0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه هری پاتر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مجموعه هری پاتر

(مجموعه کامل ۸ جلدی)
نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره مجموعه هری پاتر

هری پاتر کیست؟

هری پاتر، شخصیت اصلی داستان، پسر نوجوان یازده ساله‌ای است که در ابتدای داستان در کمد زیر پله خانه دورسلی‌ها زندگی می‌کند، خانواده‌ای که شامل خاله، شوهرخاله و پسرخاله‌ی هم سن و سال چاق و منفورش است. علیرغم تلاش دورسلی‌ها برای پنهان کردن هویت اصلی خانواده پاتر و استعدادهای جادوگری‌شان، بالاخره هری به دنیای جالب و پر از هیجان جادوگری، از جمله هاگوارتز، مدرسه جادوگری، راه پیدا می‌کند و در آنجا با دو دوست صمیمی خود، رون و هرمیون، آشنا می‌شود و دوران پر فراز و نشیبی را با چالش‌های فراوان سپری می‌کند؛ چالش‌هایی از جمله رویارویی با لرد ولدمورت که حتی بردن نامش بر اندام‌ها لرزه می‌اندازد. ولدمورت، جادوگر منحوس و پلیدی که افراد زیادی را به قتل رسانده، نتوانسته هری را در سن خردسالی از پا درآورد و تنها زخم صاعقه مانندی را بر روی پیشانی‌اش برجای گذاشته است. چنین است که هری پاتر به "پسری که زنده ماند" معروف شده است.


جی.کی.رولینگ

جوآن رولینگ، ملقب به جی.کی.رولینگ، نویسنده زن بریتانیایی این کتاب، توسط مجله تایم در سال ۲۰۰۷، بعد از ولادیمیر پوتین، به عنوان تأثیرگذارترین فرد سال انتخاب شد. او مدعی است ایده‌ی هری پاتر زمانی به ذهنش خطور کرده‌است که در ایستگاه قطار منتظر ایستاده بوده. نقطه قوت این اثر که آن را جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان کرده این است که به مخاطبان خود(چه نوجوان و چه بزرگسال) دنیای بسیار جذاب دیگر ولی «پنهان» را معرفی می‌کند که ممکن است هر کسی به آن تعلق داشته باشد.


هری پاتر را بخوانیم، ببینیم و بشنویم!

با وجود جذابیت فراوان و پرطرفدار بودن فیلم‌های هری پاتر که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده است، متوجه تفاوت‌هایی با متن کتاب می‌شویم. این تفاوت‌ها شامل حذف بعضی جزئیات و شخصیت‌ها و حتی بعضی ماجراها است که باعث شده اکثر طرفداران این مجموعه، داستان مکتوب را نسبت به فیلم‌های ساخته شده کامل‌تر، دقیق‌تر و جذاب‌تر بدانند. بنابراین با شنیدن مجموعه کتاب‌های صوتی هری پاتر علاوه بر اینکه از جزئیات باخبر خواهید شد بلکه می‌توانید با اجرای شنیدنی و نمایشی آرمان سلطان زاده همراه با افکت‌های صوتی و موسیقی، بیشتر درگیر غم‌ها و شادی‌ها و هیجانات شوید و و از داستان لذت بیشتر ببرید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
8.۹۲ مگابایت
مدت زمان
۱۰۷:۱۴:۳۲
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمسعید کبریایی
راوی جمعی از گویندگان
راوی دومآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
42 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸.۹۲ مگابایت
۱۰۷:۱۴:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نمیدونم چرا در متن کتاب دست بردین و یه داستان دیگه ساختین متاسفم این همه زحمت کشیدید و ما هزینه کردیم که یه داستان خوب رو مثل کتابش گوش کنیم ولی شما کتاب رو سانسور کردین و خانم اسلامیه خودشون با اون ترجمه اولیه عالی این کتاب رو ترجمه کرده بودن ولی الان ویراستاری یه داستان من دراوردی رو دارن انجام میدن حیف پولی که دادم به این کتاب صوتی هرمانی گرنجر رو میفرستادین اسلاترین تا یه وقت مشکلی پیش نیاد حتما آخر داستان ازدواج هری رو هم سانسور میکنین

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

یک کتاب عالی و بی نظیر با یک اجرای تکرار نشدنی با صدای استاد آرمان سلطان زاده عزیزم که بی نظیر اجرا می‌کنه واقعا یک اثر جاودانه و شاهکار خلق شده دست تک تک کسایی که توی خلق این اثر شرکت داشتند درد نکنه دمتون گرم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3

هری پاتر و فرزند نفرین شده خوانش خوبی نداشت صدا بخصوص هاگرید خیلی تصنعی بود

5

کاش میشد ما که همه کتاب رو داریم ولی تک تک با این عوض کنیم

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

عالی و شگفت انگیز، واقعا ارزشش رو داره

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

عالیه

4.8
(10)
اجرای روان 🎙️ (4)
1,510,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه هری پاتر
مجموعه هری پاتر
(مجموعه کامل ۸ جلدی)
آوانامه
4.8
(10)
اجرای روان 🎙️ (4)
1,510,000
تومان