0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
والکری ها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی والکری ها

درباره والکری ها

پائولو کوئلیو این بار شخصیت اصلی کتاب خود شده است و به توصیه استادش به دنبال فرشته‌اش می‌رود. در پی جست‌وجوی فرشته‌اش والکری‌ها را می‌بیند. تاکنون نام والکری‌ها به گوشتان خورده است؟ اگر با اسطوره‌های اسکاندیناوی آشنا باشید، این زنان زیبا و جنگجو را هم می‌شناسید. طبق این افسانه‌ها، والکری‌ها زنان جنگجویانی نامرئی هستند که برای خدای خدایان، اودین، می‌جنگند و مبارزه می‌کنند. پائولو کوئلیو، نویسنده مطرح برزیلی، در کتاب صوتی «والکری‌ها» از دیدارش با این زنان می‌گوید. این کتاب صوتی را با صدای حمید محمدی بشنوید.

«هرکس چیزی را می‌کشد که عاشقش است.» این جمله دلیل اصلی نوشته شدن کتاب «والکری‌ها» است. این همان جمله‌ای است که پائولو کوئلیو را تحت تاثیر قرار داد تا قلم به دست بگیرد و این کتاب را بنویسد. پائولو با همسرش راه می‌افتد و به سفری می‌رود که حتی ممکن است جانش را تهدید کند. در این سفر پسر جوانی را می‌بیند که در جادو استاد است و کوئلیو را ترغیب می‌کند تا با والکری‌ها دیدار کند؛ زنانی که در دل بیابان امیدِ باز شدن دروازه‌های بهشت را موعظه می‌کنند، زنانی که زندگی پائولو کوئلیو را دگرگون می‌کنند. نویسنده در این کتاب با جزئیات وقایع را شرح می‌دهد و درباره روابط شخصی‌ و نقطه‌ضعف‌هایش می‌گوید. کتابی که روایت‌گر شک و ترس مردی است که با خودش حرف می‌زند و سؤالات جالبی را مطرح می‌کند. این کتاب فرصتی است برای آنکه از واقعیت دنیای امروز فاصله بگیریم و بتوانیم در دنیایی متفاوت سفر کنیم و روی دیگر زندگی را ببینیم. کتاب «والکری‌ها» در کنار روایت‌گری جذاب و عرفانی‌اش، پر از تصاویر و صحنه‌های جالب است که تا مدت‌ها در خاطراتان می‌ماند. در این کتاب رابطه کریس و پائولو را می‌بینید که شما را به این باور می‌رسید که انسان هرچه را دوست دارد، نابود می‌کند و این سوال برایتان پررنگ می‌شود که چرا ما چیزهایی را که دوست داریم، نابود می‌کنیم؟ چطور می‌توانیم یاد بگیریم که گذشته را رها کنیم و آینده‌یمان را بسازیم؟ باید از کجا و چطور شروع کنیم؟


در بخشی از کتاب صوتی «والکری‌ها» با صدای حمید محمدی می‌شنویم:

«هر کاری می‌کنم، منتهی به این شده که چیزی را که دوست دارم از بین ببرم. به چشم خودم دیده‌ام که رویاهایم درست وقتی که خیال می‌کنم بهشان رسیده‌ام از هم می‌پاشد. همیشه خیال می‌کردم زندگی است دیگر، کاری‌‌اش نمی‌شود کرد. چه زندگی من و چه زندگی بقیه.»

این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. داستان کتاب از زبان سوم‌شخص نوشته شده است و داستان سفر ۴۰ روزه پائولو کوئلیو در صحرای موهاوی است. خود او درباره این کتاب می‌گوید: «نوشتن آن برایم دشوار بود، چون به مسائلی می‌پردازد که پذیرش آن‌ها چندان ساده نیست. و همچنین مجبور شدم وارد جزئیاتی از زندگی شخصی و زناشویی‌ام شوم. مثل هر انسانی، نشان دادن ضعف‌ها و لغزش‌هایم در زندگی خصوصی‌ام آسان نبود. وقایع نقل‌شده در این کتاب، بین پنج سپتامبر و هفده اکتبر ۱۹۸۸ اتفاق افتاده است. ترتیب برخی از وقایع جابه‌جا شده است، و در دو مورد از تخیلم استفاده کرده‌ام، فقط به این منظور که خواننده موضوع را بهتر درک کند، اما تمام اساس داستان حقیقت دارد. نامه نقل‌شده در پسگفتار کتاب در بایگانی اسناد و مدارک ریودوژانیرو ثبت شده است.»

کتاب صوتی و متفاوتِ «والکری‌ها» را می‌توانید با صدای زیبای حمید محمدی بشنوید و روی دیگر سکه زندگی را ببینید. این کتاب مناسب همه کسانی است که راه خودشناسی را از سر گرفته‌اند برای ترسیم دنیایی که برای خود می‌خواهند تلاش می‌کنند؛ داستانی گیرا که شما را در زندگی‌تان چندین قدم جلو می‌اندازد.

در پایان، پائولو کوئلیو به شنوندگان این کتاب صوتی خاطرنشان می‌کند که:

«سالکان راستین می‌دانند فارغ از تمام خطاها و نقص‌های ما، راه معنوی نیرومندتر است. خدا عشق است و سخاوت و آمرزش؛ اگر به این باور داشته باشیم، هرگز اجازه نمی‌دهیم ضعف‌هایمان ما را فلج کند.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
343.۰۴ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۱۹:۲۸
نویسندهپائولو کوئلیو
مترجمایلیا حریری
راویحمید محمدی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۳.۰۴ کیلوبایت
۰۵:۱۹:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
اجرای روان 🎙️

چند باری کتابش رو برداشتم و شروع کردم به خواندن ولی جذبم نمیکرد و تصمیم گرفتم نسخه صوتی رو بشنوم و کامل شنیدم. اجرا و خیلی خوب، روان و عالی بود و لذت بردم. . فقط اسم صحرا موجاوی نیست که اون هم اشتباه ترجمه هست، موهاوی درست هست(Mojave).

5
اجرای روان 🎙️

صدای آقای حمید محمدی یکی از صداهای بسیار زیبا و روایتگری ایشان بسیار هنرمندانه ست. من مخصوصاً از نمایش رادیویی «لنگ ظهر» خیلی به اجرای ایشان علاقمند شدم.

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

موضوع کتاب بسیار جذاب و در زندگی خودم آشنا بود و لبریز از نشانه های قابل توجه ،تاثیر طولانی مدتی در ذهنم و طولانی تر در افکارم گذاشت . متشکرم فیدیبو جاری در نور❤️

5

من خریدکردم خالی بودپولموخوردن

نمایش 1 نقد دیگر
4.9
(7)
اجرای روان 🎙️ (2)
68,000
٪30
47,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
والکری ها
٪30
والکری ها
پائولو کوئلیو
نوین کتاب
4.9
(7)
اجرای روان 🎙️ (2)
68,000
٪30
47,600
تومان