0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اراده آهنین
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اراده آهنین

شخصیت هر فرد، همان تجسم کامل اراده اوست
درباره اراده آهنین
بعنوان یک قانون باید گفت که همه کسانی که کارهای بزرگی در دنیا انجام داده‌اند، افرادی بی باک، پر‌حرارت، پافشار، سرسخت، و متکی به خود و خودباور بوده‌اند. آنها شجاعت حرکت خارج از حیطه تکرار و روند عادی جمعیت را داشته‌اند و همچنین شجاعت انجام عملی اصیل را داشته‌اند. آنها از اینکه ژنرال باشند نترسیده‌اند. در دنیای شلوغ و پر ازدحام و عصر رقابتی حاضر، واقعا جای زیادی برای جوانان کمرو، محجوب و خجالتی، مردد و دودل وجود ندارد. کسی که در عصر حاضر می‌خواهد موفق باشد و موفقیتی بدست آورد نه تنها می‌بایست شهامت داشته باشد، بلکه باید شجاعت شکار فرصت‌ها را داشته باشد. کسی که همواره منتظر شرایط اطمینان بخشی است هرگز برنده نخواهد بود. افزایش استفاده و ایجاد نظم در قدرت اراده‌، همان لحظه برترِ تعالی فرد به سوی موفقیت است. قدرت اراده بخشی از قدرت خدایی است، بخشی که قدرت آفرینش و خلق دارد. ما از فرمان خدایی صحبت می‌کنیم که از نور ساخته شده است. تمام دستاوردهای تاریخ بشری حاصل انتخابها، تصمیمات، و آفرینشهای نیروی اراده انسان بوده است. کتاب اراده آهنین از تالیفات دکتر اوریسون سوئت ماردن،کتابی است فاخر در زمینه اوج قدرت اراده و سبک نگارش این نویسنده بزرگ نیز به نحوی است که در هنگام مطالعه برخی از صفحات کتاب، برای لمس بهتر مطالب، آن را خواهید بست تا عمق گفتار وی را به طور دقیق درک کنید و شاید ساعت‌ها در مورد برخی از جملات آن تفکر خواهید نمود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
102.۶۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۲:۰۲
نویسنده اوریسون سوئت ماردن
مترجم عزت اله شبانی
راوی علی اصغر قره خانی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۲.۶۱ مگابایت
۰۱:۵۲:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
5 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

با تشکر از ارائه کتاب. راوی عالی میباشد و صدا و لحن گفتار امتیاز مثبت دارد. اما خود کتاب، فقط مثال‌هایی از انسان‌هایی بوده که در حین سختی با اراده پولادین خود به موفقیت رسیده اند. اما دلیل انتخاب کتاب چیزی فراتر از مثال ها بود. راهکارها، تکنیک ها، مهارت ها برای ایجاد اراده های پولادین هدف تهیه کتاب بوده است.

2

فکر میکردم (با توجه به نمونه) محور سخن چیز دیگه‌ای باشه ولی ۷۰٪ مطلب، معرفی بزرگانی بودش که در مقابل تنگ دستی و فقر شکیبایی ورزیدن ..! بقیه ش هم جملات ثقیل ادبی و شعارگونه و نامفهوم بود ...! به هر حال ... شاد باشید !

4

این کتاب با ذکر احوالات بزرگان جهت ایجاد انگیزه در افراد موثر می باشد ولیکن راهکاری عملی در دستیابی به قدرت اراده ارائه نمی نماید

4

ممنون بسیار زیبا و مفید بود . لطفا کتابهای صوتی بیشتری رو تهیه بفرمایید .

5

فوق العاده بود عالیییییی

5

فوق العاده عالی و کاربردی.

4

نسبتاً خوب بود

4

خوب

5

عالی بود

4

گ.۴

3.8
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
37,000
٪50
18,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اراده آهنین
٪50
اراده آهنین
شخصیت هر فرد، همان تجسم کامل اراده اوست
شادن پژواک
3.8
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
37,000
٪50
18,500
تومان