0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تغییرآفرین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تغییرآفرین

چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
نویسنده:
جونا برگر
درباره تغییرآفرین

همه می‌خواهند چیزی را تغییر دهند: فروشندگان می‌خواهند نظر مشتریان خود و بازاریابان می‌خواهند تصمیمات مربوط به خرید را تغییر دهند؛ کارمندان می‌خواهند دیدگاه رئیس و رهبران می‌خواهند سازمان‌ها را تغییر دهند؛ والدین می‌خواهند رفتار فرزندان خود را تغییر دهند؛ استارتاپ‌ها می‌خواهند صنایع را تغییر دهند و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌خواهند دنیا را تغییر دهند.

این کتاب هدفی ساده دارد: خواهید آموخت چرا مردم و سازمان‌ها تغییر می‌کنند و چگونه می‌توانید این روند را تسریع کنید.

کتاب تغییر آفرین برای هرکسی در نظر گرفته شده که مایل است تغییر ایجاد کند. این کتاب روشی قدرتمند برای تفکر است و طیف وسیعی از تکنیک‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانند به نتایجی خارق‌العاده بینجامند.

خواه تلاش شما این باشد که شخصی را تغییر دهید و سازمانی را متحول کنید، خواه برای تغییر شیوۀ کسب‌وکار یک صنعت تلاش کنید، این کتاب به شما می‌آموزد چگونه تغییرآفرین باشید.

تغییرآفرینان به جای اینکه بپرسند چه عاملی ممکن است شخصی را مجاب به تغییر کند، پرسشی اساسی تر از خود می‌پرسند: چرا آن شخص تاکنون تغییر نکرده است؟ چه عواملی مانع او شده است؟

جونا برگر در این کتاب ایدۀ رفع موانع برای تغییر فردی و سازمانی و اجتماعی را شرح می‌دهد. در حین خواندن کتاب خواهید دید که تغییرآفرینان چگونه این ایده‌ها را برای طیف وسیعی از موقعیت‌های مختلف به کار می‌برند، رهبران چگونه فرهنگ سازمانی را دگرگون می‌کنند و فعالان اجتماعی چگونه جنبش‌های اجتماعی را برمی‌انگیزند، فروشندگان چگونه قرارداد را نهایی می‌کنند و کارمندان چگونه حمایت تیم مدیریت از ایده‌های جدید را به دست می‌آورند، مشاوران سوءمصرفِ مواد چگونه معتادان را متوجه مشکلشان می‌کنند و رأی‌جمع‌کن‌های سیاسی، چگونه اعتقادات سیاسی عمیقاً ریشه‌دار را تغییر می‌دهند.

در کتاب تغییر آفرین هم درمورد تغییر نظرات صحبت خواهد شد، هم دربارۀ تغییر رفتار.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
419.۸۰ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۲۷:۴۷
نویسندهجونا برگر
مترجمامیر بیرانوند
راوی علی اصغر قره خانی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۹.۸۰ کیلوبایت
۰۷:۲۷:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
79,000
٪50
39,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تغییرآفرین
٪50
تغییرآفرین
چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم
نشر نوین
0
(بدون نظر)
79,000
٪50
39,500
تومان