های خود را کشف کنند و شخصیت کاذبی را که از خود ساخته‌اند قربانی کنند تا گوهر وجود و هویت اصیلشان زنده شود و بتوانند زندگی واقعی خود را زندگی کنند. دکتر شفالی به زنان کمک می‌کند تا هدفی را که از قبل در درونشان نهادینه شده کشف کنند و از قدرت اصالت در هر زمینه‌ای از زندگی خود استفاده کنند؛ زیرا زنی که گوهر وجود خود را چشیده است می‌تواند به بهبود جهان کمک کند.


بخشی از کتاب «بیداری بنیادین»

«یکی از مسائل مهمی که در زندگی زناشویی زوجین مشاهده کرده‌ام ناشی از این تفکر است که عده‌ای تصور می‌کنند که زن و مرد باید مثل هم باشند. هرچه با ساختار و طبیعت ذاتی مردان بیشتر آشنا شویم، بیشتر متوجه توهمی بودن این تفکر می‌شویم. همین توهم است که باعث می‌شود این همه مشکلات در زندگی زناشویی داشته باشیم. اگر روابط زن و مرد صمیمانه باشد، بیشتر متوجه تفاوت‌های اساسی که بین زن و مرد وجود دارد خواهیم شد. همان‌طور که قبلاً گفتم، خلقت ما به‌قدری متفاوت است که تصور اینکه می‌توانیم یکسان باشیم، توهم است. اگر نتوانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، نیازهای ما برآورده نخواهد شد. در نتیجه همیشه احساس عدم رضایت خواهیم کرد. عدم رضایت و ناآرامی باعث خواهد شد یا از درون احساس افسردگی کنیم، یا روابطمان دچار مشکل شود. این جدایی با درد و رنج همراه خواهد بود. بیشتر این مشکلات بی‌مورد است و در صورتی برطرف خواهند شد که متوجه شویم مسئله‌ی اصلی ما سلطه بر طرف مقابل نیست، بلکه مسئله‌ی ما این است که تصور می‌کنیم باید درک یکسانی از زندگی داشته باشیم. زن و مرد به‌طور فطری و ذاتی با یکدیگر تفاوت دارند؛ یعنی نه‌تنها از نظر جسمی و جنسی با یکدیگر تفاوت دارند، بلکه از نظر ویژگی‌های روان‌شناختی، عاطفی، و روحی_روانی نیز با یکدیگر متفاوت‌اند. وقتی این دو انسان با این همه تفاوت زیر یک سقف قرار بگیرند و از جامعه جدا شوند، در بیشتر موارد با ناکامی روبه‌رو خواهند شد.»


کتاب صوتی «بیداری بنیادین»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات ذهن آویز» کتاب صوتی «بیداری بنیادین» اثر «شفالی ساباری» را با ترجمه‌ی «علی علی پناهی» تهیه و تولید کرده است. آوانامه پیش از این از همین نشر کتاب‌های دیگر هم منتشر کرده بود که عبارتند از: «در ستایش زندگی» اثر «مسیحا برزگر»، «پیام‌های فرشتگان» اثر «یوآن ناکاموری»، «قدرت» اثر «راندا برن»، «جادوی نظم» اثر «ماری کاندو»، «پیشگویی آسمانی» اثر «جیمز ردفیلد»، «آخرین سفر شاه» اثر «ویلیام شوکراس» و «هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست» اثر «رافائل سانتاندرو».

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
781.۴۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۲:۲۵:۰۶
نویسندهشفالی ساباری
مترجم علی علی پناهی
راویشهره روحی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۸۱.۴۹ کیلوبایت
۱۲:۲۵:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
٪30
120,000
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیداری بنیادین
شفالی ساباری
آوانامه
منتظر امتیاز
٪30
120,000
84,000
تومان