0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر غرقه گی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر غرقه گی

چگونه در کارمان غرق شویم، تمرکزمان را حفظ کرده و بهره‌وری و عملکردمان را بهتر کنیم
درباره هنر غرقه گی

غرقه‌گی حالتی است که در آن مردم آن‌قدر درگیر فعالیتی هستند که به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری به اندازه کاری که غرق در آن هستند، مهم نیست. تجربه جاری به‌قدری برایشان لذت‌بخش است که حتی با هزینه‌های گزاف حاضرند آن را به‌خاطر خودش انجام دهند.

وقتی در هر کاری که انجام می‌دهید غرق می‌شوید، چیزهای دیگر محو می‌شوند. تمام توجه‌تان صرف انجام همان کار می‌شود و به صورت فوق‌العاده‌ای متمرکز می‌شوید. این مفهوم به تازگی وارد روانشناسی شده است و هزاران پژوهش درباره آن انجام گرفته است. اگر خواهان رسیدن به این حالت هستید، این کتاب دیمون زهاریادس را دنبال کنید.


بخشی از کتاب هنر غرقه‌گی

این کتاب یک هدف اصلی دارد: یاد دادن به شما جهت رسیدن به حالت غرقه‌گی در هر زمانی‌که بخواهید. دو راه برای دستیابی به این هدف وجود دارد. یک راه این است که مفاهیم روان‌شناختی در زیربنای حالت غرقه‌گی را بررسی کنیم. این رویکرد شامل بررسی نحوه عملکرد مغز و شکل دادن به چارچوبی نظری است که از روش‌های پیشنهادی ما برای تجربه حالت غرقه‌گی پشتیبانی می‌کنند. راه دوم تمرکز بر جنبه‌های عملی حالت غرقه‌گی است که شامل بررسی نحوه عملکرد آن در دنیای واقعی و بررسی گام‌های مورد نیاز برای دستیابی به آن است.

من به‌شدت طرفدار راه دوم هستم. اگر رویکرد اول را ترجیح می‌دهید، روان‌شناس میهایی چیکسنت میهایی (پدر روان‌شناسی غرقه‌گی) چندین کتاب بسیار دقیق در این زمینه نوشته است. متوجه خواهید شد که کتاب حاضر کتابی کوتاه است. چراکه این‌طور طراحی شده است. هر بخش به گونه‌ای نوشته شده که فوراً قابل اجرا باشد. هیچ اتلاف‌ وقتی در کار نیست. این کتاب از نوع کتاب‌های خودسازی است که خودم از خواندن آن‌ها لذت می‌برم و امیدوارم برای شما هم همین‌طور باشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
234.۶۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۱۰:۲۰
نویسندهدیمون زاهاریادس
مترجمسمیرا آزادپیما
مترجم دومسیمین علمی
راویکیوان فهیمی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۴.۶۸ کیلوبایت
۰۴:۱۰:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر غرقه گی
٪50
هنر غرقه گی
چگونه در کارمان غرق شویم، تمرکزمان را حفظ کرده و بهره‌وری و عملکردمان را بهتر کنیم
اندیشه آگاه
0
(بدون نظر)
44,900
٪50
22,450
تومان