0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باج‌گیری عاطفی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باج‌گیری عاطفی

درباره باج‌گیری عاطفی

کتاب دربارۀ تسلط بر دیگران به روش باج گیری عاطفی است که در آن اطاعت و تسلیم وجود دارد. اطرافیان نزدیک ما مثل والدین، همسر، رئیس، همکار، دوست یا شریک عاطفی با وجود علاقه‌ای که به ما دارند ممکن است از باج‌گیری عاطفی برای رسیدن به خواسته‌هایشان استفاده کنند و ما هم دچار این تلۀ رفتاری بشویم.

نویسنده معتقد است؛ باج‌گیران عاطفی می‌دانند که رابطۀ ما با آن‌ها برایمان تا چه اندازه اهمیت دارد و می‌‌دانند که در این زمینه بسیار آسیب‌پذیر هستیم و از همین ماجرا سود می‌برند و به هدفشان می‌رسند؛ که استثمار دیگری و به کرسی نشاندن حرف خودشان است.


در بخشی از کتاب صوتی «باج گیری عاطفی» می‌شنویم:

سال‌ها پیش من در دهکده‌ای ساحلی زندگی می‌کردم که در آن سالی چند بار مِه در اواخر روز ظاهر می‌شد و تمام شب هم دوام داشت. شبی که داشتم از سر کار به خانه برمی‌گشتم مِه بسیار غلیظی همه جا را پوشانده بود و من به سختی رانندگی می‌کردم. با رسیدن به خیابان خودمان و دیدن ورودی خانه‌مان بسیار خوشحال شدم، اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانستم دربازکن خودکار را به کار بیندازم. وقتی پیاده شدم تا دستگاه را امتحان کنم، تازه فهمیدم که جلوی گاراژ همسایه‌مان ایستاده‌ام. من نفهمیده بودم چه کار می‌کنم، تا زمانی که این کار را انجام داده بودم.

تجربۀ آن شب من به مثابۀ سفری در مِه باج‌گیری عاطفی است. حتی اگر قدرت تشخیص مان خوب باشد، مِهی که باج گیری عاطفی می‌آفریند، بُعد تازه‌ای را ظاهر می‌سازد که قدرت تشخیص جهت را از ما می‌گیرد، حتی زمانی که در میان آشناترین موقعیت‌ها و روابط هستیم.


«باج گیری عاطفی» نوشتۀ دکتر سوزان فوروارد و ترجمۀ منیژه شیخ جوادی (بهزاد) را نشر پیکان به چاپ رسانده و با صدای اعظم حبیبی و شایان الهی مجد و تدوین صوتی سمیه نازنینی به همت نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
708.۲۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۲:۳۵:۱۳
نویسندهسوزان فوروارد
مترجممنیژه شیخ جوادی (بهزاد)
راویاعظم حبیبی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۰۸.۲۳ کیلوبایت
۱۲:۳۵:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
85,000
٪50
42,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باج‌گیری عاطفی
٪50
باج‌گیری عاطفی
سوزان فوروارد
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
85,000
٪50
42,500
تومان