0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موج‌سوار و حکیم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موج‌سوار و حکیم

راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی
درباره موج‌سوار و حکیم

گاهی امواج زندگی تو را زمین می‌زند و گاهی هم به سوی آسمان روانه‌ات می‌کند، انتخاب توست که به سمت نور شناور شوی؛ کتاب صوتی «موج‌سوار و حکیم» با تو از دریای پرتلاطم زندگی سخن می‌گوید. تو در این کتاب صوتی یاد می‌گیری که یک موج‌سوار عالی در زندگی کسی نیست که با ابهام و سردرگمی دست به گریبان نشود، بلکه کسی است که ابهامش را به سمت شفافیت سوق می‌دهد؛ پس برای آنکه بتوانی موج‌سوار قهار زندگی‌ات باشی، کتاب صوتی «موج‌سوار و حکیم» را گوش کن، چرا که شنیدن این کتاب تو را راهی آب‌ها می‌کند و پیشنهاد ما به تو این است که از سواری‌ات لذت ببری و رها باشی!

کتاب صوتی «موج‌سوار و حکیم» با صدای کاوه یانقی، اثری سرشار از حکمت است که نقشه راه زندگی است. این کتاب انگیزه‌بخش و الهام‌بخش مسیر زندگی‌ات می‌شود و ذهنیتت را به مثبت‌اندیشی هدایت می‌کند، پیش از آنکه خودت متوجه این تغییرات شوی. این کتاب ایمان و باور قلبی‌ات را به خودت و مسیری که طی می‌کنی افزایش می‌دهد و به تو یاد می‌دهد که چطور در میان تمامی چالش‌های زندگی مسلط و مستقل پیش بروی.


در مقدمه این کتاب آمده:

«تعداد زیادی از این چند میلیارد جمعیت جهان بر این باورند که باید از موج‌ها دوری کرد. امواج نشان‌دهنده تلاطم، خطر، قدرت و ناتوان کردن هستند. بیشتر افراد، در مناطق ساحلی، می‌خواهند از امواج دوری کنند تا سالم و خشک بمانند؛ اما موج‌سواران برای امواج زنده‌اند، به‌خصوص در مناطقی که موج‌ها انرژی خود را متمرکز ‌می‌کنند و با قدرت هر چه تمام، خط کرانه را می‌شکافند. به دلایلی خاص موج‌سواران این منطقه‌ها را «منطقه پرشدت و ضربه‌ای» می‌نامند، یعنی محلی که یک موج بالاترین نقطه خود می‌رسد و سپس با حداکثر انرژی به جلو می‌تازد.»

موج‌سوار افسانه‌ای جهان، شان تامسون، و شاعر و فیلسوف پرفروش بین‌المللی، نوئا بنشیا، در کنار یکدیگر اثری خلق کرده‌اند که در مسیر رسیدن به اهدافتان و داشتن زندگی‌ای عمیق‌تر، امید و ایمان و بینشی نو به شما ارائه دهند. در این اثر صوتی تجربه‌های الهام‌بخش شان تامسون در کنار تفسیر‌های معنوی بنشیا جهانی را به تصویر می‌کشند که به تقویت‌ روح شنونده کمک می‌کند و آن‌ها را به سمت و سویی نو هدایت می‌کند.

شان تامسون موج‌سوار حرفه‌ای اهل آفریقای جنوبی، قهرمان سابق مسابقات جهانی، فعال محیط زیست، بازیگر، نویسنده و تاجری مشهور است. این ورزشگار جزء ۱۰ موج‌سوار برتر قرن معرفی شده و توانسته در سال ۱۹۷۷ قهرمان موج‌سواری جهان شود. آثار او از پرفروش‌ترین‌های آمازون‌اند.

نئو بنشیا از محبوب‌ترین شاعران و فیلسوفان آمریکای شمالی است. تألیفات او به ۱۸ زبان ترجمه شده و در سراسر جهان به فروش می‌روند. انتخاب به‌عنوان نامزد دریافت جایزه‌ی پولیتزر از دیگر افتخارات اوست.

اگر از طرفداران کتاب‌های روانشناسی و خودسازی با رگه‌هایی از فلسفه هستید و نیم‌نگاهی هم به حرفه‌ موج‌سواری دارید، پیشنهاد ما به شما شنیدن کتاب موج‌سوار و حکیم، با صدای کاوه یانقی، است.


کاریسا مور، قهرمان پنج دوره مسابقات موج‌سواری و برنده مدال طلای المپیک، در وصف این کتاب می‌گوید:

«آگاهی و بینشی عالی برای موج‌سوار شدن بر امواج زندگی! اگر موج‌سوار هستی، این کتاب را بخوان. اگر موج‌سوار نیستی، باز هم این کتاب را بخوان.»


در قسمتی از کتاب صوتی «موج‌سوار و حکیم» می‌شنوید:

«شک ماده چسبنده‌ای است که می‌تواند به هر کسی بچسبد، اما نمی‌تواند تو را سر پا نگه دارد. در واقع به تو قول می‌دهد که نمی‌توانی خودت را سر پا کنی. ایمان همان اتصالی است که به زندگی داری. حالا می‌تواند ایمان به خدا باشد یا ایمان به نیرویی که خدا در تو نهادینه کرد است. ایمان یعنی باور داشته باشی که آن موج عالی در تقدیر زندگی تو وجود دارد و انتظارت را می‌کشد و هنوز آن بیرون است و همچنین درون تو.»


فهرست مطالب این کتاب از عبارت است از:

فصل اول: اضطراب و آرامش

فصل دوم: ناامیدی و امید

فصل سوم: شک و ایمان

فصل چهار: ابهام و شفافیت

فصل پنجم: گناه و بخشش

فصل ششم: انزوا و ارتباط

...

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
190.۰۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۲۱:۳۲
نویسندهشان تامسون
نویسنده دومنوئا بنشیا
مترجمالهه علوی
راویکاوه یانقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۰.۰۲ کیلوبایت
۰۳:۲۱:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی جالب بود.

5
(2)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
72,000
٪30
50,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موج‌سوار و حکیم
٪30
موج‌سوار و حکیم
راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی
نوین کتاب
5
(2)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
72,000
٪30
50,400
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر