0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از عشق گفتن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب از عشق گفتن

عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها
نویسنده:
ناتاشا لان
ناشر:
میلکان
درباره از عشق گفتن

فکر می‌کردم آن‌چه در تمنایش هستم عشق است، اما اشتباه می‌کردم. من مسحور ایده‌ی عشق بودم؛ نه حقیقت آن. در تمام آن سال‌ها و همه‌ی آن شب‌ها از خودم می‌پرسیدم: «چه زمانی عشق را خواهم یافت؟» هرگز لحظه‌ای مکث نمی‌کردم تا از خودم بپرسم این عشق دقیقاً چیست. آیا بیش‌ترِ ما به معنای واقعی عشق می‌اندیشیم؟ ما در مورد عشق در مدرسه چیزی نمی‌آموزیم، درباره‌اش تحقیق نمی‌کنیم، آن‌را آزمایش نمی‌کنیم یا سالی یک‌ بار اندیشه‌های‌مان را در مورد عشق مرور نمی‌کنیم. مدام ما را تشویق می‌کنند درباره‌ی اقتصاد و دستور زبان و جغرافی مطالعه کنیم، اما کسی به ما نمی‌گوید در مورد عشق مطالعه کن. به نظرم عجیب است که چطور انتظار زیادی از عشق داریم و درعین‎‌حال زمان بسیار کمی را به فهم آن اختصاص می‌دهیم. درست مثل این است که بخواهیم به دل دریا شیرجه بزنیم، اما علاقه‌ای به یادگیری شنا نداشته باشیم.

ـ از متن کتاب ـ

ازعشق‌گفتن مجموعه‌ای ارزشمند از بیست‎‌وپنج گفت‎‌وگوی صمیمی با برخی اندیشمندان امروز جهان است. ناتاشا لان، روزنامه‌نگار بریتانیایی، طی چندین سال این مصاحبه‌ها را انجام داده و گلچینی از آن‌ها را در این کتاب به چاپ رسانده است. آلن دو باتنِ فیلسوف درباره‌ی «روان‌شناسی تنهایی» صحبت می‌کند، فیلیپا پریِ روان‌کاو از عشقی می‌گوید که «به‎‌مرور زمان» ساخته می‌شود و رکسان گیْ نویسنده‌ی مشهور «تعریف نوینی از عشق» ارائه می‌دهد. استر پرلِ روان‌درمانگر «انتظارات بی‌جای ما از عشق» را آشکار می‌کند و استفن گروسِ روان‌کاو از «فقدان‌های ضروری برای رشد» حرف می‌زند. دکتر لوسی کلانثیِ جراح از عشقی می‌گوید که به زندگی‌اش «معنا» بخشیده است.

گفت‌ وگوهای موجود در این کتاب روایت‌هایی درباره‌ی عشق‌اند. به‎‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‎‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شوند، چگونه آسیب می‌بینند و چگونه شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامه‌ی راه برای‌شان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آن‌ها دریغ کرده است.

ناتاشا لان، با پرسیدن سؤال‌ هایی هوشمندانه، تلاش کرده تمام ابعاد و جنبه‌های روابط انسانی را پوشش بدهد و چالش‌ها و موهبت‌های آن‌را به مخاطبان بنمایاند. از این‌رو به مضامینی همچون عشق، جدایی، نیازهای جنسی، تفاوت بین فانتزی عاشقانه و واقعیت، وسواس فکری درباره‌ی عشق، ساختن رابطه‌ی خوب، زندگی بعد از طلاق، زندگی پس از مرگ همسر، دوام رابطه‌ی عاشقانه پس از نقص عضو یکی از همسران، فرزنددارشدن، سقط جنین، بارداری و مرگ فرزند می‌پردازد.

شاید شما هم ریشه‌ی مشکلات‌تان در روابط را در دل صحبت‌های فیلیپا پری بیابید یا، اگر قلب‌تان به‌تازگی شکسته است، مرهم آن‌را بین سطرهای این کتاب پیدا کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
718.۰۰ بایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهناتاشا لان
مترجممهسا صباغی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Conversations on Love
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
219,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۱۸.۰۰ بایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خوبه که یاد نمیدن چیه آخه عشق عشق سراسر اصلا چیه که بخواهیم بهش فکر کنیم از همه چی بیوفتیم .اه ولش کن بابا .حوصله نداریم .گور بابای عشق به جز سردرد و اعصاب خورد کنی و سختی هیچی با خودش به همراه نداره .عشق دروغی بیش نیست . زندگی هم دروغی بیش نیست .

4.5
(2)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از عشق گفتن
٪50
از عشق گفتن
عشاق، غریبه‌ها، والدین، دوستان، آغازها و پایان‌ها
میلکان
4.5
(2)
65,000
٪50
32,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر