0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انعطاف‌‌ پذیری هیجانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب انعطاف‌‌ پذیری هیجانی

رهایی از قیدوبندها و قدرت پذیرش تغییر
نویسنده:
سوزان دیوید
ناشر:
میلکان
درباره انعطاف‌‌ پذیری هیجانی

به‌ندرت پیش می‌آید مسیر رسیدن به رضایت فردی و حرفه‌ای مستقیم باشد. از هر کسی که به بزرگ‌ترین اهداف زندگی‌اش دست یافته یا در روابط فردی و اجتماعی‌اش موفق بوده بپرسید داستان‌های زیادی از اشتباه‌ها، منحرف‌شدن‌ها و جاده‌های فرعیِ غیرمنتظره در طول راه تعریف می‌کند. چه چیزی آن‌هایی را که از پسِ این مشکلات برمی‌آیند از کسانی که از خط خارج می‌شوند متمایز می‌کند؟ انعطاف‌پذیری؛ یا بهتر بگوییم انعطاف‌پذیری هیجانی.

دکتر سوزان دیوید، محقق و روان‌شناس دانشکده‌ی پزشکی هاروارد، با استفاده از روایت‌های زندگی خود و مراجعانش و همچنین با بهره‌گیری از یافته‌های تحقیقات گسترده در زمینه‌ی هیجان، رویکردی برای مقابله با افکار و هیجان‌های ناخوشایند در این کتاب ارائه می‌دهد که آن‌را انعطاف‌پذیری هیجانی می‌نامد.

انعطاف‌پذیری هیجانی رویکردی نوین و علمی است که به‌کمک آن می‌توانید فرازونشیب‌های زندگی و ناکامی‌ها را با خویشتن‌پذیری، بصیرت و ذهن باز پشت سر بگذارید. دکتر سوزان دیوید، با بیش از بیست سال مطالعه‌ی احساسات، خوشبختی و دستاوردها، دریافته است که فارغ از میزان هوشمندی، خلاقیت یا تیپ شخصیتی افراد، نحوه‌ی مدیریت دنیای درونی (افکار، احساسات و گفت‌وگو با خود) در‌نهایت تعیین‌کننده‌ی موفقیت‌شان است.

انعطاف‌پذیری هیجانی که از قلم فردی متخصص و دلسوز نوشته شده، نقشه‌ی راهی است برای تغییر رفتار واقعی. راهنمایی است که صرف‌نظر از این‌که چه کسی هستید یا چهره‌تان چه شکلی است روش جدیدی از عملکرد را جلوی پای‌تان می‌گذارد تا به تمامیِ پتانسیل‌های‌تان برسید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
271 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۲:۰۰
نویسندهسوزان دیوید
مترجمسوما فتحی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Emotional Agility
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
217,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۰ کیلوبایت
۲۷۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتاب ترجمه خوبی داره و موقع خوندنش لازم نیست خودتون نقش مترجم رو بازی کنین :). ازون کتابایی که نویسنده‌ اصلا درش زیاده گویی نکرده و به نظر من تمام حرف ها و مثال هاش، به جا و تاثیر گذاره. بعد از خوندن این کتاب نگرش کارامد و موثر تری نسبت به هیجانات و احساسات خودتون پیدا میکنین و میتونین از باتلاق های هیجانی ای که توش گیر افتادین اگاه بشین و در پی اش افکار و رفتار خودتون رو تغییر بدین خلاصه بگم به سواد عاطفی تون کمک می‌کنه یک سری تمرین هم در خود کتاب وجود داره که کمک میکنن مطالب رو عملی تر بکنین برای خودتون نوش جونتون 🌱

5

دوستان کتاب عالی و کاربردیه . من ازین دست کتابها زیاد خوندم و این یکی از بهترینهاست . کاملا هم کاربردیه . بنظرم هر قسمت کتاب که مطالعه میکنید کمی مکث کنید و راجع بهش فکر عمیق کنید . تمریناتش حل کنید . و کلا جدی بگیرید . بنظرم خیلی مواقع کار تراپی انجام میده بدون اینکه تکراری و خسته کننده باشه.

5
آموزنده 🦉

یکی از بهترین منابعیه که میتونید در مورد کهن الگو قهرمان یونگ مطالعه کنید.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

من نسخه کاغذی کتاب رو خوندم برای من عالی بود

5
(10)
آموزنده 🦉 (4)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انعطاف‌‌ پذیری هیجانی
انعطاف‌‌ پذیری هیجانی
رهایی از قیدوبندها و قدرت پذیرش تغییر
میلکان
5
(10)
آموزنده 🦉 (4)
65,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر