0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مایندفولنس برای تندرستی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مایندفولنس برای تندرستی

راهنمایی عملی برای تسکین درد، کاهش استرس و بازیابی سلامت
ناشر:
میلکان
درباره مایندفولنس برای تندرستی

درد همیشه در شب بد‌تر است. چیزی در سکوت شب هست که درد و رنج را بیش‌‌تر می‌کند. حتی بعد از این‌که بیش‌‌ترین دوز قرص مسکن را خورده‌اید، درد خیلی زود با حالت انتقام‌جویانه‌ای برمی‌گردد. می‌خواهید کاری بکنید، هر کاری که درد ساکت شود؛ ولی هر تلاشی می‌کنید جواب نمی‌دهد. تکان‌خوردن درد دارد، تکان‌نخوردن هم درد دارد، بی‌اعتنایی به آن هم درد دارد، ولی تنها درد نیست که آزار‌‌‌دهنده است؛ ذهن‌تان هم شروع به رنج‌کشیدن از درد می‌کند. همان‌طور که ناامیدانه سعی می‌کنید راهی برای فرار از آن پیدا کنید، سؤال‌های تلخ و پر از کنایه شروع به خوردن روح‌تان می‌کند: «چه می‌شود اگر حالم خوب نشود؟ اگر بد‌‌تر شود، چه؟ نمی‌توانم با آن مبارزه کنم... خواهش می‌کنم... فقط می‌خواهم تمام شود!»

ما این کتاب را نوشتیم که به شما برای مقابله با درد، بیماری و استرس در چنین موقعیت‌هایی کمک کنیم. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه رنج خود را به‌تدریج کاهش دهید و دوباره به‌طور کامل از زندگی لذت ببرید. ممکن است رنج شما کاملاً از بین نرود؛ ولی اطمینان خواهید یافت که دیگر زندگی‌تان را تحت تسلط قرار نخواهد داد. پی خواهید برد که حتی وقتی بیماری و درد گریزناپذیر است، می‌توانید در صلح و آرامش باشید و از زندگی خود کاملاً لذت ببرید.

ما به واقعیت این امر واقفیم؛ زیرا هم خود صدمات شدیدی را در زندگی ادراک کرده‌ایم و هم از روش کهنی از مراقبه به‌نام مایندفولنس استفاده کرده‌ایم. پزشکان و دانشمندان در دانشگاه‌های معتبر سرتاسر دنیا کارایی شیوه‌های موجود در این کتاب را تأیید کرده‌اند. درواقع مایندفولنس آن‌قدر مؤثر است که اکنون پزشکان و کلینیک‌های تخصصی درد بسیاری از بیماران خود را به مراکز تمرین‌های تنفسی ما در منچستر و نیز دوره‌هایی که مدرسان ما در سرتاسر دنیا برگزار می‌کنند ارجاع می‌دهند.

این کتاب تمرین‌های ساده‌ای را شامل می‌شود که با به‌کارگیری آن‌ها در زندگی روزمره‌تان می‌توانید به‌طور عمده‌ای استرس، درد و رنج خود را کاهش دهید. این تمرین‌ها براساس شیوه‌ی مدیریت درد برپایه‌ی مایندفولنس طراحی شده است که ریشه در کار پیشگامانه و الهام‌بخش دکتر جان کابات زین در مرکز پزشکی دانشگاه ماساچوست در امریکا دارد. ویدیامالا برچ، یکی از نویسندگان این کتاب، برنامه‌ی مدیریت درد برپایه‌ی مایندفولنس را با هدف مقابله با تأثیرات ناشی از دو تصادف جدی در زندگی‌اش طرح‌‌‌ریزی کرده است. درواقع این روش برای کاهش دردهای جسمانی طراحی شد؛ ولی پژوهش‌های علمی بعدی ثابت کرد که این برنامه برای کاهش استرس نیز کاربرد دارد.

-از متن کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهویدیامالا برچ
نویسنده دومدنی پنمن
مترجماورمزد اولیایی
مترجم دومسولماز روشن‌مهر
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mindfulness for Health
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
190,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۶۱ کیلوبایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مایندفولنس برای تندرستی
٪50
مایندفولنس برای تندرستی
راهنمایی عملی برای تسکین درد، کاهش استرس و بازیابی سلامت
میلکان
0
(بدون نظر)
65,000
٪50
32,500
تومان