0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انگیزه
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انگیزه

ناشر:
ماه آوا
درباره انگیزه

کتاب انگیزه نوشته‌ی دانیل پینک است که با عنوان انگلیسی Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us در زمینه روانشناسی موفقیت و انگیزه قرار می‌گیرد. نشریه کسب و کار هاروارد، نام دانیل پینک را در سال ۲۰۱۱ در فهرست پنجاه متفکر مدیریت جهان اعلام کرد. انگیزه اثر برجسته پینک یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده و به خوانندگان روش‌های جدید و نوین تفکر درباره انگیزه را ارائه می‌دهد.

پینک می‌گوید که اغلب مردم بر این باورند که بهترین راه برای ایجاد انگیزه، پاداش‌هایی مثل پول است؛ اما او توضیح می‌دهد که این تفکر کاملا اشتباه است. او در این کتاب ادعا می‌کند که راز کارایی بالا و رضایت در کار، مدرسه و خانه، نیاز عمیق بشر به کارگردانی زندگی خود، یادگیری و ایجاد عادت‌های جدید و انجام دادن آن‌هاست، آن هم توسط خودمان و جهان خودمان. کتاب انگیزه شما را به تفکر وامی‌دارد و این انگیزه را درون شما ایجاد می‌کند تا آستین بالا بزنید و به آنچه تا دیروز نسبت به آن سست بودید عمل کنید.

پینک با بهره‌گیری از چهار دهه تحقیق علمی در مورد انگیزه انسانی و تکیه بر یافته‌های علمی، استدلال‌ها و دلایلی را برای تجدیدنظر درباره‌ی انگیزه ارائه می‌دهد. او در این کتاب ابزارهای لازم را معرفی می‌کند تا به‌وسیله‌ی آن‌ها بتوان زندگی خود را زیر و رو کرد. پینک عدم تطابق بین آنچه که علم نامیده می‌شود و آنچه تجارت انجام می‌دهد - و اینکه چگونه این جنبه‌ها زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، موضوعات مختلفی را مطرح می‌کند. او سه عنصر انگیزه‌ی واقعی – یعنی، استقلال عمل، تبحر و آرمان را مورد بررسی قرار می‌دهد و تکنیک‌های هوشمندانه و غافلگیرکننده‌ای را برای عملی کردن این موارد، در یک کتاب بی‌نظیر ارائه می‌دهد. مواردی که نحوه تفکر و تغییر نحوه زندگی ما را تغییر می‌دهد.

کتاب انگیزه نه تنها برای افراد که برای سازمان‌ها و کارآفرینان کتاب مهمی محسوب می‌شود. چرا که افراد به ویژه مدیران با خواندن آن یاد می‌گیرند که انگیزه درونی کارکنان خود را جدی بگیرند. مجله پابلیشرز ویکلی درباره این کتاب نوشته است: «تحلیل پینک و الگوی جدید او درباره‌ی انگیزه بصیرت فوق‌العاده‌ای است که به عمق فطرت ما راه می‌برد».

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
535.۲۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۲۸:۳۶
نویسنده دانیل اچ پینک
مترجممرجان فرجی
راوی امیر فرحان نیا
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳۵.۲۵ کیلوبایت
۰۹:۲۸:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
101,400
٪30
70,980
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انگیزه
٪30
انگیزه
دانیل اچ پینک
ماه آوا
0
(بدون نظر)
101,400
٪30
70,980
تومان