0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استراتژی خوب، استراتژی بد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی استراتژی خوب، استراتژی بد

(خلاصه کتاب)
درباره استراتژی خوب، استراتژی بد

خلاصه‌ی برترین کتاب‌های دنیا

جهان حاضر و سبک‌های زندگی امروزی، فرصت کتاب‌خوانی بسیاری از افراد را محدود کرده. اما عشق به کتاب‌ها و احساس نیاز به مطالعه، چیزی نیست که مشغله‌های زیاد و فراغت‌های کم بتوانند از ذهن و دل ما پاک کنند. تعداد کتاب‌هایی که باید بخوانیم یا دوست داریم آن‌ها را مطالعه کنیم، آن‌قدر زیاد است که می‌توان گفت یک زندگی مجزا مختص خواندن و گوش کردن می‌طلبد. یکی از راه‌حل‌های گریز از این شرایط و ماندن روی ریل مطالعه، کتاب‌های خلاصه است. خواندن یا شنیدن این‌دست کتاب‌ها چند فایده دارد. اول آن‌که زمان کمی از ما می‌گیرد و حتی می‌شود برخی از زمان‌های مُرده را با آن‌ها مفید گذراند. دوم این‌که در خلاصه‌ کردن کتاب‌ها کوشیده می‌شود که هیچ نکته‌ی مهم یا مطلبی اساسی از کتاب اصلی جا نماند. به این صورت، مخاطب شِمایی کلی از کتاب به دست می‌آورد که گاه برایش کفایت می‌کند و گاه او را به مطالعه‌ی نسخه‌ی کتاب وامی‌دارد. فایده‌ی سوم این کتاب‌ها این است که مخاطب دیگر می‌داند با چه اثری مواجه است و خلاصه‌ی کتاب‌ها می‌تواند او را در انتخاب آن‌که نسخه‌ی کامل کدام کتاب را مطالعه کند، یاری دهد. نشر صوتی آوانامه بر آن است تا با تولید نسخه‌ی صوتی خلاصه‌ی مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌ها، به مخاطبانش کمک کند وقت‌های کوتاه خود را با مطالعه سپری کنند.


درباره‌ی نویسنده

ریچارد روملت یکی از بزرگ‌ترین استادان آمریکایی به‌شمار می‌رود که در سال ۱۹۴۲ به دنیا آمده است. او در گذشته به عنوان استاد در دانشگاه هاروارد تدریس می‌کرد و بعدها به دانشکده‌ی تجارت دانشگاه کالیفرنیا منتقل شد. این نویسنده‌ی باتجربه، یکی از بنیان‌گذاران انجمن مدیریت استراتژیک است و از سال ۱۹۹۵ به مدت سه سال، مدیریت این انجمن را برعهده داشته است.


استراتژی واقعا چیست؟

امروزه سازمان‌های ایرانی نسبت به گذشته هر چه بیشتر تشنه‌ی استراتژی هستند. استراتژی‌ای که واقعا راهگشای چالش‌های آن‌ها باشد. اما متاسفانه هر روز بیش از پیش شاهد استراتژی بد هستیم. صرفا بلندپرواز بودن را نمی‌توان استراتژی به حساب آورد. استراتژی خوب، کاری بیشتر از حرکت کردن به سوی یک هدف یا چشم‌انداز است. استراتژی خوب، به چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه‌ایم، صادقانه اعتراف کرده و برای غلبه بر آنها رویکردی ارائه می‌کند. ریچارد روملت که یکی از سرشناس‌ترین افراد در حوزه‌ استراتژی‌های کسب‌وکار است در کتاب «استراتژی خوب استراتژی بد» به ما می‌آموزد که استراتژی واقعا چیست و برای این که بتوانیم یک استراتژی خوب تدوین کنیم چه کاری باید انجام دهیم؟


کتاب صوتی استراتژی خوب استراتژی بد

مینی‌بوک صوتی «استراتژی خوب استراتژی بد» اثر «ریچارد روملت» جدیدترین اثر از مجموعه‌ی «خلاصه‌ی برترین کتاب‌های دنیا» است که طی همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر مات» تولید و منتشر شده است. ترجمه‌ی اثر بر عهده‌ی «نسترن خدیو» بوده و خوانش آن را «ایمان رئیسی» انجام داده است. پیش از این نسخه‌ی صوتی مینی‌بوک‌های «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «هنر ظریف بی‌خیالی»، «کفش‌باز»، «قدرت محتوا»، «سقلمه»، «قانون ۵ ثانیه»، «باشگاه پنج صبحی‌ها»، «ثروتمندترین مرد بابِل»، «همه‌چیز به فنا رفته»، «کار عمیق» و «اثر مرکب» از این مجموعه تولید شده‌اند و در آینده‌ی نزدیک، آوانامه کتاب‌های بیشتری از این مجموعه را صوتی خواهد کرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
65.۱۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۰۹:۲۲
نویسندهریچارد روملت
مترجمنسترن خدیو
راویایمان رئیسی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵.۱۱ کیلوبایت
۰۱:۰۹:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استراتژی خوب، استراتژی بد
استراتژی خوب، استراتژی بد
(خلاصه کتاب)
آوانامه
5
(1)
30,000
تومان